Ik heb uiteindelijk besloten voor deze zomer een vakantie alleen in New York te boeken. 13 dagen in NY. Ik heb een prachtig appartement via AirBnB geboekt.
Geen rondreis dus nog dit jaar. Maar Washington DC zal ik bijvoorbeeld sowieso nog wel bezoeken en ik moet nog even kijken of er andere steden in de buurt zijn die de moeite waard zijn.
Ik maak even een nieuwe topic aan omdat ik steeds weer vragen erbij verzon en het vorig topic toch ergens anders over ging.
Ik heb een aantal practische vragen ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen

- Ik heb op de terugweg een overstap dat ik om 8:10 aankom op Oslo en mijn vlucht naar AMS vertrekt om 10:25. Dat is te doen toch?
- Heeft iemand ervaring met een prepaid creditcard? Werkt dit handig of niet? Ik heb een verblijf in New jersey, (12 minuten lopen van Grove st) En ik moet dus als ik naar Manhatten wil met PATH. Nu denk ik dat het handig is om voor PATH een unlimited te nemen omdat dat 26 dollar is en ik toch elke dag heen en terug moet (2x 2,5 dollar). Daarnaast wil ik denk ik een unlimited abonnement voor de metro/bus in New York nemen van 30 dollar per week.
- Kan ik deze twee abonnementen op één metropas zetten?
- Is zo'n New York metro/bus abonnement ook geldig voor de bus in New Jersey of niet?