Tour White House

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Gebruikersavatar
Iris_1982
Amerika-expert
Berichten: 2826
Lid geworden op: 02 mar 2005, 16:35
Aantal x V.S. bezocht: 35
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Tour White House

Bericht door Iris_1982 »

Ook goed nieuws voor mijn ouders
Ik had een half jaar geleden de tour voor ze aangevraagd en ze hebben gisteren mail van Bill Nelson gekregen dat ze op 13 mei mogen komen om 7:30 :)

Die Bill Nelson heeft volgens mij half Nederland al naar binnen geloodst daar :)

Weet iemand nog of je op het aanmeldformulier ook paspoortnummers moest opgeven? Mijn moeder heeft inmiddels een nieuw paspoort namelijk en ik weet even niet meer of ik nou wel of geen paspoortnummer heb doorgegeven en of dat dan nog moet worden aangepast.
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" onclick="window.open(this.href);return false; en http://irisgoessanfran.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
t-i-n-u-s
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 mar 2014, 17:43
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Etten-Leur

Re: Tour White House

Bericht door t-i-n-u-s »

Een maand geleden Elizabeth Warren gemaild, maar geen reactie (ook geen bevestiging), dus heb vandaag gemaild of ik nog een bevestiging van mijn verzoek krijgt. Ik heb het aangevraagd voor eind September, dus misschien dat het daarom langer duurt...
2012: Orlando & Miami
2014: Washington DC & New York
2017: Zuid-West USA
maze00
Amerikafan
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 dec 2013, 10:52

Re: Tour White House

Bericht door maze00 »

Nee geen paspoortnummer alleen bsn.
Bennogr
Amerika-expert
Berichten: 8334
Lid geworden op: 26 mar 2006, 07:13
Locatie: Philadelphia, PA

Re: Tour White House

Bericht door Bennogr »

Ik zou een paspoortnummer opgeven. Dat kennen ze (en kunnen ze eventueel natrekken). Een BSN zal waarschijnlijk "huh?" als reactie krijgen, ze/we hebben hier wel een social security nummer, maar zelfs als je zegt dat een BSN een Nederlands social securitynummer is, krijg je waarschijnlijk diezelfde "huh?"krijgen. Een paspoort daarentegen zegt de meeste mensen wel wat.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
maze00
Amerikafan
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 dec 2013, 10:52

Re: Tour White House

Bericht door maze00 »

Wij hebben de tour een paar weken geleden gedaan via Bill Huizinga.
Hebben gewoon het bsn-nummer opgegeven. (is in amerika het Social Security Number )
Was geen probleem.

Mij vriendin moest vlak voor ons vertrek ook een nieuw paspoort hebben.
Dit was ook de reden waarom ik dit niet opgegeven heb omdat je van te voren natuurlijk niet weet welk nieuw nummer je krijgt.
cvdh
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jan 2014, 15:21

Re: Tour White House

Bericht door cvdh »

Onlangs kreeg ik een positieve reactie terug namens senator John Hoeven (North Dakota). Zijn assistent mailde o.m.:

"White House tours are offered Tuesday through Thursday from 7:30am to 11:00am, Friday from 7:30am to 12:00pm and Saturday from 7:30am to 1:00pm. Tours are offered on a first-come, first-served basis. Times for a tour cannot be requested. The tour is self-guided with tour officers positioned throughout the route to share information and answer questions. A White House tour takes approximately 30 to 40 minutes. Please fill out the attached excel file with everyone's information who is requesting a tour and send it back to me. The White House Visitor Center makes the decision of a tour request being approved or denied. "

Na invullen van de gegevens berichtte hij:

"I have submitted your request and will let you know as soon as I receive a response from the White House visitor center."

Ik heb contact met de senator gezocht via zijn eigen website. Misschien heeft iemand anders er ook iets aan. Succes!
Chub
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 06 okt 2011, 09:07
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Almere

Re: Tour White House

Bericht door Chub »

Bedankt voor de tip. Vandaag ook een verzoek ingediend. Direct een mail retour met het verzoek om de persoonlijke gegevens op te sturen.

De geboortedatum was even knoeien, want die accepteerde mijn opgave niet. Ze gebruiken daar een ander date format dan hier.
Binnen celeigenschappen van Excel de datum op Amerikaans format gezet (ook de landinstellingen op Engels (Verenigde Staten) gezet. Dan gaat het goed :thumbup:

Nu maar afwachten, we zijn op 12 july in Washington (ook de 13e, maar elke zondag is de White House alleen voor Obama denk ik).
Het lijkt me echt te gek. :thumbup: :thumbup:
hoeksie
Amerikafan
Berichten: 245
Lid geworden op: 24 aug 2010, 20:30

Re: Tour White House

Bericht door hoeksie »

En wij hebben de tour inmiddels gedaan. Was die bijzonder... Op zich niet enorm, maar het idee dat je in het Witte Huis bent is dat zeker wel. Wij vonden het dan ook geweldig om er geweest te zijn. Vonden het wel verl kleiner dan we verwacht hadden. Zeker een aanrader dus.
Tizzy90
Amerika-ontdekker
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 jan 2010, 23:54
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Tour White House

Bericht door Tizzy90 »

Wat vullen jullie in bij City en State?
Bij Bill Huizenga heb je onderaan ook een tekstvak waar wordt gevraagd om o.a. tour details, hebben jullie daar iets ingevuld?
maze00
Amerikafan
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 dec 2013, 10:52

Re: Tour White House

Bericht door maze00 »

Wij hebben daar het adres van ons hotel ingevuld. In ons geval was dat Hotel Harrington.
ingridtwins
Amerika-ontdekker
Berichten: 83
Lid geworden op: 22 dec 2013, 16:12

Re: Tour White House

Bericht door ingridtwins »

Yessss ook wij hebben vandaag mail gekregen van de assistente van Senator Sanders dat we mogen komen. Jippie. Dankzij de tips hier heb ik het in januari aangevraagd.
Maart 2012 New York
Zomer 2013 New-York en westkust
Zomer 2014 Oostkust
December 2015 Miami en Key Largo
December 2016/januari 2017 Florida
Maart 2017 New York
harryvanrooy
Amerikakenner
Berichten: 533
Lid geworden op: 14 jun 2013, 15:24
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: merksem

Re: Tour White House

Bericht door harryvanrooy »

whoops
vandaag totaal onverwacht bericht gekregen van een zekere Zach Scott met vermelding dat we het witte huis mogen bezoeken. Is een assistent van Bill Huizinga. Ik had verschillende aanvragen gedaan en veel antwoorden gekregen dat het voor buitenlanders niet meer mogelijk is om het witte huis te bezoeken.Ook de Belgische ambassade zegt dat het onmogelijk is.Ik was het al totaal vergeten maar vandaag totaal out of the blue zat de uitnodiging in de mail. Dus voor iedereen die het witte huis wil bezoeken, BLIJVEN PROBEREN !!!, het kan wel!!
Gebruikersavatar
flensje
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 19 jun 2014, 21:58
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Tour White House

Bericht door flensje »

En we hebben ook een aanvraag ingediend. Het zou leuk zijn als hij goedgekeurd wordt :)
Afbeelding
ingridtwins
Amerika-ontdekker
Berichten: 83
Lid geworden op: 22 dec 2013, 16:12

Re: Tour White House

Bericht door ingridtwins »

Hier deden ze eigenlijk niet moeilijk. Wel al half jaar geleden aangevraagd.
Maart 2012 New York
Zomer 2013 New-York en westkust
Zomer 2014 Oostkust
December 2015 Miami en Key Largo
December 2016/januari 2017 Florida
Maart 2017 New York
Gebruikersavatar
flensje
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 19 jun 2014, 21:58
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Tour White House

Bericht door flensje »

Zo, een ministapje dichterbij een eventuele tour door het witte huis :wink: De bevestiging van onze aanvraag is naar anderhalve week binnen met het verzoek persoonsgegevens te mailen.
Nu maar hopen dat het niet vol zit en ze ons willen toelaten. Zou leuk zijn.
Afbeelding
lieske23
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 dec 2013, 14:16

Re: Tour White House

Bericht door lieske23 »

Ik heb enige tijd geleden al een verzoek ingediend bij Elizabeth Warren.
Heb toen ook de mail gehad met het verzoek om meer gegevens te sturen.
Nadat ik deze mail verstuurd heb, heb ik niks meer gehoord.
Nog een keer er achteraan gemaild, maar weer geen reactie.

Ik lees hier dat veel mensen 2 weken van te voren bevestiging krijgen of ze mogen komen of niet.
Hebben jullie in de tussentijd ook niks gehoord na het versturen van de aanvullende gegevens?
dafkapin
Amerikakenner
Berichten: 561
Lid geworden op: 24 mar 2010, 17:07
Contacteer:

Re: Tour White House

Bericht door dafkapin »

wij hadden het ook aangevraagd via Elisabeth Warren, maar hebben niks gehoord
nu, Washington was ook heel leuk zonder een bezoek aan het witte huis
en we hebben Barack én Michelle gezien toen ze onderweg waren naar de Nederlandse Ambassade, ik heb zelfs een foto van een zwaaiende Barack :thumbup:
Gebruikersavatar
basta18
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 aug 2009, 09:56
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Tour White House

Bericht door basta18 »

Vanavond bevestiging ontvangen voor een bezoek aan het Witte Huis op 14 augustus a.s. :hello1:
Aangevraagd via congressman Bill Huizenga.
Zuidwest USA - 2009
NY - 2010
NY - 2011
Canada - 2012
Noordoost USA - 2014
Wereldreis 2015 (USA-NZ-AUS-Zo-Azië)
NY - 2020
ingridtwins
Amerika-ontdekker
Berichten: 83
Lid geworden op: 22 dec 2013, 16:12

Re: Tour White House

Bericht door ingridtwins »

Ik had aanvraag ingediend en nog diezelfde dag kreeg ik van de secretaresse een reactie terug met de vraag om onze gegevens te sturen.
Nadat ik dit gedaan had kreeg ik ook weer meteen reactie terug dat alles oké was en ik idd uiterlijk 2 weken voor de datum waarvoor de aanvraag was, wel of geen goedkeuring zouden krijgen.
Ik heb toen 2 weken vooraf zelf even gemaild en wederom weer zelfde dag reactie terug dat wij er bij zaten dus gaat snel.
Maart 2012 New York
Zomer 2013 New-York en westkust
Zomer 2014 Oostkust
December 2015 Miami en Key Largo
December 2016/januari 2017 Florida
Maart 2017 New York
marijkebruinink
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 apr 2010, 19:26

Re: Tour White House

Bericht door marijkebruinink »

Op 30 juli j.l hebben wij ook de White House Tour gedaan.
Zo'n 8 maanden geleden een verzoek ingediend bij senator Lamar Alexander (willekeurig een senator gekozen).
De aanvraag is perfect behandeld en we kregen 2 weken van tevoren de mail met het officiële document.
Het bezoek aan het Witte Huis was een bijzondere ervaring waar we ontzettend van hebben genoten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer