Tour White House

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Esther_Huub
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 mei 2011, 21:48

Re: Tour White House

Bericht door Esther_Huub »

Geruime tijd geleden verzoek ingediend bij warren, hier tot op vandaag niets op gehoord. Is het wijs om bij bijvoorbeeld BIll Huizinga een verzoek in te dienen? Of beter nog maar even afwachten. Wij zijn begin juni in DC.
Gebruikersavatar
Iris_1982
Amerika-expert
Berichten: 2826
Lid geworden op: 02 mar 2005, 16:35
Aantal x V.S. bezocht: 35
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Tour White House

Bericht door Iris_1982 »

Heb je wel een bevestiging ontvangen van je aanvraag?

Je krijgt pas 2 weken van tevoren te horen of je op een tour mee kunt, dus dat is in jullie geval pas ergens half/eind mei.
Wij kregen het tijdens onze vakantie te horen (we hadden Washington aan het einde van de reis gepland) dus dat was een leuke verrassing
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" onclick="window.open(this.href);return false; en http://irisgoessanfran.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Petra/VS
Medebeheerder
Berichten: 19661
Lid geworden op: 07 sep 2003, 15:10
Locatie: Washington DC metro
Contacteer:

Re: Tour White House

Bericht door Petra/VS »

maze00 schreef:Wij zijn 4 weken geleden in het witte huis geweest via Bill Huizinga. Je ziet een aantal kamers maar de kantoren van obama zie je verder niet. Ook was het ontzettend druk de dag dat wij er waren. Complete scholen met kinderen waren er toen.
Voor de West Wing met de kantoren moet je door een medewerker van het Witte Huis worden rondgeleid. Wij hadden een paar jaar geleden dat geluk en het is toch wel heel bijzonder om te kunnen zeggen dat we in de Oval Office hebben gestaan. En ja, die schoolgroepen, in de lente wemelt het ervan in de stad.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
dafkapin
Amerikakenner
Berichten: 561
Lid geworden op: 24 mar 2010, 17:07
Contacteer:

Re: Tour White House

Bericht door dafkapin »

schoolgroepen, het is overal hetzelfde :lol:

hier in Ieper wemelt het momenteel ook van buitenlandse schoolgroepen, maar hier hebben we dat zo ongeveer het hele jaar door, vooral november is hier een piek


wij hebben ook een aanvraag lopen via Elizabeth Warren, als de bevestiging komt twee weken voor de aangevraagde datum gaan wij ook al op reis zijn
is nu natuurlijk wel wat onhandig om de rest van Washington te plannen
Gebruikersavatar
De Neur
Amerika-ontdekker
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 sep 2012, 20:23
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Tour White House

Bericht door De Neur »

Ook bij ons heeft het even geduurd voordat wij bericht kregen.
Wel direct een bevestiging van de mail ontvangen met de vraag om aan te geven op welke datum wij willen deelnemen aan een tour

Vandaag hebben wij een mail ontvangen...... Good news :clap: we mogen met een tour op 27 mei 2014 mee :thumbup: .
Wel heel vroeg, nl 8.15 uur, maar dat hebben wij er wel voor over.
Vakantie ......................liever vandaag nog!!!!!!
hoeksie
Amerikafan
Berichten: 245
Lid geworden op: 24 aug 2010, 20:30

Re: Tour White House

Bericht door hoeksie »

We kregen net een mail met ' Good news! We have secured a White House tour for 4 visitors' . Hadden we eigenlijk niet meer op gerekend, zeker niet na het belletje dat ik dinsdag pleegde. Maar toch nog een plekje voor ons dus. Happy :)
maze00
Amerikafan
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 dec 2013, 10:52

Re: Tour White House

Bericht door maze00 »

Geweldig ! Veel plezier :thumbup:
Hanzze
Amerika-ontdekker
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 aug 2012, 20:06
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tour White House

Bericht door Hanzze »

Wij hebben ook vandaag antwoord gekregen dat we een tour toegewezen hebben gekregen. Op zaterdag 3 mei om 07:15 wel vroeg uit de veren maar we kijken er erg naar uit.

@Hoeksie welke datum gaan jullie?
2012 Orlando
2013 LA-LA
2014 NY-NY
2016 LA-LA
2017 MIA-MIA
2018 SF-SF
2019 Ft Myers-Ft Myers
Esther_Huub
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 mei 2011, 21:48

Re: Tour White House

Bericht door Esther_Huub »

Wat fijn! Goed nieuws voor veel mensen hier!

Ik heb ook geen ontvangstbevestiging gehad van warren, verwacht deze eigenlijk ook niet meer. Denk dat ik het dan toch noh bij een andere senaat ga proberen. Of is dat heel onverstandig?
Jvdkorput
Amerika-ontdekker
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 dec 2012, 13:26
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Breda

Re: Tour White House

Bericht door Jvdkorput »

Esther_Huub schreef:Wat fijn! Goed nieuws voor veel mensen hier!

Ik heb ook geen ontvangstbevestiging gehad van warren, verwacht deze eigenlijk ook niet meer. Denk dat ik het dan toch noh bij een andere senaat ga proberen. Of is dat heel onverstandig?
ik zou het gewoon doen, ik heb het ook gedaan en kreeg ineens bevestiging van zowel warren als huizinga dat ik mijn gegevens door moest sturen. Nou ja als ik twee keer op de lijst sta, jammer dan.
hoeksie
Amerikafan
Berichten: 245
Lid geworden op: 24 aug 2010, 20:30

Re: Tour White House

Bericht door hoeksie »

Oh, dan hebben wij wel een heel mooi tijdstip, 2 mei om 11.00 uur :thumbup:
Esther_Huub
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 mei 2011, 21:48

Re: Tour White House

Bericht door Esther_Huub »

Ik wilde nu dus een verzoek in gaan dienen bij Bill Huizenga. Alles netjes ingevuld.... Vervolgens geeft de site aan dat ik voor 0 bezoekers heb ingevuld terwijl ik voor 2 personen een aanvraag doe. Terwijl ik alle informatie heb ingevuld zoals gevraagd. Herkend iemand dit? Hoe heeft de rest een verzoek ingedient bij Bill? Haha, het zit me wel mee hoor :sadcry:
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4906
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Tour White House

Bericht door Hinko »

Ik heb ook een verzoek via Bill ingediend maar ik herken dit niet.
Gewoon via https://huizenga.house.gov/constituents ... equest.htm

Ingevuld en dezelfde dag een mail terug van zijn tour coordinator met een bevestiging van mijn verzoek.
Esther_Huub
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 mei 2011, 21:48

Re: Tour White House

Bericht door Esther_Huub »

Heb net nogmaals geprobeerd met bovenstaande link. Kreeg inderdaad precies hetzelfde invulformulier.
Het volgende wordt er letterlijk aangegeven:

Full security information is required for each member of your party.
You indicated a request for 2 tickets, but filled in information for 0 visitors.
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4906
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Tour White House

Bericht door Hinko »

Heb je de gegevens ingevuld?, zie plaatje.
Bijlagen
2014-04-25 22_10_48-Tour Request Form _ Congressman Bill Huizenga.png
Esther_Huub
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 mei 2011, 21:48

Re: Tour White House

Bericht door Esther_Huub »

AHA! Dat krijg ik dus helemaal niet te zien. Misschien dat het daardoor komt.
Ga het zo eens op een andere pc proberen. Wellicht dat daar het probleem ligt.
Esther_Huub
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 mei 2011, 21:48

Re: Tour White House

Bericht door Esther_Huub »

Het is gelukt! Verzoek ingedient bij Bill Huizenga. Bedankt!!
Heb een andere computer geprobeerd en dat lukte wel. Nou, ben benieuwd of ik hier wel iets van ga horen.
We zijn 3 juni al in Washington, beetje kort dag. Maja, niet geschoten is altijd mis :wink:
Chub
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 06 okt 2011, 09:07
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Almere

Re: Tour White House

Bericht door Chub »

Ook hier de melding ''0 personen'' aangemeld. Ook op een andere PC geprobeerd en toen kreeg ik de velden met namen wel te zien.
Dus bedankt voor de tip. We zijn er op 12 juli. Ik hoop dat ons (en jullie :thumbup: ) het gaat lukken. Lijkt me heel bijzonder.
Gebruikersavatar
Iris_1982
Amerika-expert
Berichten: 2826
Lid geworden op: 02 mar 2005, 16:35
Aantal x V.S. bezocht: 35
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Tour White House

Bericht door Iris_1982 »

Hanzze schreef:Wij hebben ook vandaag antwoord gekregen dat we een tour toegewezen hebben gekregen. Op zaterdag 3 mei om 07:15 wel vroeg uit de veren maar we kijken er erg naar uit.

@Hoeksie welke datum gaan jullie?

Dat hadden wij ook, eerst baalden we nog een beetje van het tijdstip maar dat was snel over toen ons werd medegedeeld dat President Obama zometeen zou vertrekken per helikopter en wij dus het grasveld op mochten om hem uit te zwaaien :-D

Jeetje wat zou ik gebaald hebben als ik net in de tour van daarna gezeten had (7:30). Die mochten zich verdringen achter glas om een glimp op te vangen maar wij stonden gewoon op 2 meter afstand toen hij voorbij kwam lopen en naar ons zwaaide :-)

Dat vroege opstaan waren wij dus echt meteen vergeten :mrgreen: dus wie weet ;-)

Ik vond et ook wel wat hebben om in alle vroegte van de ochtend door Washington te lopen en aan te sluiten in de (toch al) gigantisch lange rij :)
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" onclick="window.open(this.href);return false; en http://irisgoessanfran.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Esther_Huub
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 mei 2011, 21:48

Re: Tour White House

Bericht door Esther_Huub »

Vandaag een mailtje teruggekregen van de assistent van Bill Huizenga met verzoek tot meer informatie. Haha, vervolgens is de assistent vergeten de bijlage in de mail te voegen welke toch echt nodig is voor meer informatie. Dat is al meer resultaat dan de vorige senaat! Ben benieuwd, alles is nu toch een beetje aan de late kant, maar het in ieder geval geen; 'helaas het zit vol'. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer