Jaja, we zouden dit jaar niet naar Amerika gaan, sterker nog, geen 'verre reis' maken. Maar redelijk spontaan een week New York geboekt van 19 t/m 26 augustus. De ticketprijs was leuk (€ 500 pp rechtstreeks van Amsterdam naar Newark) en helaas is mijn vriendin nog niet zwanger (zie mijn topics van vorig jaar). Wellicht loopt ze daar met een enorme buik

Ik ga me weer eens lekker verdiepen hier. We zijn in 2010 ook een week geweest en vorig jaar 4 dagen. We moeten nog een overnachting zoeken en we denken sterk aan airbnb en dan een appartement in Greenwich Village. Een erg leuke buurt waar we beide jaren steeds 's avonds 'eindigden'. Dus daar slapen is wel zo handig. In 2010 sliepen we via Priceline in Roosevelt en vorig jaar via een Booking.com aanbieding in St Giles The Court. Dus een wat andere buurt is wel zo leuk dit keer.
We gaan (nog) geen planning maken. Maar een lijst van do's en see's gaan we uiteraard wel opstellen. Waar eten, drinken, kijken, beleven, hangen, kopen etc. De lijst is nog kort en voor alle veranderingen vatbaar. Ook tips over overnachtingen zijn van harte welkom. We hebben wel contact met 2 eigenaren van appartementen die allebei erg leuk lijken. Wat me zo leuk lijkt is een week het idee hebben dat je zelf in New York woont.

Outletshopping
Gospel dienst bijwonen in Harlem
Musical bezoeken
Openlucht concerten bezoeken
Naar een museum (beide keren niet aan toegekomen), nog geen idee welke
Nu nog geen specifieke vragen, maar voordat ik in andere topics mijn vragen afvuur, is het wel zo netjes om zelf een topic te hebben.