Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Superbowl volgen in New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Livestrong7
Amerika-ontdekker

Superbowl volgen in New York

Bericht door Livestrong7 »

We zijn toevallig tijdens de periode van de Superbowl in New York. Aangezien we dit ook thuis volgen en er speciaal voor opstaan, zal het zeker een onvergetelijke ervaring worden om dit mee te maken in New York zelf. Weten jullie bepaalde plaatsen/bars waar het tof is om te volgen?
Bennogr
Amerika-expert

Re: Superbowl volgen in New York

Bericht door Bennogr »

Overal. Heel Amerika volgt de Superbowl. Ieder cafe heeft minstens 1 tv toestel, meestal meer, dus ongeacht waar je naar binnen loopt, kun je de wedstrijd meemaken. Compleet met publiek.

Zoek onder sportsbars New York op Google of Yahoo, dan zie je wat ik bedoel.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Livestrong7
Amerika-ontdekker

Na lang zoeken zag ik dat je in al deze bars moet reserveren... dus ik vrees er wat voor
We landen om 4 uur en ons hotel is op Time Square, ik hoop dat we een bar kunnen vinden waar we nog binnen kunnen om de SuperBowl te volgen... :|
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Als je 16.00 landt dan mag je blij zijn als je voor het begin van de wedstrijd in je hotelkamer aankomt. Wedstrijd begint om 18.30 in New York.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Op de luchthaven blijven dan maar? Daar hoef je vast niet te reserveren :mrgreen:
Livestrong7
Amerika-ontdekker

inderdaad het begin zal ik missen vandaar dat ik niet nog tijd wil verliezen door te zoeken waar we de superbowl kunnen kijken. En op de luchthaven lijkt me niet zo optimaal :)
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik zou als ik jou was in je hotelkamer kijken dan. Tot zover mogelijk dan. Of vraag bij het inchecken aan het hotelpersoneel of ze een leuke bar weten in de buurt. Al denk ik dat het erg druk zal zijn in dergelijke bars.
Livestrong7
Amerika-ontdekker

Ik vind het jammer dat ik zo laat toekom want we hadden graag de sfeer gehad van de superbowl. Ik bekijk het al 5 jaar snachts en vandaar dat ik het eens wou meemaken.
Zéér jammer
kaap koraal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door kaap koraal »

Ja echt heel leuk om live daar te zien.

Zo werden mijn gezin en ik vorig jaar uitgenodigd door een stel overburen tegenover onze huurvilla in Cape Coral.
We hadden die mensen pas een paar keer gezien en alleen wat gezwaait en wat gesproken zooo gastvrij !!
Er waren allemaal vrienden/familie van het echtpaar en bergen hapjes natuurlijk, mannen kijken the game en de vrouwen kwamen voor de reclames en Madonna .. hahaha.

Wat wel heel apart was dat de slaapkamers van hun kids echt ranzig waren, in NL zou niemand dan mensen hebben uitgenodigd als het er zo uitzag maar zij hadden er duidelijk maling aan ..etensresten/bende/tapijt dat te vies was om op te zitten.
Maar echt TOPmensen dus boeien ..

Sorry OT maar brought back memories...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer