All About NEW YORK CITY

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door mtl »

Wat ik begrijp is dat de sluiting van Vessel wel eens blijvend kan zijn. Begane grond is wel toegankelijk.
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 795
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door tomaat85 »

Grote Amerika fan
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 795
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door tomaat85 »

Tips voor de NYC bezoekers in juni 2022
Grote Amerika fan
Xkim01
Amerikafan
Berichten: 112
Lid geworden op: 03 jul 2018, 22:40

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door Xkim01 »

Hoii,

Ik wil in September solo naar New York gaan (14-19 september), maar het probleem is dat ik opzoek naar hotels die niet overdreven duur zijn, ik kijk veel via Expedia (vlucht+hotel) daar zijn er een heleboel maar wanneer ik reviews lees zijn er een heleboel slecht ik weet dat reviews niet altijd kloppen maar wil niet Dalijk een hotel boeken die eigenlijk slecht is. Voor degene die al in New York zijn geweest, zijn er hotels die jullie aanbevelen? Het liefste in de buurt van/op Times Square

Ik zag zelf 3 hotels

Stewart- hotel, row nyc hotel en het millennium hotel, maar bij het laatste hotel zag ik veel negatieve reviews, ik zie ook wel leukere hotels maar daar betaal je goed voor😅 dus als iemand anders opties heeft deel ze graag

Avast bedankt. :)
Laatst gewijzigd door Xkim01 op 05 jun 2022, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door mtl »

Heb je al op Trivago gezocht? Je zou dan kunnen zoeken op Times Square New York. Krijg je een overzicht van de hotels in de buurt.
Xkim01
Amerikafan
Berichten: 112
Lid geworden op: 03 jul 2018, 22:40

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door Xkim01 »

mtl schreef:
05 jun 2022, 23:12
Heb je al op Trivago gezocht? Je zou dan kunnen zoeken op Times Square New York. Krijg je een overzicht van de hotels in de buurt.
Dat heb ik gedaan, maar daar kwamen veel zelfde hotels langs
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door mtl »

Maar er zullen ook wel andere hotels in de buurt zijn.
Xkim01
Amerikafan
Berichten: 112
Lid geworden op: 03 jul 2018, 22:40

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door Xkim01 »

mtl schreef:
05 jun 2022, 23:58
Maar er zullen ook wel andere hotels in de buurt zijn.
Maar van veel zijn slechte reviews, en wil niet ergens terecht slecht terecht komen,

Bijv, dan zijn er goede reviews + foto’s maar dan scrol je omlaag en komen daar nog slecht reviews bij+ foto’s en die kamers wat je op de foto’s ziet wil ik persoonlijk niet In het hotel zien
Gebruikersavatar
MichaelJohnson
Amerika-ontdekker
Berichten: 71
Lid geworden op: 03 apr 2014, 18:32
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Ja Graag

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door MichaelJohnson »

Check:

- Priceline
- EDreams
- Booking.com (en gebruik de reviews slim en kijk naar wat solo-reizigers vinden, of iemand uit NL/BE/DE, dat geeft echt veel meer context vond ik zelf altijd)
- ga naar Google Maps, zoom in op de regio waar je wil zitten en klik dan bovenin op het 'hotels' icoon en je krijgt ook een sloot aan hotels te zien, inclusief ook weer reviews

Kijk, vergelijk, en bedenk ook dat je niet in Manhattan kan zitten voor een dubbeltje op de eerste rij. Dat is gewoonweg (nu helemaal) de realiteit.
In Brooklyn, Queens, of de Bronx kom je vaak verder met je dollars. Bepaal voor jezelf op welke factoren van een verblijf je concessies wil doen.

Succes met zoeken!
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA
Gebruikersavatar
tosca
Amerika-expert
Berichten: 3208
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:30

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door tosca »

En bedenk ook goed of er een reden is dat je in de buurt van Times Square wilt zitten? New York heeft zoveel leuke wijken, dat je misschien een veel betere deal tegenkomt in een ander deel. Manhattan alleen al is zo groot, dat je toch ook vaak de metro moet pakken naar een ander deel om daar dan weer op pad te gaan. Dat kan misschien nog een leuke deal opleveren!

Eigenlijk is alles op Manhattan ten zuiden van CP al helemaal prima (upper west side & upper east side ook natuurlijk, maar dat zijn in mijn ogen wel iets minder gezellige buurten voor je hotel), dat wil zeggen: Je kunt er bijna niet de mist mee in gaan. Qua buurt heb ik het dan over, hotels is inderdaad een ander verhaal. Maar Queens & Brooklyn bieden zeker ook mogelijkheden! Onze (nieuwe) favoriet is Williamsburg in Brooklyn, maar ik weet niet of je daar tegenwoordig goedkoper uit bent dan Manhattan. Maar als het de eerste keer is, zou ik denk ik toch voor Manhattan gaan.

Dagelijks in de gaten houden en iets boeken wat je bevalt qua hotel & prijs. Zeker als het annuleerbaar is, dan kun je daarna (met iets meer gemoedsrust) verder zoeken.

Succes!
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 795
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door tomaat85 »

Mooie vooruitzichten hoor. Wij hebben zelf al jaren geen hotel ervaringen meer in NYC. We hebben regelmatig in hotels midtown verbleven en idd, je "zit er midden in" :wink: , naar buiten stappen in beleven (maar s'nachts ook voor :D ). De laatste keren hebben we een AirBnB genomen in Brooklyn en dat is echt heel goed bevallen! Er is over hotels en AirBnb's al veel geschreven en ik zou dat zeker even verder lezen om je een beeld te vormen. In een hele recente vraag wordt ook Long Island City aangehaald als tip..(betaalbaar(der) en goed te bereizen met de subway). Veel keuzewijsheid :thumbup:
Grote Amerika fan
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door mtl »

Xkim01 schreef:
06 jun 2022, 00:11
Maar van veel zijn slechte reviews, en wil niet ergens terecht slecht terecht komen,
Tja, de betere hotels met de positieve recensies zijn vaak de duurste hotels. Ik denk dat je jouw eisen moet aanpassen. Een goed hotel rond Times Square met veel positieve recensies zal inderdaad fors duur zijn.
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1216
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door IngridUSA »

@Xkim01
Waarom Times Square? Ik zou kijken naar een voor jou betaalbaar hotel met goede reviews. Bij voorkeur dicht bij een metrostation, als dat tenminste je vervoer wordt. Of ga daar in de buurt zitten waar je het meeste zult bezoeken op je reis. Wij zaten in hotel San Carlos maar ik schrik nu van die prijs op jouw data. Maar ik was zo blij dat de metro om de hoek zat en dat ik niet bij TS zat.
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1216
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door IngridUSA »

Misschien is het trouwens handiger om een eigen topic te openen?
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door Timothy555 »

Eerste keer NYC is voor mij toch absoluut een must om in Manhattan te zitten, vind ik… dat is hét beeld dat in me opkomt als ik ‘Neeeeew Yooooork’ hoor.

Zelf betaal ik €2700 voor 9 nachten in een Riu Plaza-hotel, voor 4 personen én inclusief een uitgebreid ontbijtbuffet dat zeer goede reviews krijgt. Per persoon vind ik dat best meevallen.
ririanneke
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mei 2022, 13:16

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door ririanneke »

Wij gaan ook naar Riu Plaza Times Square. Het inbegrepen ontbijtbuffet en zeer goede reviews waren reden om hier voor te kiezen.
Xkim01
Amerikafan
Berichten: 112
Lid geworden op: 03 jul 2018, 22:40

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door Xkim01 »

Timothy555 schreef:
06 jun 2022, 11:55
Zelf betaal ik €2700 voor 9 nachten in een Riu Plaza-hotel, voor 4 personen én inclusief een uitgebreid ontbijtbuffet dat zeer goede reviews krijgt. Per persoon vind ik dat best meevallen.
Ik keek inderdaad naar dit hotel maar het C woord heeft alles volgens mij goed duur gemaakt 😅
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door Timothy555 »

ririanneke schreef:
06 jun 2022, 14:56
Wij gaan ook naar Riu Plaza Times Square. Het inbegrepen ontbijtbuffet en zeer goede reviews waren reden om hier voor te kiezen.
Welk van de twee? Je hebt New York Times Square en Manhattan Times Square, beide Riu’s, 1 blok van elkaar.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door Timothy555 »

@Xkim01 geboekt in maart van dit jaar gewoon hoor.
ririanneke
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mei 2022, 13:16

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door ririanneke »

Timothy555 schreef:
06 jun 2022, 18:13
ririanneke schreef:
06 jun 2022, 14:56
Wij gaan ook naar Riu Plaza Times Square. Het inbegrepen ontbijtbuffet en zeer goede reviews waren reden om hier voor te kiezen.
Welk van de twee? Je hebt New York Times Square en Manhattan Times Square, beide Riu’s, 1 blok van elkaar.
Gaan naar RIU Plaza Times Square, niet de Manhattan
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer