All About NEW YORK CITY

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door josea »

Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Wij hebben altijd precies betaald wat de Uber app van tevoren aangaf. En de prijs ligt ook niet vast; op verschillende momenten hebben wij een Uber gebruikt om van ons appartement naar Port Authority te gaan (zelfde plek dus steeds) en elke keer was de prijs anders. Scheelde natuurlijk geen tientallen dollars op zo’n klein stukje, maar het was wel verschillend.
Er stond dan soms ook boven de aangeboden auto’s dat het op dit moment duurder (of goedkoper) was dan normaal op dit tijdstip ivm vraag en aanbod.
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 269
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door jeppiepruts »

Dan waren je ritten kennelijk goed voorspeld. In de app staat "It's busy. Fares are higher than usual". Maar dat zegt niets over dynamische prijsstelling ivm vraag en aanbod. Het kan net zo goed slaan op drukte op de weg. Het is wel interessant. Want ik vond het best irritant dat de prijs steeds hoger was dan aangegeven...

Edit: van de Uber site geciteerd
Riders pay
In the United States, riders are offered an upfront price on every trip so they can make an informed choice. Upfront rider prices are based on the estimated length and duration of the trip. This estimate can vary as we predict real-world factors like traffic.

The upfront price you're shown may change due to a number of circumstances, which may include adding stops, updating your destination, significant changes to the route or duration of the trip, or you pass through a toll that was not factored into your upfront price. In addition, you may incur wait time fees for the time you take to get to the car at the pickup or multi-stop fees for time spent at an on-trip stop.
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1628
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door BonnyR »

Wat een ellende in o.a. NY door die bosbranden in Canada. Ik zie alleen maar foto's voorbij komen van NY gehuld in een gele mist. Hoop voor de vakantie gangers dat het gauw wegtrekt. 😬
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 778
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: All About NEW YORK CITY

Bericht door ClaireVHaut »

Vraag: ik heb een reservering voor de kroon van het vrijheidsbeeld (12:00 is tijdstip voor de toegang). Kan ik dan ook vroeger de boot nemen ? Ik wil namelijk liever Ellis Island eerst doen en aansluitend het beeld bezoeken zodat we hierna nog andere dingen kunnen doen. Ik kan dat niet 1,2,3 vinden op hun website namelijl.
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer