Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Advies gevraagd over wandeling in Harlem (New York).

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Marin
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 12

Advies gevraagd over wandeling in Harlem (New York).

Bericht door Marin »

In december zijn wij in New York en willen een wandeltocht door Harlem maken met gebruik van 100% New York. Is dit aan te raden of kunnen wij beter de georganiseerde Harlem Tour doen? Is er iemand die hier advies over heeft? Alvast bedankt.
Tweety14
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Advies gevraagd over wandeling in Harlem (New York).

Bericht door Tweety14 »

Ik ben afgelopen september alleen naar New York en heb toen ook in Harlem gewandeld. Aankomend jaar ga ik weer en ben ook dan weer van plan om Harlem in te gaan. Vorig jaar vooral het gebied boven Central Park gehad en de oostzijde van Harlem tm ongeveer 175th Street. Aankomend jaar wil ik meer de westzijde bezichtigen tm The Cloisters en natuurlijk de George Washington Bridge over. Kortom ik heb me niet ongemakkelijk gevoeld en heb genoten van Harlem.
New York.... you stole my heart
tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door tomaat85 »

Mei 2 jaar terug hebben we met zijn 4'n (blank) door Harlem gebanjerd...geen enkel probleem...sterker nog werden overal enthousiast ontvangen....dus gewoon doen hoor!
Grote Amerika fan
findolin
Amerikafan

Bericht door findolin »

Ik heb een paar weken terug gefietst in Harlem, dat is wel niet wandelen maar we zijn 2 vrouwen, ons nergens ongemakkelijk gevoeld. We waren alleen gewaarschuwd door plaatseijke bewoners om niet in het oostelijk gebied van Spanish Harlem te komen, dat schijnt nog wel gevaarlijk te zijn.
Veel plezier.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

je kunt inderdaad rustig door Harlem lopen, no worries
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer