Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Parkeren bij het Capitol in Washington DC

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
john&ann
Amerika-ontdekker

Parkeren bij het Capitol in Washington DC

Bericht door john&ann »

Morgen gaan we naar het Capitol in Washington DC. We hebben de huurauto bij ons. Weet iemand toevallig waar je het beste kunt parkeren (in de buurt)?
2012: Honeymoon New-York -----> Miami by Car.

http://www.bonke.me
dimona
Amerika-expert

Re: Parkeren bij het Capitol

Bericht door dimona »

Wij parkeren regelmatig in de relatief onbekende parkeergarage aan 6th street, vlak achter het air and space museum, maar we hebben laatst ook een keer geparkeerd in de parkeergarage van Union station (iets gemakkelijker te vinden, want beter aangegeven). Vanuit daar een minuut of 5 à 10 lopen naar het Capitol, schat ik.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Parkeren bij het Capitol

Bericht door Petra/VS »

Ja, er zijn daar een paar garages, eentje tegenover het Holiday Inn aan 6th Street heeft vrijwel altijd plaats. Maar...ondanks de huurauto zou ik toch de metro aanraden en de huurauto zo mogelijk bij het hotel laten. Je stapt dan bij Capitol South uit en bent binnen een paar minuten bij het Capitool. Ik zou trouwens ook heel erg aanraden om van het Capitool bezoekerscentrum de tunnel naar de Library of Congress te nemen. Dat is een schitterend gebouw van binnen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
john&ann
Amerika-ontdekker

Re: Parkeren bij het Capitol in Washington DC

Bericht door john&ann »

Bedankt voor de tips. Dat weten we inmiddels te vinden. Gisteren zijn we daar te voet geweest. We zijn inmiddels uitgecheckt, maar we konden de auto wel bij het hotel laten. Dat doen we dan maar. Is wel iets relaxter dan. Bus kost 1 dollar. Circular bus of zoiets. Is geen geld! Daar kun je niet voor parkeren.

Washington is inderdaad erg mooi. Mooier en relaxter dan new york.
2012: Honeymoon New-York -----> Miami by Car.

http://www.bonke.me
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer