Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke wijk washington?
Welke wijk washington?
Ik ben op zoek naar een hotel in Washington. De buurt moet veilig zijn en het moet een beetje centraal liggen. Op hotwire hebben ze nu een mooie aanbieding voor €231. De beoordelingen op tripadviser zijn goed. Het ligt in de wijk georgetown - foggy bottem.
Is dit een veilige/leuke wijk om te zitten?
Groetjes Mirjam
Is dit een veilige/leuke wijk om te zitten?
Groetjes Mirjam
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Welke wijk washington?
Je krijgt vast straks, als ze online is, een reactie van Petra/VS, waar je wat aan hebt 

Ik heb vorig jaar november in de Hilton Garden Inn Washington DC/US Capitol geslapen. Geweldig hotel vlakbij de Greyhound en Amtrak stations. Ik betaalde $213 voor 2 nachten inclusief tax. Bijna naast het hotel is een enorme supermarkt. Ook zijn er restaurants in de buurt. Ik vond het ook een vrij veilige buurt ondanks dat je wel eens een zwerver of bedelaar tegenkomt.
Bedankt voor je reactie mtl. Ik had dit hotel ook al bekeken. Het ziet er goed uit, voor de periode dat wij gaan kost het $161 per nacht. Wij gaan 3 nachten en de prijs van hotwire was voor alle 3 de nachten. Ik vind het erg goedkoop. Op tripadvisor geven de mensen een 4.5. Op zich lijkt me dit een hele mooie deal, dus ben benieuwd of de locatie goed is.
Guy, ik denk ook dat Petra mij wel wat informatie over de buurt kan geven.
We wachten af.
Guy, ik denk ook dat Petra mij wel wat informatie over de buurt kan geven.
We wachten af.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Georgetown/Foggy Bottom is zeker een goede buurt en ook leuk met veel restaurants en winkels. Het is het historische gedeelte van de stad met leuke huisjes en kleine straatjes.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dank je Petra, ga zo nog even kijken of de aanbieding er nog op staat.
-
- Amerika-ontdekker
Georgetown is zeker mooi en veilig! Ik vind het de leukste wijk om te winkelen en biertje te halen in DC zelf.
-
- Amerikakenner
Zijn alle monumenten vanuit Georgetown goed bereikbaar? Ik heb me nog niet verdiept in Washington, maar ben ook al een beetje aan het rondkijken voor een hotel. Weet dus ook niet goed voor welke wijk ik moet gaan.
De aanbieding van het hotel in georgetown was alweer weg. Ze hadden wel een hotel, wat goed beoordeeld was, bij Dupont Circle. Dit ligt bij Georgetown in de buurt en misschien nog wel wat beter bereikbaar met de metro. Het is dit hotel geworden
Holiday Inn Washington-Central (White House)
1501 Rhode Island Ave NW
Washington,DC
We blijven 3 nachten voor 250 euro. Het ziet er wel goed uit. Ik ben benieuwd.
Mirjam
Holiday Inn Washington-Central (White House)
1501 Rhode Island Ave NW
Washington,DC
We blijven 3 nachten voor 250 euro. Het ziet er wel goed uit. Ik ben benieuwd.
Mirjam
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Die Holiday Inn is prima, daar logeerde vorige zomer een klant van mij, die zeer tevreden was.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht