Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met AirBnB
-
- Amerika-newbie
Ervaringen met AirBnB
Beste mensen,
wij zijn van om van 13 t/m 17 Juni in New York te verblijven. Echter is ons budget beperkt en daarom zaten wij te denken aan een kamer via Air BnB. Heeft iemand van jullie ervaring met Air BnB of een leuke adres is New York
gr
Nick
wij zijn van om van 13 t/m 17 Juni in New York te verblijven. Echter is ons budget beperkt en daarom zaten wij te denken aan een kamer via Air BnB. Heeft iemand van jullie ervaring met Air BnB of een leuke adres is New York
gr
Nick
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Ervaringen met AirBnB
Ga het dit jaar proberen in washington, dus ik lees even mee hier 
New york is echt duurder dan devrest van de usa voel ik.....
Ik ga hier een priceline proberen over een maand ofzo....

New york is echt duurder dan devrest van de usa voel ik.....
Ik ga hier een priceline proberen over een maand ofzo....
- emporionelis
- Amerika-ontdekker
Wij hebben net een app via air b&b gereserveerd en ik kan niet anders zeggen dat het mij 100% bevalt
Ik heb een paar keer met de eigenaar van het app gemaild waarna wij een prijs afgesproken hebben.
Hij wilde al onze gegevens hebben (vlucht etc..) zodat hij klaar kon staan om ons binnen te laten en verder heeft hij mij een paar goeie tips gegeven en is kaartjes voor de Yankees gaan kopen
(als service)
Wij zitten nu op w 411 44th st en dat voor €1100 voor 6 dagen met 3 man.. In vergelijking met een beetje hotel is dat bijna goedkoop te noemen..
Succes

Ik heb een paar keer met de eigenaar van het app gemaild waarna wij een prijs afgesproken hebben.
Hij wilde al onze gegevens hebben (vlucht etc..) zodat hij klaar kon staan om ons binnen te laten en verder heeft hij mij een paar goeie tips gegeven en is kaartjes voor de Yankees gaan kopen

Wij zitten nu op w 411 44th st en dat voor €1100 voor 6 dagen met 3 man.. In vergelijking met een beetje hotel is dat bijna goedkoop te noemen..
Succes

- LT--
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hier kun je aardig wat ervaringen lezen, waaronder onze ervaring in NYC met airbnb:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=35225
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=35225
Ik en mijn moeder zijn afgelopen november een week naar New York geweest. Het was de eerste keer en wij hadden een apartement via aribnb gehuurd. Wij zaten op West 70th street voor 900 euro. Het was ons heel erg goed bevallen. Apartement was schoon en ruim, 1 slaapkamer en een loft met een bed. De comunicatie met de verhuurder ging via e-mail. De sleutel moesten we ophalen bij zijn huishoudster die een blok verder bij een wasserette werkte. Dat ging allemaal prima.
Als je het doet volgens de regels/tips die op de site staan, heb je de meeste kans dat alles goed gaat. Lees de beschrijvingen goed en bekijk de foto's. En kijk ook naar war anderen mensen over het apartement en de verhuurder schrijven.
Het geld gaat via airbnb. De verhuurder krijgt het geld pas als jij hebt ingechecked.
Als je het doet volgens de regels/tips die op de site staan, heb je de meeste kans dat alles goed gaat. Lees de beschrijvingen goed en bekijk de foto's. En kijk ook naar war anderen mensen over het apartement en de verhuurder schrijven.
Het geld gaat via airbnb. De verhuurder krijgt het geld pas als jij hebt ingechecked.
-
- Amerika-newbie
Dank voor de reacties.
Heeft er iemand toevallig een link van het AIr Bnb appartement waar hij/zij is verbleven?
gr
Heeft er iemand toevallig een link van het AIr Bnb appartement waar hij/zij is verbleven?
gr
http://www.airbnb.com/rooms/52964
Wij hebben hier een week verbleven. Maar als je iets goedkopers wilt is dat wel te vinden. Ik was met mijn moeder dus ik wilde twee slaapplaatsen. Maar als je een stel bent dan heb je genoeg aan een bed en die zijn er genoeg. Je kan zoeken op wat voor apartement je wilt, in welke wijk, welke prijs. En dan kijken hoe de recensies zijn.
Wij hebben hier een week verbleven. Maar als je iets goedkopers wilt is dat wel te vinden. Ik was met mijn moeder dus ik wilde twee slaapplaatsen. Maar als je een stel bent dan heb je genoeg aan een bed en die zijn er genoeg. Je kan zoeken op wat voor apartement je wilt, in welke wijk, welke prijs. En dan kijken hoe de recensies zijn.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1684 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 7 Reacties