Mijn 2e Djoser-reis: Noordoost Amerika!!! Tips?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
rene.jager
Amerika-expert
Berichten: 1639
Lid geworden op: 30 mar 2004, 20:33
Locatie: Dronten
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

lelie schreef:..., ik zoek hier wel even rond naar goedkope hotels in NY.

Groetjes van Marloes
Ik vrees dat je dan het probleem niet oplost maar verplaatst. De combinatie goed en schoon <--> Goedkoop gaat volgens mij niet op in NY :?
Gebruikersavatar
Erik99
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mei 2006, 19:18
Locatie: Putten

Bericht door Erik99 »

Tja echt goed zijn die recensies zeker niet :( :(
Maar wat ik ook lees is dat je voor die prijs per nacht ook niet veel moet verwachten.. ik heb uberhaupt ook geen idee wat een normale prijs dan moet zijn.
Ben benieuwd wat ze zeggen bij djoser.

Erik
Gebruikersavatar
lelie
Amerika-expert
Berichten: 5521
Lid geworden op: 23 jan 2005, 14:37
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Deventer

Bericht door lelie »

Ik heb ze gemaild, ik hoop dat ze in ieder geval willen overwegen om een ander hotel te zoeken. Ik wil best een aantal tientjes bijbetalen.

En mochten we toch in dit hotel terecht komen, dan wil ik proberen een kamer zo hoog mogelijk te krijgen. Dan is de kans dat daar kakkerlakken en muizen zitten kleiner (werd gezegd).

Groetjes van Marloes
Aïda
Amerika-expert
Berichten: 1866
Lid geworden op: 14 apr 2004, 08:36
Locatie: Flevoland

Bericht door Aïda »

lelie schreef: En mochten we toch in dit hotel terecht komen, dan wil ik proberen een kamer zo hoog mogelijk te krijgen. Dan is de kans dat daar kakkerlakken en muizen zitten kleiner (werd gezegd).

Groetjes van Marloes
Je hebt daar kennelijk ook nog kans op gescheurde vieze lakens en haren en bloed in je bed. Ik weet het, je wordt niet vrolijk van mijn berichtjes, maar ik vond dat je het toch moest weten.
Gebruikersavatar
lelie
Amerika-expert
Berichten: 5521
Lid geworden op: 23 jan 2005, 14:37
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Deventer

Bericht door lelie »

Aïda schreef:
lelie schreef: En mochten we toch in dit hotel terecht komen, dan wil ik proberen een kamer zo hoog mogelijk te krijgen. Dan is de kans dat daar kakkerlakken en muizen zitten kleiner (werd gezegd).

Groetjes van Marloes
Je hebt daar kennelijk ook nog kans op gescheurde vieze lakens en haren en bloed in je bed. Ik weet het, je wordt niet vrolijk van mijn berichtjes, maar ik vond dat je het toch moest weten.
Ik krijg nu al jeuk :roll: :wink:
Ja, ik heb ook gelezen wat je daar allemaal kan aantreffen, iemand raadde ook aan om een eigen slaapzak mee te nemen, maar daar kan ik niet aan beginnen. Ik mag maar 10 tot 12 klio bagage meenemen ivm krappe ruimte in de auto.

Er heeft daar iemand 9 nachten geslapen, nooit is zijn bed verschoond. Je krijgt niet zomaar schone handdoeken, je moet erom vragen.
Heb je klachten, dan zeggen ze dat je je spullen maar moet pakken en op zoek moet gaan naar een ander hotel. Kan ze niks schelen.

Hmmmm..... :(

Maar toch, die muizen vind ik het ergst!

Oh ja, ik las op een Amerikaanse site dat de manager van dat hotel was opgepakt omdat hij een kamer was binnen gelopen onder het mom "inspectie" en heeft een meisje betast.

Zitten de mensen achter de balie altijd achter tralies en kogelvrij glas? Want dat heb je daar wel :shock:.

Groetjes van Marloes
Sandy
Amerika-expert
Berichten: 9403
Lid geworden op: 05 mei 2004, 10:00
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Als dit allemaal echt waar is en niet overdreven, dan zou ik er echt een punt van maken bij Djoser .. Dit kan toch niet!
Sandy
Gebruikersavatar
Petra/VS
Medebeheerder
Berichten: 19663
Lid geworden op: 07 sep 2003, 15:10
Locatie: Washington DC metro
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik ben het met Sandy eens, ik zou er werk van maken. De slechte reviews voor dat hotel zijn er niet een handje vol, maar heel wat en geschreven door mensen uit verschillende gebieden. En nee, de mensen in de lobby zitten gewoonlijk niet achter tralies en kogelvrij glas :roll: . Dat hotel klinkt echt als een iets vreselijks!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14326
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Marloes,

Misschien dat jullie dan maar met z'n zevenen (alle groepsleden) een mail moeten opstellen dat jullie niet in een hotel willen zitten met zoveel slechte recensies. Eventueel ondersteund met een aantal (schrijnende) voorbeelden van Tripadvisor en andere sites.

Eendracht maakt macht!

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Petra/VS
Medebeheerder
Berichten: 19663
Lid geworden op: 07 sep 2003, 15:10
Locatie: Washington DC metro
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik denk, dat deze het bijvoorbeeld goed zou doen:
"I'm a girl from Germany and I stayed at Hotel Carter in Sept 2005 for 5 nights. It was the most awful experience regarding hotels that I have ever made in my life, and I have travelled quite a lot. When I arrived, they gave me a key to a room that was still occupied by someone. The room stank, as if someone had thrown up and it stank of cigarettes, too. The room was a total mess, with filthy clothes everywhere. I thought "oh my god, do they always give the keys to a room that is occupied ? Will someone march into my room the next time ?" The next room, which I then stayed in, was also filthy, there was no furniture in it that was not broken. There was a small cuboard, where you could put your clothes and there was a big brown sticky puddle on the floor, the size of a car tire. During my stay (5 nights) my room was not even made once ! I had to ask for toilet paper at the reception. But the most awful thing was: there was no water for 2 complete days and nights. You can imagine what the toilet in my bathroom looked like after one day. It was only on the second day, that we received water bottles to wash ourselves, the whole place stank and everybody was complaining and screaming in the lobby about the missing water. It was 35 degrees Celcius outside, and you could not shower ! Every time I asked at the reception, when the water would come back, they told me "within one hour", and this kept on going for 2 days, I really was angry. The problem with this place is: there is some kind of really bad energy in that hotel. I think everyone who stayed there will confirm this. I could not sleep at night, because of the smell and the filth and I was afraid of the things underneath my bed. I had a look underneath my bed and saw so many filth, dirty tissues and strange black things I could not identify, that I decided not to look further. I did not have a bedlight anyway, only a naked bulb at the ceiling."
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Gebruikersavatar
PeeJay
Amerika-expert
Berichten: 2202
Lid geworden op: 29 jan 2004, 01:15
Locatie: USA

Bericht door PeeJay »

Petra/VS schreef:Ik denk, dat deze het bijvoorbeeld goed zou doen:
"I'm a girl from Germany and I stayed at Hotel Carter in Sept 2005 for 5 nights....
Dan ben je toch niet goed wijs... ik had daar nog geen 5 minuten gebleven... :x

Echt, doen wat Roland zegt, met al je groeps leden een brief opstellen dat jullie (als betalende kanten) een ander onderkomen willen in NYC, zelfs al zou dat betekenen dat je 15 minuten van Times Square af zit. Je laat je vakantie toch niet verpesten door in zo'n smerig hotel te gaan zitten?


/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Gebruikersavatar
lelie
Amerika-expert
Berichten: 5521
Lid geworden op: 23 jan 2005, 14:37
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Deventer

Bericht door lelie »

Ik zal al mijn groepsgenoten (ik ken er 5) vanmiddag even mailen. Ik zal hun vragen individueel een mailtje te sturen naar Djoser, want mijn mailtje is al onderweg.

Ik las ook dat er beneden "gewoon" stonk, maar boven stonk het naar de dood. Ik dacht dat dat misschien wat overdreven was, maar nu geloof ik het wel.

Groetjes van Marloes
Gebruikersavatar
Pete99
Amerikafan
Berichten: 294
Lid geworden op: 17 feb 2005, 12:26

Bericht door Pete99 »

Hee mensen, ik wordt niet vrolijk van deze berichten :flame: :flame: :flame: Jullie maken me wel een beetje bang :cry:

Ik heb inmiddels een mailtje naar Djoser gestuurd. Afwachten maar......
Gebruikersavatar
Mack
Amerika-expert
Berichten: 2653
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:02
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mack »

Ik schrik echt van die verhalen, en wat ben ik dan blij dat ik terechtgekomen ben bij een goed hostel... Als je nu toch naar dit hotel moet van Djoser (dan weet je meteen wat zij waard zijn...) dan moet je gewoon je spullen pakken en ergens anders naar toe gaan...

Want het hoeft niet zo te zijn. Ik heb voor $50 midden op Manhattan geslapen in een hostel, geen beestjes en geen smerige dingen (okay... ik heb 1 beestje gezien...)

Hoe dan ook, slaap niet in dit hotel... Succes!!!
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Gebruikersavatar
Marjol
Amerika-expert
Berichten: 1541
Lid geworden op: 12 mar 2006, 19:15
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Vreemd ook, dat Djoser dit soort hotels in hun programma zet. Ik ben zes jaar geleden met Djoser op vakantie geweest naar Turkije en daar hadden we alleen maar keurig schone hotels. Oké, geen vijfsterrenhotels, maar overal was het schoon, werden de bedden netjes opgemaakt en dat soort dingen.
Ik had van Djoser wel verwacht dat ze wat kieskeuriger waren met het uitzoeken van hun hotels... :?
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14326
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Pete99 schreef:Hee mensen, ik wordt niet vrolijk van deze berichten :flame: :flame: :flame: Jullie maken me wel een beetje bang :cry:
Pete,

dat kan ik mij voorstellen.

New York moet een mooie afsluiting worden van jullie 3-weekse reis door het Noordoosten. Je wilt dan niet in een vies en stinkend hotel je laatste 2 nachten doorbrengen. In feite moeten jullie Djoser al een stap voor zijn en zelf al met een alternatief komen.

Mocht Djoser niet om willen, dan kun je t.z.t. eerst naar het hotel gaan en met eigen ogen aanschouwen hoe het is (neem eventueel foto's zodat je later kunt aantonen hoe het was). Bevalt het niet, kies dan zelf voor een ander hotel. Je kunt van te voren natuurlijk zelf al een aantal hotels in de buurt opzoeken. Moeilijk aan te geven welk hotel je dan zou moeten nemen. Er zijn ook zoveel hotels in New York. :wink: Mijn broer heeft 3 jaar geleden overnacht in de Amsterdam Inn, ongeveer 2 mijl bij jullie hotel vandaan, kleine kamers maar voor de rest wel een prima hotel en vooral heel betaalbaar. De hotelkamers zijn volgens mij bijna allemaal klein in New York.

Laten we hopen dat het zover niet hoeft te komen en dat Djoser inziet dat dit hotel beslist niet aan de eisen voldoet.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Sandy
Amerika-expert
Berichten: 9403
Lid geworden op: 05 mei 2004, 10:00
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Ik zou geen email afwachten, ik zou meteen aan de telefoon hangen met Djoser. Dan heb je direct reactie. Ik zou dit veel te belangrijk vinden zo vlak voor jullie vertrek. Een gesprek via email wisseling is niet efficient in situaties als deze. Email moet je afwachten, jouw reactie daarop moeten zij weer afwachten ... Daar kan zo een dag tussen zitten ... Bellen is veel effecienter, heb je direct feedback ..

Met dit soort verhalen denk je snel dat het overdreven is, maar wat ik hier zo lees ... daar kan Djoser denk ik niet om heen dat het Broodje Aap verhalen zijn ...
Sandy
Gebruikersavatar
Pete99
Amerikafan
Berichten: 294
Lid geworden op: 17 feb 2005, 12:26

Bericht door Pete99 »

Niet zo ongeduldig, Sandy!!

Nee hoor, geintje, je hebt gelijk. Maarrrrrrrrrrr ik heb al wel reactie van ze:

Naar aanleiding van uw opmerkingen over het hotel in New York het volgende; hotels in New York zijn verschrikkelijk prijzig. Djoser heeft, in samenwerking met ons lokale agentschap, het bedoelde hotel Carter geboekt voor onze reis naar de oostkust. Het klopt dat het hotel een eenvoudig karakter heeft, wel is het zo dat Djoser er van uitgaat dat de kamers schoon zullen zijn. In een door één van uw aangegeven hyperlink staan echter ook enkele positieve recensies. Zoals dat het hotel een goede prijs/kwaliteit -verhouding heeft en dat de ligging perfect is.

Wij houden niet van open deuren, maar het is ontegenzeggelijk zo, dat u in New York niet veel in de hotelkamer zal verblijven. We gaan er van uit, dat het hotel zal voldoen aan de verwachtingen die u mag hebben en dat bijvoorbeeld de ligging (zéér centraal) heel veel goed zal maken van het wellicht éénvoudige karakter van de accommodatie. In algemene zin, tracht Djoser ook niet luxueuze accommodaties aan te bieden. In het concrete geval “New York” hebben wij door deze keus te maken juist een wellicht veel hogere reissom (t.b.v. twee nachten in een luxe hotel en dus niet in verhouding) voorkomen, ons inziens een terechte keus.

----------------------------

Tja, wat moet je dan zeggen???
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14326
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Pete99 schreef:Tja, wat moet je dan zeggen???
Tja, dat ze bijv. de slechte recensies volledig naast zich neerleggen en alleen met een enkele positieve recensie het hotel proberen goed te praten? :stupid:

Een hotel mag dan nog zo'n perfecte locatie/ligging hebben, een schoon en niet stinkend hotel is voor iedereen denk ik nog veel belangrijker. Ik zou dan liever een hotel hebben dat misschien iets minder gunstig ligt, maar wel aan mijn verwachtingen (voor New York) zou voldoen.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Mack
Amerika-expert
Berichten: 2653
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:02
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mack »

Coyote schreef:
Pete99 schreef:Tja, wat moet je dan zeggen???
Tja, dat ze bijv. de slechte recensies volledig naast zich neerleggen en alleen met een enkele positieve recensie het hotel proberen goed te praten? :stupid:

Een hotel mag dan nog zo'n perfecte locatie/ligging hebben, een schoon en niet stinkend hotel is voor iedereen denk ik nog veel belangrijker. Ik zou dan liever een hotel hebben dat misschien iets minder gunstig ligt, maar wel aan mijn verwachtingen (voor New York) zou voldoen.

Roland
Precies... Die paar positieve dingen zijn niet eens positieve recensies... Als iemand had geschreven "wow, het is een geweldig hotel want er zit een dak op!", is dat dan ook een positieve recensie? De prijs en de locatie zijn toch niet datgene wat een hotel goed maakt, als er schimmel op het bed zit en geen water uit de kraan komt (ik las een verhaal dat er twee dagen geen water was).

Ik zou het niet pikken! Als je er toch naar toe moet: veel foto's nemen, ergens anders slapen, en geld terugvragen aan Djoser...
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Gebruikersavatar
Mack
Amerika-expert
Berichten: 2653
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:02
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mack »

Kijk hier eens...

Misschien dat Djoser gevoelig is voor de New York Times?

http://www.wirednewyork.com/forum/showthread.php?t=7868
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer