Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
musical Broadway
-
- Amerika-newbie
musical Broadway
In April gaan we voor de tweede keer naar New York, we verheugen ons er enorm op.
We willen ook enkele musicals bezoeken (oa RENT en Wicked)
Heeft iemand ervaring met site's waar je deze kan boeken, vooral in verband met betrouwbaarheid?
We willen ook enkele musicals bezoeken (oa RENT en Wicked)
Heeft iemand ervaring met site's waar je deze kan boeken, vooral in verband met betrouwbaarheid?
Re: musical Broadway
Je kan veel tickets via Playbill boeken. Je wordt dan automatisch doorgelinkt naar de correcte website.
Rent speelt trouwens niet meer op Broadway, maar Off-Broadway, voor het geval je dat niet wist en het niet kan vinden.
Leuk trouwens dat je net mijn 2 favoriete musicals noemt!
Rent speelt trouwens niet meer op Broadway, maar Off-Broadway, voor het geval je dat niet wist en het niet kan vinden.
Leuk trouwens dat je net mijn 2 favoriete musicals noemt!

ik ga volgend jaar in april en wou ook naar Wicked ... als ik even naar kaarten zoek kom ik op $164 per persoon minimum uit (paasvakantie, 2de week, weekdag)
is het altijd zo duur? of kijk ik verkeerd? (via ticketmaster)
is het altijd zo duur? of kijk ik verkeerd? (via ticketmaster)
http://derkgoesusa.wordpress.com

2013 MT-WY-ID-UT-COL-NM-AZ-CA
2012 WAS-PHI-NYC
2009 NV-AZ-UT-CA
1998 NYC
1991 St.Louis - MO
1990 Orlando - FL

2013 MT-WY-ID-UT-COL-NM-AZ-CA
2012 WAS-PHI-NYC
2009 NV-AZ-UT-CA
1998 NYC
1991 St.Louis - MO
1990 Orlando - FL
-
- Amerika-expert
Broadway is duur. TKTS is de beste oplossing. Naar Times Square, als je graag lang in lange rijen staat. Anders naar South Street Seaport (vlak om de hoek bij Wall Street), of, nog makkelijker, eventjes naar Brooklyn.
Zie http://www.tdf.org/TDF_ServicePage.aspx?id=56
Zie http://www.tdf.org/TDF_ServicePage.aspx?id=56
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- coralie1976
- Amerika-ontdekker
op deze website http://www.broadwaybox.com/ kun je van veel musicals kortingscodes krijgen. Kunt wel niet al een half jaar of zo van te voren reserveren (meestal aanbiedingen een maand vooruit), maar is wel de moeite.
Wij hadden Marry Poppins tickets, rij 13 of zo, voor 85$, ben je hier in NL ook voor een musical kwijt
Wij hadden Marry Poppins tickets, rij 13 of zo, voor 85$, ben je hier in NL ook voor een musical kwijt
Wicked is enorm populair, dus die zal je bij TKTS waarschijnlijk niet vinden. Het kan wel goedkoper dan wat jij nu gevonden hebt ... misschien dat je iets beters kan vinden als je een beetje met de dagen speelt?
TKTS is inderdaad wel een aanraders verder!
TKTS is inderdaad wel een aanraders verder!
Goeie deal marc!
- henriette
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij waren deze zomer in New York en hebben tickets gehaald bij TKTS aan 40 % korting, hadden hele goede plaatsen (ik dacht op de 7de of 8 ste rij) maar er stonden een paar musicals waaronder Wicked niet op.
Groetjes
Henriette
Groetjes
Henriette
Rondreizen https://usazuidwest.wordpress.com/
Wicked en The Lion King waren de enige shows die vorige week niet bij TKTS verkrijgbaar waren.
Qua rijen viel het reuze mee hoor. Ticketbox op Times Square zou om 3pm open gaan en wij kwamen om 2pm aankakken. Stonden zowat vooraan, dus hadden de kaarten voor het uitzoeken (topplaatsen voor Mama Mia!).
Qua rijen viel het reuze mee hoor. Ticketbox op Times Square zou om 3pm open gaan en wij kwamen om 2pm aankakken. Stonden zowat vooraan, dus hadden de kaarten voor het uitzoeken (topplaatsen voor Mama Mia!).
Op de site staat:Bennogr schreef:Broadway is duur. TKTS is de beste oplossing. Naar Times Square, als je graag lang in lange rijen staat. Anders naar South Street Seaport (vlak om de hoek bij Wall Street), of, nog makkelijker, eventjes naar Brooklyn.
Times Square verkoopt vanaf 15.00 uur kaarten voor diezelfde avond.
South Street Seaport is al om 11.00 uur open en verkoopt ook kaarten voor diezelfde avond.
Zijn de goedkope kaarten (50% korting) dan al om 11.00 uur op South Street Seaport te krijgen?
Of verkopen ze daar eerst duurdere kaarten en pas om 15.00 kaarten met meer korting?
Weet iemand dit?
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
-
- Amerika-expert
Kaarten zijn voor dezelfde prijs te koop bij alle TKTS kraampjes zodra ze open gaan. NOG een reden om niet vaker naar Times Square te gaan dan absoluut nodig.
Overigens: op de 51 straat (329, tussen 8th en 9th Avenue) is een Zuidafrikaans restaurant, Braai. Geen Zuidafrikaan gezien (of gesproken) maar erg vriendelijke bar en interessant eten (en niet al te duur).
Overigens: op de 51 straat (329, tussen 8th en 9th Avenue) is een Zuidafrikaans restaurant, Braai. Geen Zuidafrikaan gezien (of gesproken) maar erg vriendelijke bar en interessant eten (en niet al te duur).
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Bedankt voor de info. Dat betekent dus zelfs meer kans op kaarten bij South Street Seaport...Bennogr schreef:Kaarten zijn voor dezelfde prijs te koop bij alle TKTS kraampjes zodra ze open gaan. NOG een reden om niet vaker naar Times Square te gaan dan absoluut nodig.
Terwijl je staat te wachten tot Times Square open gaat verkoopt South Street Seaport de kaarten dus al.
Dat wist ik in ieder geval niet toen ik een paar jaar geleden op Times Square in de rij stond...
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
- henriette
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Toen wij in juli in New York waren werden op Times Square vanaf 10 of 11 uur tickets verkocht voor de shows in de namiddag en vanaf 3 uur die van de avondshows.
Wij konden in de voormiddag geen tickets voor 's avonds kopen.
Henriette
Wij konden in de voormiddag geen tickets voor 's avonds kopen.
Henriette
Rondreizen https://usazuidwest.wordpress.com/
Dat is ook mijn ervaring op Times Square, en zo staat het ook op de website.
Maar blijkbaar kan je dus wel vanaf 11.00 op South Street Seaport tickets voor 's avonds kopen.
Maar blijkbaar kan je dus wel vanaf 11.00 op South Street Seaport tickets voor 's avonds kopen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht