Ik reis samen met mijn man en 3 kinderen, die dan 14, 12 en 10 zijn. We vertrekken met een rechtstreekse vlucht vanuit Düsseldorf en gaan bijna 3 weken.
Ik heb al een globale planning gemaakt, maar zou graag wat tips krijgen over de hoeveelheid tijd die we overal voor nemen. Ik vind het lastig om vanuit Nederland in te schatten hoe leuk/mooi het ergens is en hoeveel tijd we er het beste kunnen doorbrengen. We hebben bewust voor een niet al te groot rondje gekozen en bijvoorbeeld Niagara en Washington geschrapt; we hebben niet de illusie dat we alles kunnen/moeten zien en willen ook graag wat rustige dagen hebben in ons schema.
Ik hou me trouwens ook aanbevolen voor tips voor hotelovernachtingen; we willen het lieft met zijn vijven op een kamer, maar ik heb al gemerkt dat dat niet overal even handig is. Priceline en Hotwire vallen dan sowieso af, omdat ik zeker wil zijn dat we ook echt met zijn vijven terecht kunnen. Ik heb nog veel meer vragen, maar laat ik maar eens beginnen met het voorleggen van ons schema

30-jun aankomst Newark, verblijf 1e nacht in North Bergen
1-jul Cape Cod
2-jul Cape Cod
3-jul Cape Cod
4-jul Boston
5-jul Boston
6-jul North Conway/White Mountains
7-jul North Conway/White Moutains
8-jul Adirondacks/Lake Placid
9-jul Adirondacks/Lake Placid
10-jul Herkimer
11-jul Ithaca/Fingerlakes