Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ticketprijzen voor boston red sox

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
brekson
Amerikafan

Ticketprijzen voor boston red sox

Bericht door brekson »

Dag allen

Als ik zo zie op een site ( coast to coast ) waar we eventueel tickets kunnen kopen voor een wedstrijd van de red sox , kan ik niet anders dan met de wenkbrauwen fronsen
Ik heb het over de prijzen van eind oktober
Deze prijzen gaan van 540 dollar tot ver boven de 1300 dollar
Weet iemand waarom de prijzen zo hoog liggen ? Dat kan een gewone sterveling toch niet betalen ?

Is er misschien een manier om zoals in manhattan tickets aan reductieprijzen te kopen ?

grtjs
Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.
mtl
Amerika-expert

Re: Ticketprijzen voor boston red sox

Bericht door mtl »

Waarom kijk je niet op de site van de Red Sox? Daar worden wel prijzen aangeboden tegen normale prijzen. En ook via Ticketmaster zou het moeten kunnen. Die prijzen die jij noemt lijken me zwarte markt prijzen. Om welke wedstrijd gaat het?
md89
Amerika-ontdekker

Bericht door md89 »

Is er in oktober niet de playoffs/postseason? Misschien dat ze daarom zo duur zijn..Volgens mij is het ook nog niet officieel bekend wie er door is.. (Heb er weinig verstand van :oops:)
Afbeelding
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Eind oktober is het seizoen al voorbij. Worlseries (finale) is tussen 19 en 27 oktober en het is pas half oktober bekend welke 2 teams de Worldseries halen. Heel goed mogelijk dat de Red Sox dat niet eens halen.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

ik koop hier meestal mijn tickets....kun je behoorlijk goed je eigen prijsklasse en plaats uitzoeken:
http://www.stubhub.com/
Voorheen accepteerden ze geen NL credit card (leende ik de Duitse cc van mijn broertje... :mrgreen: ), maar ik heb gehoord dat dat nu veranderd is....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
brekson
Amerikafan

Bericht door brekson »

mtl schreef:Eind oktober is het seizoen al voorbij. Worlseries (finale) is tussen 19 en 27 oktober en het is pas half oktober bekend welke 2 teams de Worldseries halen. Heel goed mogelijk dat de Red Sox dat niet eens halen.
ik zal dan nog wel wachten om eventueel een wedstrijd bij te wonen, thx :wink:
Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer