Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Labor Day 2011 in New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
netsiej
Amerika-newbie

Labor Day 2011 in New York

Bericht door netsiej »

Op 2 september beginnen wij aan onze eerste USA trip! We verblijven tot 7 september in New York, om daarna door te vliegen naar het westen. Nu vroeg ik me af of iemand weet wat voor dingen er te doen zijn op Labor Day in New York?
Ik lees op internet wel het een en ander over een parade, maar kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
2011: NYC - LA - LV - SF
Afbeelding
Bennogr
Amerika-expert

Re: Labor Day 2011 in New York

Bericht door Bennogr »

Zal dit jaar een goede parade worden op Labor Day. Bonden voelen zich in de knel. Zoek eens onder 'labor day parade new york' of 'unions new york', vind je vast wel een lijstje. De SEIU is erg actief, evenals in New York the United Federation of Teachers en de AFL-CIO is de overkoepelende national vakbond.

Leve het internet!
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer