Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
National Liberty Museum - Philadelphia
National Liberty Museum - Philadelphia
Wij hebben afgelopen maand het National Liberty Museum bezocht in Philadelphia. Wij hadden tickets voor het museum gekocht via Groupon en dachten dat als het niet leuk zou zijn, jammer dan.
Ik vond het echt een van de meest interessante musea die ik bezocht heb. Het gaat over vrijheid in de breedste zin van het woord, er zijn tentoonstellingen over beroemdheden die een ziekte hebben overwonnen (of niet), terrorisme, 9/11, geweld, de tweede wereldoorlog. Heel divers, maar alles kwam weer terug op "vrijheid".
Iedereen die Philadelphia gaat bezoeken zou ik het willen aanraden!
Ik vond het echt een van de meest interessante musea die ik bezocht heb. Het gaat over vrijheid in de breedste zin van het woord, er zijn tentoonstellingen over beroemdheden die een ziekte hebben overwonnen (of niet), terrorisme, 9/11, geweld, de tweede wereldoorlog. Heel divers, maar alles kwam weer terug op "vrijheid".
Iedereen die Philadelphia gaat bezoeken zou ik het willen aanraden!
-
- Amerika-ontdekker
Re: National Liberty Museum - Philadelphia
Ik heb het museum aan mijn schema toegevoegd. Wij zitten er op 13 augustus. We zijn 1 dag in Philadelphia. Heb je nog meer tips?
In Philly heb je natuurlijk Independence Hall, hier kun je een rondleiding doen. Hierbij kun je meteen de Liberty Bell bezoeken.
Ook de gevangenis is een aanrader, hier kun je daar meer over lezen: viewtopic.php?f=9&t=35204
Ook de gevangenis is een aanrader, hier kun je daar meer over lezen: viewtopic.php?f=9&t=35204
-
- Amerika-ontdekker
De Independance Hall stond al op het lijst, samen met de Bell. Gevangenis is er ook aan toegevoegd. Ligt dit alles op loopafstand? Hoe heb jij je vervoerd In Philadelphia?
Wij hebben alles te voet gedaan, maar wij vinden het ook niet erg om een stukje te wandelen 

- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Je kunt met een Hop-On, Hop-Off een prachtige rondrit maken door Philadelphia, o.a. is er een botanische tuin en tijdens de rit krijg je allerhande historische informatie o.a. over Benjamin Franklin, een bijzonder man in de Amerikaanse Geschiedenis.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2436 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-
- 5 Reacties