Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Recente ervaringen gevr. kopen iPad 2 in New York City.
Recente ervaringen gevr. kopen iPad 2 in New York City.
Hoi iedereen,
Aanstaande donderdag vertrek ik voor 8 dagen naar New York. Vorig jaar ben ik er ook geweest in augustus, dit is me zo goed bevallen dat ik nu terug ga met een vriendinnetje samen. We slapen in het Four Points by Sheraton - Midtown Times Square, we vliegen donderdagochtend om 11.40 met British Airways met een korte tussenlanding van 2 uur en 15 minuten op London Heathrow.
Vriendinnetje en ik willen beide een Ipad 2 meenemen, nu lezen we zeer verschillende verhalen op internet (nog steeds uitverkocht, lange rijen, Chinezen die ze allemaal wegkapen, ze zijn gewoon te koop maar moet er vroeg voor in de rij staan...). Nu vroeg ik me af of er iemand op dit forum een recente ervaring heeft met het aanschaffen van een Ipad 2 in New York City in 1 van de 4 Apple Stores. Of zijn er nog andere winkels in New York City die de Ipad 2 verkopen?
Aanstaande donderdag vertrek ik voor 8 dagen naar New York. Vorig jaar ben ik er ook geweest in augustus, dit is me zo goed bevallen dat ik nu terug ga met een vriendinnetje samen. We slapen in het Four Points by Sheraton - Midtown Times Square, we vliegen donderdagochtend om 11.40 met British Airways met een korte tussenlanding van 2 uur en 15 minuten op London Heathrow.
Vriendinnetje en ik willen beide een Ipad 2 meenemen, nu lezen we zeer verschillende verhalen op internet (nog steeds uitverkocht, lange rijen, Chinezen die ze allemaal wegkapen, ze zijn gewoon te koop maar moet er vroeg voor in de rij staan...). Nu vroeg ik me af of er iemand op dit forum een recente ervaring heeft met het aanschaffen van een Ipad 2 in New York City in 1 van de 4 Apple Stores. Of zijn er nog andere winkels in New York City die de Ipad 2 verkopen?
Laatst gewijzigd door markro op 13 jun 2011, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
2001: Florida rondreis
2004: Las Vegas, San Francisco, Los Angeles & Tucson
2007: Las Vegas stedentrip
2010: Boston, Cape Cod, Springfield, Niagara Falls, Philadelphia, Lancaster, Washington DC, Jackson & New York
2011: New York stedentrip
2010: Boston, Cape Cod, Springfield, Niagara Falls, Philadelphia, Lancaster, Washington DC, Jackson & New York
Re: Recente ervaringen gevr. kopen iPad 2 in New York City.
Niemand? Dan vrees ik dat ik vrijdagochtend gewoon vroeg in de rij ga staan (lees vroeg wakker ivm jetlag!
)

Mijn broer heeft het in de buurt van Washington geprobeerd in april, ook lange rijen, niet gelukt. Hij heeft er een besteld via internet en die bij ons aan laten komen.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
-
- Amerika-expert
Heb het aan een echte expert gevraagd: mijn zoon, die in Manhattan woont en veel weet over dit soort zaken. Zal je vertellen wat hij zegt zodra hij reageert.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-expert
Mijn zoon, die dat soort zaken volgt, meldt dat er geen lange rijen meer staan bij de Apple winkels en/of Best Buy in Manhattan voor de iPad 2. Je hoeft dus niet meer voor dag en dauw je bed uit.
En de winkels zijn ook lekker lang open, tot een uur of 9, 10 in de avond, kijk maar op hun websites.
En de winkels zijn ook lekker lang open, tot een uur of 9, 10 in de avond, kijk maar op hun websites.
Oke super bedankt!
Weet hij toevallig ook of ze 'voldoende' op voorraad zijn?

Weet hij toevallig ook of ze 'voldoende' op voorraad zijn?
Mijn ouders zijn nu in NY en proberen er 1 te kopen. Afgelopen zondag waren ze in Washington uitverkocht. Mocht het ze lukken dan laat ik je het weten!
-
- Amerika-expert
Mijn zoon Matt meldt dat er in ieder geval geen lange rijen meer staan. En ik heb bij tenminste 1 Apple Store (14e straat en -- ik geloof -- 8th Avenue -- ik ben duidelijk geen Apple enthousiast) ook geen rij gezien toen ik daar laatst rondliep.
Je zou voor alle zekerheid even kunnen bellen als je in New York bent, er zijn een paar Apple winkels in de stad. En naast de Best Buy winkels zou je ook kunnen bellen met J&R (?) Music World, heeft altijd paginagrote advertenties in de New York Times, vooral op zondag en donderdag -- donderdag heeft de NYT computernieuws in de Business Pages) bij het stadhuis van Manhattan, vlak bij Wall Street en Ground Zero.
Ik zou de Times Square-achtige winkels met etalagesvolle uitstallingen weg blijven, de prijzen zijn daar wellicht lager, maar de kwaliteit kan slechter zijn.
Je zou voor alle zekerheid even kunnen bellen als je in New York bent, er zijn een paar Apple winkels in de stad. En naast de Best Buy winkels zou je ook kunnen bellen met J&R (?) Music World, heeft altijd paginagrote advertenties in de New York Times, vooral op zondag en donderdag -- donderdag heeft de NYT computernieuws in de Business Pages) bij het stadhuis van Manhattan, vlak bij Wall Street en Ground Zero.
Ik zou de Times Square-achtige winkels met etalagesvolle uitstallingen weg blijven, de prijzen zijn daar wellicht lager, maar de kwaliteit kan slechter zijn.
Wij waren 1e week mei in NY...Apple store op 5th ave inderdaad een gekkenhuis...Hotel lag op 5 min lopen en ik ben elke ochtend rond 06.30 langsgegaan..no luck
Maar ach, op de weg terug langs SB en vervolgens mijn meisje haar theetje op bed
In Soho was ik net te laat...maar de rij was wel korter dan op 5th Ave. Op de laatste ochtend zijn we wel geslaagd op 9th ave en 14th street..., was een tip van de verkoper een dag ervoor. Bij aankomst stonden er 6 mensen, wij waren nummer 7 en 8..Dat was om 07.00...om 07.15 werden de "bonnetjes" vergeven...en omdat het begon te regenen werd direct de verkoop gestart. Ik wilde graag een 3G maar die waren er domweg niet..dus een zwarte 16gb...(liever 32 of 64m maar ja, ook die waren er niet) Smartcover erbij, kabeltje's en nog steeds goedkoper dan hier. Niet het hoogste doel maar toch mooi meegenomen.
Dus mijn advies...probeer het als je tijd hebt en leer van je ervaringen..er is in de omgeving van de Applestore's zat te zien of te doen dus in de buurt kom je toch. Waak ervoor dat het geen missie wordt, zou zomaar je gemoedstoestand kunnen beinvloeden, dat kan nooit de bedoeling zijn, toch
Pas op, geen verizon nemen, die doen het in Europa niet
Heel veel plezier en enjoy

Dus mijn advies...probeer het als je tijd hebt en leer van je ervaringen..er is in de omgeving van de Applestore's zat te zien of te doen dus in de buurt kom je toch. Waak ervoor dat het geen missie wordt, zou zomaar je gemoedstoestand kunnen beinvloeden, dat kan nooit de bedoeling zijn, toch

Heel veel plezier en enjoy

Grote Amerika fan
Twee weken geleden was ik op de bekende Applestore op 5th avenue en daar was de twee gewoon verkrijgbaar. Ik was er rond het middaguur. Wel druk maar niet extreem ofzo. Ik heb al een iPad, de twee heeft niet zoveel toegevoegde waarde voor me. Maar wel een iPod classic meegenomen
Succes!

Ik heb opgevangen dat vanaf deze week de Iphone 4 simlockvrij wordt verkocht in de States...
Iemand die dit kan bevestigen?
Iemand die dit kan bevestigen?

- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Yess, klopt
Vanaf vandaag online te bestellen (geen internationale orders) en vanaf woensdag in de Apple Store te verkrijgen.
$ 649 voor de 16 GB versie in wit of zwart, $ 749 voor de 32 GB versie. Komt nog wel tax bij.

Vanaf vandaag online te bestellen (geen internationale orders) en vanaf woensdag in de Apple Store te verkrijgen.
$ 649 voor de 16 GB versie in wit of zwart, $ 749 voor de 32 GB versie. Komt nog wel tax bij.
Oh jammer, ik ben nu net een maandje thuis en mijn dochter wilde een Iphone 4 kopen in de states. Helaas alleen een gelockte versie en die konden we wel nemen maar dan was er nog de opgave om de phone te unlocken...
Was het maar een beetje eerder geweest, dan had ik er zo 1 meegenomen!
Was het maar een beetje eerder geweest, dan had ik er zo 1 meegenomen!
- Jo usalover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hallo,
Dit zijn allemaal goede berichten over de Ipad2 !
Ik zou graag de 32G 3G willen kopen.
Ik had gehoord dat voor gebruik in Europa de AT & T versie aangeschaft moet worden anders kun je
geen abonnement nemen hier in NL ?
Hoe zit het nou precies ? Welke soorten Ipads zijn er allemaal te koop dan ?
Sorry, ben niet zo heel erg op de hoogte.
Gr. Jo usalover
Dit zijn allemaal goede berichten over de Ipad2 !
Ik zou graag de 32G 3G willen kopen.
Ik had gehoord dat voor gebruik in Europa de AT & T versie aangeschaft moet worden anders kun je
geen abonnement nemen hier in NL ?
Hoe zit het nou precies ? Welke soorten Ipads zijn er allemaal te koop dan ?
Sorry, ben niet zo heel erg op de hoogte.
Gr. Jo usalover
1991 au-pair Chicago ( 16 States)
2000 TX, CA,NV, Chicago
2004 FL
2006 CO,UT,NV,AZ
2008 NY
2009 Canada
2010 Chicago
2011 NY
2012 CO,WY,MT,ID,UT
2015 CO,UT,AZ,NV
2017 CA,NV,AZ, Hawaii
2019 WA,OR,NV,CA
2022 CO, UT, AZ, NV, CA
2023 NY
2024 UT, ID, WY, MT, SD, NE, CO
2000 TX, CA,NV, Chicago
2004 FL
2006 CO,UT,NV,AZ
2008 NY
2009 Canada
2010 Chicago
2011 NY
2012 CO,WY,MT,ID,UT
2015 CO,UT,AZ,NV
2017 CA,NV,AZ, Hawaii
2019 WA,OR,NV,CA
2022 CO, UT, AZ, NV, CA
2023 NY
2024 UT, ID, WY, MT, SD, NE, CO
Om een Ipad 2 3G in combinatie met een Nederlandse of Belgische simkaart te gebruiken (microsim) moet je inderdaad de At&T versie hebben.
Wat betreft prijs verschilt deze niet van de Verizon versie. Ik vlieg zelf over 10 dagen naar de States en heb de Ipad 2 64 GB 3G AT&T via de Amerikaanse Applestore besteld en laten bezorgen bij familie die ik ga opzoeken. De levertijd is een week of 3. Ik heb hem vorige week besteld en volgens de orderstatus wordt hij 21 juni verzonden en komt hij 27 juni aan. Een aantal accesoires zijn afgelopen weekend al bezorgd.
Wat betreft prijs verschilt deze niet van de Verizon versie. Ik vlieg zelf over 10 dagen naar de States en heb de Ipad 2 64 GB 3G AT&T via de Amerikaanse Applestore besteld en laten bezorgen bij familie die ik ga opzoeken. De levertijd is een week of 3. Ik heb hem vorige week besteld en volgens de orderstatus wordt hij 21 juni verzonden en komt hij 27 juni aan. Een aantal accesoires zijn afgelopen weekend al bezorgd.
25 juni t 16 juli --> trip Oostkust!!
Gisteren belde mijn vader en er waren geen iPads op voorraad in NY
Ik weet niet in welke Apple store hij geweest is.

Ik weet niet in welke Apple store hij geweest is.
Nou ik ben benieuwd.... Ik zal het morgenochtend zien als ik in de rij sta bij de Apple store
Wil er graag eentje scoren en ga dus maar meerdere winkels proberen 

eerste dag gelijk naar Apple op fifth gegaan en hier waren voldoende 64 gb met wifi op voorraad, andere modellen waren niet te koop. Het is er druk voor de Ipad, maar de voorraad is voldoende.
Ik twijfel zelf een beetje of ik een Ipad2 mee zal nemen uit New York. Als ik er een ga halen wordt het sowieso een 16G model zonder 3G (gebruik ik toch niet). Maar watik begreep zijn juist de 16GB modellen lastig verkrijgbaar.
Begreep op een computersite (tweakers.net) dat je hem ook online kunt bestellen en hem 2-3 weken later bij de Apple store op kunt halen... Is wat slimmer iig. Alleen zal ik hem dan al zo moeten bestellen aangezien ik over een krappe maand al in NY zit
. Weet overigens niet hoe en of waar je kunt selecteren een USA Ipad te bestellen en die ergens in NY op te halen...
Begreep op een computersite (tweakers.net) dat je hem ook online kunt bestellen en hem 2-3 weken later bij de Apple store op kunt halen... Is wat slimmer iig. Alleen zal ik hem dan al zo moeten bestellen aangezien ik over een krappe maand al in NY zit

zoals ik weet kan dat laatste niet bij de apple stores. Volgens mij wel bij een best buy of een JRC (JC... even naam vergeten) electronics.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 923 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-