En hier kun je een live verslag lezen en ook een berichtje achterlaten: http://newyork.startpagina.nl/prikbord/ ... g-14075825
Ik raad aan om de draad 'ingekiapt' te laten, wat er staan ook foto's bij en anders duurt het laden wel erg lang op den duur...
Meyem veel plezier! Ben je blog aan het lezen. Had nooit gehoord van Accomplice the Village. Jammer, want het klinkt superleuk! Had ik ook wel willen doen haha, volgende keer dan maar.
4 - 12 mei 2014: New York 8 - 19 mei 2011: New York
Accomplice was erg leuk....ze hebben vaak discounts, die ga ik voorlopig weer in de bus krijgen en dan plaats ik ze wel in de kortingsdraad....
zo, nu even foto's van vandaag bekijken en vast een verslagje typen....we liggen uitgeteld op de hotelkamer...
ja, dat bleek de kosten van een eerste nacht van een hotel waar ik niet ben op komen dagen...
volgens mijn gegevens heb ik dat hotel ook gecancelled en dat heb ik ze gemaild, compleet met annuleringsbericht...nog niets terug gehoord, maar ik verwacht dat dat wel goed komt...
Ik zie dat jullie ook naar de musical Wicked zijn geweest. Mijn vriendin wil ook heel graag naar een musical als we in NY zijn, en mij lijkt deze ook wel wat. Gezien jouw reactie op je blog (leuke verhalen overigens!), moet dit wel goed komen denk ik.
Mijn vraag is of jullie kaartjes ter plekke hebben gekocht of dat het echt aan te raden is om kaartjes vooraf te bestellen?
Alvast bedankt voor je antwoord, Sander
2005: New York
2008: SF - Yosemite - Sequoia - Death Valley - Las Vegas - Bryce Canyon - Grand Canyon - Lake Havasu - LA - SF
2011:
ja, ik vond m echt geweldig....misschien wel de mooiste die ik tot nu toe gezien heb...maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak...
ter plekke een kaartje kopen is erg optimistisch...de musical is nog steeds continue uitverkocht en zal niet op de tkts boots verschijnen. dus ik zou aanraden van tevoren een kaartje te kopen..
bereid je maar voor, broadway is wel errug duur!!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.