Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotel New York met zwembad en dichtbij OV

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
liesh037
Amerika-ontdekker

hotel New York met zwembad en dichtbij OV

Bericht door liesh037 »

Hallo allemaal,

Lees alweer een tijdje mee, omdat we in juli weer naar de USA hopen te gaan. Heerlijk, het is 2 jaar geleden dat we Washington en rondreis vanuit Denver deden. Deze keer gaan we voor de allereerste keer naar New York. We blijven daar een paar dagen en reizen dan nog ruim 2 weken rond met de auto. Maar daarover zal ik op een ander topic nog wat vragen :mrgreen: .

We komen 3 juli eind van de dag aan op LGA. We zijn: mijn man Pim, onze zoon Oscar (bijna 8jaar) en ikzelf. We zoeken een enigszins betaalbare 3-persoonskamer in een hotel met OV-halte dichtbij. Liefst ook een zwembad, zodat onze 'waterrat' lekker af kan koelen om te acclimatiseren. De kamer moet ook gewoon plek hebben voor onze 3 grote reistassen en niet alleen door de bedden al volledig vol staan.
De eerste dagen doen we alles met openbaar vervoer. Daarna moeten we op LGA naar Dollar Rent-a-car om onze auto op te pikken en gaan we NY uit.

Wie kan ons een goede hotelsuggestie aan de hand doen?

Hartelijke groetjes,
Monique
Laatst gewijzigd door liesh037 op 22 mei 2011, 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: hotel New York met zwembad en dichtbij OV

Bericht door headhunterke »

Ik heb een keertje in Skyline hotel, de kant van Chelsea en Hell's Kitchen gezeten. Een beetje buiten het drukke toeristengebied, maar zeker een aanrader met de bus op de hoek en metro een blok of 2 verder dacht ik... Geweldig zwembad op een van de bovenste verdiepingen en ook nog een fitness. If you don't mind to take a little walk everyday, zeker een aanrader!
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Enasni
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Enasni »

Beetje afhankelijk natuurlijk van je definitie van betaalbaar en dichtbij OV ;)

Wij hebben afgelopen september in het Millennium UN Plaza Hotel New York gezeten. Destijds een goeie deal kunnen scoren, waardoor wij het nog betaalbaar vonden. Grote, ruime kamers met prachtig uitzicht, zwembad op de 27e verdieping, met daarboven nog de kamers van het hotel. Ik weet alleen niet of het voldoet aan je wens om dichtbij het OV te zitten...het was voor ons geen enkel probleem, maar het is wel 3 blocks/10 minuten lopen richting Grand Central wat het dichtstbijzijnde metrostation is.
September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door analogkid »

Wij hebben vorig jaar in de http://www.skylinehotelny.com/gezeten. Het heeft een prima zwembad en het is best lekker om na een dagje stappen door NY nog even een duik te nemen. Wij waren met 2 kinderen en die vonden het heerlijk om nog even te zwemmen aan het eind van de dag. Skyline was een prima hotel. De Intrepid ligt op 10 minuten lopen en Times Square 15 minuten. Het dichst bijzijnde metro station was een minuut of 5 lopen. Wat mij betreft een aanrader.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
headhunterke
Amerikakenner

analogkid schreef:Wij hebben vorig jaar in de http://www.skylinehotelny.com/gezeten. Het heeft een prima zwembad en het is best lekker om na een dagje stappen door NY nog even een duik te nemen. Wij waren met 2 kinderen en die vonden het heerlijk om nog even te zwemmen aan het eind van de dag. Skyline was een prima hotel. De Intrepid ligt op 10 minuten lopen en Times Square 15 minuten. Het dichst bijzijnde metro station was een minuut of 5 lopen. Wat mij betreft een aanrader.
En je vergeet de uiterst gezellige buurt waar het hotel ligt. Wat mij betreft, is dit nog het échte New York zonder de rush van de rest van Manhattan. Inderdaad een echt aanrader...
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Ama
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Ama »

Wij zijn 2 twintigers, is dit ook voor ons aan te raden (lees, barretjes in de buurt, ook eea te bewandelen)? Of hebben jullie dan andere tips?

Groet & dank :)
NYC (3), Florida (4), Missisipi, Lousiana, Alabama
headhunterke
Amerikakenner

Het is zeker en vast een buurt die volop in opmars is. En enkele blokken zuidwaarts liggen een paar leuke clubs e.d.
Ama
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Ama »

Oke, top! Dank je wel
NYC (3), Florida (4), Missisipi, Lousiana, Alabama
liesh037
Amerika-ontdekker

Bericht door liesh037 »

Bedankt voor de tips. Ik ga de genoemde hotels even bekijken. Op vakantie struinen wij lopend altijd heel wat af. Dus 10 minuten van hotel naar metro e.d. zal de kleinste afstand zijn, die we op een dag in NY gaan lopen, verwacht ik. :D Kan bijna niet meer wachten. Heerlijk die voorpret. 3 juli a.s. vertrekken we.
2007 - Florida
2008 - RV Californië
2009 - Washington + Denver - Rockies - Dinosaur - Arches - Canyonlands - Sturgis
2011 - New York + OCC - N. Falls - Bath - York - Hershey - Washington
2012 - stage Urban Seminar Philadelphia
2012 - rondreis Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer