Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

newyork greeter toegewezen gekregen

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
marij
Amerikafan

newyork greeter toegewezen gekregen

Bericht door marij »

jippie we hebben vandaag de bevestiging gehad dat we op 30 april met een greeter op pad mogen...de naam en haar telefoonnummer hebben we al gehad..en we moeten haar bij aankomst bellen...welke wijk we gaan doen is nog een verassing want we hadden geen voorkeur..natuurlijk bel ik haar van de week even vanuit nederland om dat te vragen :mrgreen: :mrgreen:
ben gelijk op zoek gegaan naar een leuk presentje..en heb online ene leuk pakket samengesteld dat al onderweg naar hier is..een delftsnbauwe pot mee stroopwafels...amsterdamse koekjes....een delfstblauw blik met speculaas....een klompen sleutelhanger...een paar van die slofklompen....en een koelkast magneet van een delfstblauw molentje..en een leuke tulpen tas om alles in te doen.
we hebben trouwens geen bijdragen hoeven geven ( dat las ik hier laatst dat een vrijwillige bijdrage verplicht was) ...maar dat doen we natuurlijk wel als we weer thuis zijn...
we zijn er helemaal happy mee :thumbup: :thumbup: :thumbup:
tosca
Amerika-expert

Re: newyork greeter toegewezen gekregen

Bericht door tosca »

marij schreef:...maar dat doen we natuurlijk wel als we weer thuis zijn...
Je krijgt na afloop een brief mee met een enquête waarin je ook meteen een bijdrage kunt doen.

Te gek zeg! Ik heb zelf twee keer gebruik gemaakt van een Greeter (in New York en in Chicago) en het heeft veel toegevoegd aan het bezoek van de steden! Heel veel plezier!
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Gaaf zeg!! Wij hebben het helaas nog nooit voor elkaar gekregen maar ik heb alleen maar positieve ervaringen om me heen gehoord.
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Super!! Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaring!
nog maar heel even en jullie mogen... :D
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
marij
Amerikafan

Bericht door marij »

vandaag een email gehad van onze greeter (een vrouw) met de vraag waar ze ons blij mee kan maken wat we graag willen zien...en of we willen lopen..de bus..of metro...of een mix..
we hebben haar terug gemaild met de hoogtepunten die we zelf gaan zien...en dat we de dag met haar geheel in haar handen geven...en dat ze ons maar moet verassen... :wink:
ze komt ons om 11 uur in de lobby van ons hotel ophalen...ik heb al uitgelegd dat we een oranje shirt dragen omdat het queensday is in nederland :D dus dat we goed herkenbaar zijn...
vind het echt zo super leuk dat we met haar op pad mogen :clap: :clap: :clap:
wil je alles volgen...we gaan een donderdag...volg ons dan op..

http://3ladysgonew-york.blogspot.com/

marij
USA2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door USA2004 »

Mocht je het leuk vinden, er wordt een heel groot Koninginnedag feest georganiseerd door NLBorrels in New York. Heel erg leuk feest, vorig jaar meer dan 1,000 mensen.

http://www.nlborrels.com/forum/discussi ... ay/#Item_0
marij
Amerikafan

Bericht door marij »

bedankt voor de tip..hij is uitgeprint...en we kijken of we er tijd voor hebben
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
alexandra1974
Amerika-newbie

Bericht door alexandra1974 »

Hallooo

Ook wij vertrekken naar New york, a.s. vrijdag 29 april! Zo'n koninginnefeestje in New York lijkt
me dan ook wel super!! Waar moeten we zijn en hoe laat??
Even kijken of ik iets in het oranje heb... spannend bijna zover, kan er gewoon niet van slapen!!
:wave:
alexandra1974
Amerika-newbie

Bericht door alexandra1974 »

USA2004 schreef:Mocht je het leuk vinden, er wordt een heel groot Koninginnedag feest georganiseerd door NLBorrels in New York. Heel erg leuk feest, vorig jaar meer dan 1,000 mensen.

http://www.nlborrels.com/forum/discussi ... ay/#Item_0
heb gekeken maar hoe reserveer ik kaartjes? of heb je genoeg tijd om deze te halen als we er zijn ??

Het lijkt me wel erg leuk in ieder geval! :thumbup:
john ny
Amerikakenner

Bericht door john ny »

ik las elders al op dit forum dat NY aardig oranje gekleurd zal zijn op Queensday.... ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien. :wink:
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Als het echt gek oranje is, willen wij hier thuis wel foto's zien, natuurlijk.... :mrgreen:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer