Hotel in omgeving White Mountains

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Weppie
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2011, 14:46

Hotel in omgeving White Mountains

Bericht door Weppie »

Hoi allen,

Wij gaan in de eerste helft van september naar het noordoosten. Op de route van Boston naar Quebec in Canada willen we 2 nachten in de omgeving van de White Mountains overnachten. Mijn vraag:
- heeft iemand tips voor de beste omgeving om te overnachten? Is dat Conway of zijn er leuke locaties die dichter bij de snelweg liggen? Ik heb namelijk het idee dat er veel kleine plaatsen zijn, waar weinig te beleven valt. Wij willen in de avond wel in een omgeving zitten met een aantal opties om te eten en evt wat te drinken.
- heeft iemand betere ervaringen? Is het beter om naar een ander gebied tussen de twee steden te gaan, bijvoorbeeld door aan de kust te blijven?

Ik hoop op een paar tips! Dan kunnen we onze keuze bepalen...

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
henriette
Amerikafan
Berichten: 363
Lid geworden op: 25 jun 2008, 23:00
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: bocholt

Re: Hotel in omgeving White Mountains

Bericht door henriette »

Hallo Weppie!

Ik heb er nog geen ervaring mee maar wij hebben geboekt in het Woodward's Resort in Lincoln.
We zijn hier ook 2 nachten en ik denk die hier heel goed om te krijgen.
De Flume Gorge staat hier op ons lijstje.

Henriette
Gebruikersavatar
Mack
Amerika-expert
Berichten: 2653
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:02
Locatie: Rotterdam

Re: Hotel in omgeving White Mountains

Bericht door Mack »

Wij hebben afgelopen september een paar daagjes gelogeerd bij http://www.topnotchinn.com/ op aanraden van dit forum. Niet spectaculair maar goed en niet duur. Alleen dat behang :lol: :lol: :lol: Zit naast een sportsbar met verbazend goed eten, maar allerlei zaakjes en winkeltjes op loopafstand.
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
dutchie_in_boston
Amerika-expert
Berichten: 1794
Lid geworden op: 14 aug 2007, 21:57
Locatie: Boston, MA

Re: Hotel in omgeving White Mountains

Bericht door dutchie_in_boston »

als je liever bij Rt. 93 in de buurt blijft, dan is Lincoln/North Woodstock/Loon Mountain inderdaad een goede plek met verschillende hotels/motels/inns en restaurants. In North Woodstock zit een leuke brewpub: http://www.woodstockinnbrewery.com.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14332
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 31
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Hotel in omgeving White Mountains

Bericht door Coyote »

Ik heb al een aantal keren in het Profile Motel geslapen in Lincoln. Mooi knus motelletje. Lincoln is een hele geschikte plaats om van daaruit uitstapjes in de buurt te maken. Zie ook mijn Reisverslag 2005 van mijn Falltrip (vanaf dag 2).

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
KW1984
Amerikakenner
Berichten: 1018
Lid geworden op: 20 jul 2010, 15:31
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Hotel in omgeving White Mountains

Bericht door KW1984 »

Wij zitten komende zomer een nachtje in Days Inn hotel in Campton. Wellicht ietsje verder van het park maar met een prijs van $ 43 (hotwire 2* geloof ik) vond ik het een goed alternatief.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
xheleenx
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 nov 2005, 11:44

Re: Hotel in omgeving White Mountains

Bericht door xheleenx »

Kijk is op : http://www.outdoors.org/lodging/whitemountains/pinkham

Wij verblijven begin september 1 nacht in de White Mountains en onze verblijfplaats word de Joe Dodge Lodge.
Midden in de bergen en ontbijt en diner zit bij de prijs in. Geen luxe, maar het moet wel een leuke ervaring zijn en zeker niet duur!
Je kunt een prive of een gezamelijke kamer boeken. Het is inclusief ontbijt (buffet, uitgebreid en lekker) en een diner waarbij je met alle andere gasten aan lange tafels zit en je eet wat de pot schaft! De lodge is een heel complex; er zijn meer dan 100 overnachtingsplaatsen, er is een bezoekerscentrum met winkel, en er is een restaurant

We zijn benieuwd maar hebben alleen positieve dingen over deze lodge gehoord!

Succes!
AnnArbor
Amerika-ontdekker
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 okt 2010, 16:46

Re: Hotel in omgeving White Mountains

Bericht door AnnArbor »

Wij hebben 2 nachten in het indian head resort overnacht. http://www.indianheadresort.com/. Prima, niet duur en redelijk dichtbij wat leuke restaurantjes om te eten.
Oktober - november 2003 Great Lake district en New York
Oktober 2009 Noordoosten Verenigde Staten
Juni - juli 2010 Zuidwesten Verenigde Staten
April - mei 2011 New York City
December 2012 New York en Hudson Valley
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer