Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fall Foliage foto's
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Fall Foliage foto's
Hier in Virginia zijn de kleuren nu het mooist en we hebben Indian Summer weer, dus genieten! Morgen ga ik naar de Shenandoah, vandaag heb ik langs Burke Lake gelopen (prachtige kleuren langs het meer!). Ik ben alvast een Fall Foliage album begonnen: http://www.kodakgallery.com/petrarick/fall_foliage_2005
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ronduit schitterend, Petra! Na het zien van jouw foto's ga ik ook maar sparen voor een macrolens.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Bedankt voor de complimenten! We zijn gisteren naar het Shenandoah National Park geweest en ik heb daarvan net de foto's ook in dat album gezet. Het verslag van de dag staat (natuurlijk
) op mijn blog. Het was allemaal adembenemend mooi!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC