Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels in NY

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
bigbag
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Hotels in NY

Bericht door bigbag »

Hallo,

Ik ben op zoek naar een hotel (26 t/m 30/6) welke een koelkast/refrigerator aanbieden, maar op veel sites waar ik kijk, kan ik deze keuze/optie niet ingeven (expedia/hotwire), en vroeg me af of er mensen zijn die me op weg kunnen helpen.

Liefst van al verblijf ik op manhattan, maar er zijn zoveel hotels, en zo weinig tijd :cry:
Afbeelding
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Hotels in NY

Bericht door roelb »

Ik weet niet wat voor hotel je zoekt en in welke prijsklasse, maar de meeste 4* hotels die je via Priceline of Hotwire boekt zullen een minibar hebben. Daar kun je altijd wel wat ruimte inmaken voor een eigen flesje water oid.

Roel.
Atjeuh
Amerika-ontdekker

Bericht door Atjeuh »

Ik neem aan dat je in de hotelbeschrijving (bijvoorbeeld via booking.com) wel kan terughalen of er een minibar aanwezig is?
2001: Florida rondreis
2004: Las Vegas, San Francisco, Los Angeles & Tucson
2007: Las Vegas stedentrip
2010: Boston, Cape Cod, Springfield, Niagara Falls, Philadelphia, Lancaster, Washington DC, Jackson & New York
2011: New York stedentrip
john ny
Amerikakenner

Bericht door john ny »

tipje als je gebruik maakt van de minibar om je eigen spullen in te bewaren. In sommige grote hotels rekent het hotel al als je de fles of het blikje heb verplaatst... hoe het kan weet ik niet maar ik heb het al een paar keer meegemaakt dat er wat van de minibar op mijn account stond wat ik niet gebruikt had.

Let daar dus op kan vervelende discussies voorkomen.

Ik ben in de 90ths in het Belvedere (vlakbij 42 en Times Square) geweest, die hadden een mini keuken, ik weet wel dat ze gerenoveerd hebben maar of de keukens verdwenen zijn..???
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
bigbag
Amerika-ontdekker

Bericht door bigbag »

Een minibar is wel een oplossing, maar zoals gezegd is er weinig plaats in, vooral als je met twee mensen op de kamer verblijft, en er nog wat voorraad in wil verstoppen.

Het liefst vanal blijf ik onder de $170 per nacht.
Afbeelding
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Ik weet niet wat je allemaal wilt koelen, maar een flesje water en een flesje wijn passen altijd wel, zelfs in de meest kleine en volgepropte minibars.

Automatische minibars zoals in een andere post genoemd komen niet zoveel voor. Meestal is het gewoon een foutje van housekeeping als er uiteindelijk iets op je rekening staat. Of inderdaad gasten die daadwerkelijk dingen uit de minibar halen om ruimte te maken en die ergens in een kast verstoppen. Tja, dan wordt het gewoon aangevuld en opgeschreven natuurlijk. Als je gewoon wat ruimte schept en eventueel iets eruit haalt en duidelijk in het zicht zet dan gaat het altijd goed. Hotels vinden het ook echt niet erg als je de minibar daarvoor gebruikt, dat doet iedereen. Mocht er uiteindelijk alsnog iets op je rekening staan wat je niet hebt gebruikt en je meld dat direct bij het uitchecken dan is er natuurlijk niets aan de hand. De meeste hotels zullen het direct van de rekening halen, en als ze echt wantrtouwend zijn dan laten ze het op dat moment nog even controleren.

Voor wat betreft je budget: als je bereid bent om de onzekerheden van Priceline te accepteren (hotelnaam pas bekend na boeking en non-refundable) dan moet je voor dit budget ruim uit de voeten kunnen en een prima 4* hotel in midtown kunnen boeken.

Roel.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

bigbag schreef: Het liefst vanal blijf ik onder de $170 per nacht.
Voor die prijs kun je ook wel een appartementje huren ergens als je graag een koelkast wil? Mag ik vragen waarom je perse een koelkast wil hebben en een minibar te klein is?

Zoals Roel als zegt kun je (ruim) onder de 170$ uitkomen als je gebruik maakt van Priceline.
Atjeuh
Amerika-ontdekker

Bericht door Atjeuh »

expedia heeft op dit moment ook mooie aanbiedingen, misschien dat je daar eens rond kan kijken?

Had eerst het Econolodge Times Square geboekt via booking.com voor 1300 dollar exclusief tax voor 7 nachten, dit geannuleerd. Had op Expedia.nl het Four Points Sheraton Midtown Times Square Kingsize room gevonden voor 1005 euro inclusief alle taxen voor 7 nachten (16 juni tm 23 juni). Goede deal lijkt mij zo. Vooral omdat het Four Points toch luxer is en beter is gelegen :clap:
2001: Florida rondreis
2004: Las Vegas, San Francisco, Los Angeles & Tucson
2007: Las Vegas stedentrip
2010: Boston, Cape Cod, Springfield, Niagara Falls, Philadelphia, Lancaster, Washington DC, Jackson & New York
2011: New York stedentrip
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Gewoon een suitehotel kiezen.
bigbag
Amerika-ontdekker

Bericht door bigbag »

Vorig jaar zat ik ook in new york, en toen had je toch echt een koelkast nodig, want hebben toen denk ik 30 liter water gedronken op 5 dagen. En dan wil je wel dat het een beetje koel is, vooral als je ook nog wat andere zaken in een koelkast wil steken. (fruit/yoghurts/energy drinks/...)

begin wel een beetje wanhopig te worden van de huidige prijzen :?
Afbeelding
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

Affinia Dumont New York City heeft een koelkast/vriezer en heeft zelf een kitchenette. Prima hotel.
bigbag schreef:begin wel een beetje wanhopig te worden van de huidige prijzen :?
Je bent ook een beetje aan de late kant met het boeken voor een hotel. New York is een dure stad en hoe minder kamers er zijn, hoe duurder het word.
Dus boek zo vroeg mogelijk, wat mij betreft een jaar van te voren, in ieder geval minimaal 6 maanden van te voren zodat je voor een ''normale'' prijs een hotel kan scoren.
Laatst gewijzigd door rvd4always op 09 feb 2011, 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

bigbag schreef:Vorig jaar zat ik ook in new york, en toen had je toch echt een koelkast nodig, want hebben toen denk ik 30 liter water gedronken op 5 dagen.

Maar ben je dan iedere keer teruggegaan naar je hotel om koud water te halen?
bigbag
Amerika-ontdekker

Bericht door bigbag »

Nee, maar het hotel dat ik toen had geboekt, is nu ineens dubbel zo duur, van $130 (toen) naar $260 (nu), en heb ze toen ook geboekt begin februari.
Afbeelding
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Er zijn ook mensen die zouden zeggen dat je juist vroeg bent met hopen op een goedkope aanbieding....
er zijn best wat hotels die een ijskast bieden, maar ja, om het bij een zoekoptie in te voeren kan idd wel lastig zijn....

Mijn advies zou zijn om nu iets te boeken dat afzegbaar is en blijven kijken voor leuke aanbiedingen.
Voor 170$ moet dat best lukken...(is dat incl belasting en stadstoeslag? die komt er in NY namelijk nog bij...ruwweg moet je op 17% er bovenop rekenen....)

op de site van het NY Helsmley kun je zelf een bod uit brengen.
En zowel hotels.com en booking.com hebben nog een kortdurende "uitverkoop", al moet je daar geen overdreven verwachtingen van hebben:
http://nl.hotels.com/deals/nl_48hoursale/
http://www.quikbook.com/?utm_source=020 ... aign=bcast

oh, en booking was alleen voor europa, zie ik weer....
veel hotels hebben facebook sites waar af en toe last-minute kortingscodes op staan
travelticker, travelzoo, easyclicktravel er zijn zoooooveel kortingssites....goed zoeken en het lukt vast...

ik heb me gisteravond ook bij hotwire op reisdata geabonneerd, dan krijg je bericht als ze voor die specifieke tijd een goede prijs hebben.....lijkt me ook een prima optie.

suc6
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Met hoteltarieven is het toch zoals vliegtarieven. Je weet nooit wanneer je nou echt goedkoop kan boeken. Laat staan wanneer er acties komen en voor wanneer. Acties zijn vooral bedoeld om lege kamers op te vullen maar aangezien hotels liever hebben dat je de volle mep betaald kondigen ze acties nooit lang van te voren aan. Bij mijn laatste bezoek aan New York City had ik een refundable reservation en die heb ik meteen geannuleerd toen ik een prachtaanbieding van de Hilton Garden Inn op 35th street kon boeken. Het beste is dan ook om een reservering te doen die kosteloos te annuleren is en dan tot aan je vertrek blijven speuren naar aanbiedingen. Wat je ook zou kunnen overwegen is een hotel in New Jersey te zoeken, bijv in Secausus dat goede OV-verbindingen heeft met NYC.
diepe131
Amerika-ontdekker

Bericht door diepe131 »

Ik heb in 2008 in het Affinia Manhattan overnacht. Het hotel ligt op de hoek van 7th avenue en 31 street. Vlakbij Macy en Empire State Building. Hele ruime kamers met een complete keuken! En volgens mij ook nog best betaalbaar (voor New Yorkse begrippen dan).

Evelien
Natasja L.
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Natasja L. »

Het Salisbury Hotel heeft een koelkast op de kamer. Zie link: http://www.nycsalisbury.com/default.asp ... ns&rp=home. Dit hotel heeft ook een prima locatie, namelijk tegenover Carnegie Hall. Twee blokken van Central Park, 1,5 blok van Fifth Avenue, Rockefeller Center 7 blokken. Een kamer in die periode die jij aangaf kost $155 dollar (excl. tax, met AAA korting).
Als expats woonachtig in Amerika

http://ourlifeoverseas.blogspot.com/
bigbag
Amerika-ontdekker

Bericht door bigbag »

Ik verbleef vorig jaar in het Salisbury hotel, maar de prijs loopt dan weer op naar +- $200 per nacht. Heb geen AAA korting.
Afbeelding
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

bigbag schreef:Heb geen AAA korting.
Een ANWB lidmaatschap kost 17 euro per jaar! Wij hebben dit puur voor alle korting die krijgen. Zo hebben we treintickets, een auto, hotels en veel attracties met korting kunnen boeken door deze kaart! Echt super, je haalt het er zo uit :)
bigbag
Amerika-ontdekker

Bericht door bigbag »

Helaas ben ik vlaming, woon slechts 5km van de grens, maar lid worden van de ANWB zit er voor mij nog niet in voorlopig. Misschien eenmaal we gesplitst zijn hier in belgië.

Of helpt het als je lid bent van Touring? (belgië)
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer