Via de actie (lees: het foutje) van Expedia.ca heb ik mijn ticket voor dit belachelijk lage bedrag kunnen bemachtigen. Ik moest deze kans wel grijpen, want ik heb altijd al tijdens kerstmis in NYC willen zijn. Normaal zie ik tickets voor ~550 euro voor die tijd van het jaar. Deze kans kon ik dus absoluut niet aan mij voorbij laten gaan. Het wordt een kort tripje van vier dagen in the city, maar ik heb er ongelofelijk veel zin in. Ik ben van 24 t/m 27 december weg, en mijn vlucht landt weer om in Amsterdam op de 28e. Helaas ben ik dan niet thuis met kerst, maar wij vieren dat meestal toch alleen maar met het directe gezin met lekker eten.
Ik zal dit keer wel op een echt budget moeten leven, terwijl ik me de vorige keer toch nog aardig heb laten gaan
Mijn vluchtschema is als volgt:
Heen:
Flight: CO71
AMS-EWR
24 december 1:20pm - 4:05pm
Boeing 757
Terug:
Flight: LH 485
EWR-FRA
27 december 10:10pm - 11:55am +1
Airbus A340-300
-
Flight: LH998
FRA-AMS
28 december 5:45pm - 6:55pm
Boeing 737-300
Ik ben best blij met mijn vluchten. Ik heb gehoord dat Continental erg goed is, dus ik ben benieuwd? Iemand ervaringen met Continental (specifieker de B757?). Mijn overstap op de terugweg is erg lang, maar ik kan altijd proberen om op de 12:40pm vlucht te komen naar Amsterdam. De LH485 komt ook regelmatig te vroeg aan, dus ik heb goede hoop dat ik op die vlucht kan! Anders ga ik gewoon de tijd doden door de 'ramp tour' te doen en een beetje vliegtuig te spotten
Een echte planning heb ik nog niet echt, maar vervelen in New york.. never heard of it! Ik wil nog wel graag naar Coney Island, dat ging vorige maand niet door door onderhoud aan de subway, ik denk dat het 's ochtends erg fotogeniek is, zo mooi verlaten en een beetje verpauperd. Ik zie verder al heel erg uit naar al de kerstversieringen, de etalages op 5th en de ice rinks.
Al met al heb ik er ongelofelijk vele zin in
Alle tips zijn welkom! Mis ik nog typische New Yorkse kerstactiviteiten?