Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
van washington naar miami
van washington naar miami
Wij hebben de volgende reis in gedachten, ik weet echter niets van deze kant van Amerika, zit bijgaand schema goed in elkaar of hebben jullie betere tips?
wij reizen met 2 volwassenen en 3 kids: 16, 14 en 12, het is de bedoeling met een van langs hotels te gaan. Graag reactie, Ennc
washington 3 dagen
raonoke 2 dagen
Gatlinburg 2 dagen
Savannah 2 dagen
orlando 4 dagen
st pete beach 2 dagen
naples
miami beach
key west
Miami, amsterdam
dagen moeten nog definitief worden ingevuld, weer bedankt
ennc
Amerika-ontdekker
wij reizen met 2 volwassenen en 3 kids: 16, 14 en 12, het is de bedoeling met een van langs hotels te gaan. Graag reactie, Ennc
washington 3 dagen
raonoke 2 dagen
Gatlinburg 2 dagen
Savannah 2 dagen
orlando 4 dagen
st pete beach 2 dagen
naples
miami beach
key west
Miami, amsterdam
dagen moeten nog definitief worden ingevuld, weer bedankt
ennc
Amerika-ontdekker
Re: van washington naar miami
Ik begrijp je route niet helemaal? Bij de plaatsen in Florida waar niets achter staat, blijf je daar 1 nacht?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Waar houd je van? Wat is de reden dat je deze route graag wil doen? Hoe lang heb je in het totaal?
Wij gaan over ruim 2,5 week vanaf Washington naar Orlando. Ik heb een planning en routekaart op mijn blog staan misschien heb je wat aan die informatie. http://washingtonorlando.wordpress.com/
Wij gaan over ruim 2,5 week vanaf Washington naar Orlando. Ik heb een planning en routekaart op mijn blog staan misschien heb je wat aan die informatie. http://washingtonorlando.wordpress.com/
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Ik zie geen reis-dagen in je schema staan, Washington naar Roanoke is ong. 4 uur rijden. Plan je dit gewoon op je dagen in dat je al een stad gaat bezoeken? Afhankelijk van je tijd is het misschien leuk om de interstate 81 te volgen richting TN en hier Nashville en Chattanooga te bezoeken, ook kan je hier naar de Smoky Mountains (NP). Maar ik weet niet of je echt via North en South Carolina wilt reizen.
Allen bedankt, het enige wat vast staat is dat we van washington naar miami gaan, mijn vraag aan jullie is dan ook: is deze route een beetje logisch en waar moet je langer blijven en waar moet je doorrijden? En wat moet je persé zien? Ik zit zelf nl ook te twijfelen over st. augustine. De dagen staan nog open, ik wil het echter wel 'rustig' doen. nogmaals dank en in afwachting van reacties.
groet ennc
groet ennc
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt toch wel een idee hoe lang je erover wilt doen? Anders is het lastig advies geven.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Inderdaad, in principe 3 weken. in orlando misschien iets langer, dag of 4 a 5, en voor de rest een rustig tempo, 2 a 3 dagen op een plek en van daaruit dingen ondernemen.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou in ieder geval niet in 1x van Gatlinburg naar Savannah reizen, dat is denk ik 6,5 uur rijden en dat lijkt me erg veel op een dag. Dan zou ik overwegen om er 1 of 2 nachten Atlanta tussendoor pakken.
Washington zou ik wat langer geven, de eerste dag ben je vaak wat gaar en er is daar zo vreselijk veel te zien.
Wat wil je in twee dagen Roanoke gaan bekijken? Lijkt mij niet een hele interessante plaats.
Heb je al tickets geboekt?
Washington zou ik wat langer geven, de eerste dag ben je vaak wat gaar en er is daar zo vreselijk veel te zien.
Wat wil je in twee dagen Roanoke gaan bekijken? Lijkt mij niet een hele interessante plaats.
Heb je al tickets geboekt?
In Roanoke is niet heel veel. Ik ben er een paar keer naar toe gevlogen, in de buurt is wel de Natural Bridge, niet heel spannend. Atlanta is een leuke stad om te bezoeken, je hebt daar net iets ten noorden Rock City. Coca Cola museum, olympisch stadion etc.....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1167 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 5 Reacties