Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Gratis internet op vliegveld Newark?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Syllvia
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Gratis internet op vliegveld Newark?

Bericht door Syllvia »

Onze zoon moet ongeveer 6 uur op vliegveld Newark doorbrengen. Is het mogelijk om op het vliegveld gratis te internetten?
groetjes Sylvia
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Gratis internet op vliegveld Newark?

Bericht door Njit »

Gratis volgens mij niet: http://www.panynj.gov/airports/ewr-wifi ... tions.html
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Xurk
Amerikafan

Bericht door Xurk »

Volgens mij moet je inderdaad wel heel veel geluk hebben om op een vliegveld gratis te kunnen Internetten. Sowieso heb je daar de desktops waar je achter kunt zitten en dat is geloof ik altijd betaald. Maar je hebt ook nog de "WiFi hot-spots" [die gewoon overal te "zien" zijn] en ik probeer iedere keer weer met mijn telefoon daar verbinding mee te maken. Maar óf de verbinding komt niet tot stand, óf het lukt wel, maar krijg je vervolgens een pagina te zien waar je tegoed moet kopen om te mogen Internetten :?
1985 - 1990 Naperville, Illinois
1990 - 1995 Hopewell Junction, New York
Zomer 2008 NYC, Las Vegas, Hawaï
Zomer 2010 Rondreis Florida
Maart 2011 New York City
Zomer 2012 NYC + Southwest
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Als je gaat zitten aan een tafel op de plaats waar de fastfood restaurants zitten dan kun je het signaal oppikken van de KLM lounge die erboven ligt, ik weet zo niet meer welke terminal dat is, maar wij hebben er al eens een uurtje gezeten.
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

Ik heb het geprobeerd op Newark met mijn gsm via WIFI maar helaas moet je betalen om te kunnen internetten.
Ik zou het fijn vinden als er WIFI punten gratis zouden worden aangeboden op alle vliegvelden.
cloggie68
Amerikafan

Bericht door cloggie68 »

Het kan wel hoor, wij zaten vlak bij een business lounge (Continental?) te wachten op onze Continental vlucht naar Amsterdam en daar konden we zo met Wifi het internet op (signaal van de business lounge). Dit was in Feb. 2010. Waarschijnlijk mazzel gehad omdat we juist de gate naast de lounge moesten hebben.
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

cloggie68 schreef:Het kan wel hoor....
Het zal best zijn dat er meerdere WIFI spots zijn maar dan zul je de omgeving ter plekke af moeten speuren naar een gratis WIFI punt.
In ieder geval was het WIFI punt dat mijn gsm vond 1 waarvoor je moest betalen.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Xurk schreef:Volgens mij moet je inderdaad wel heel veel geluk hebben om op een vliegveld gratis te kunnen Internetten.
Op Chicago en San Diego was het wel gewoon gratis :)
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Denver International heeft ook gratis internet :-)

Op Newark weet ik het niet echt. Als je in dichtbij de BC-lounges WIFI kan pakken, heb je nog geluk. Wij moeten soms ook in de lounges nog een netwerksleutel vragen, dan is het wel gratis, maar zonder de code kom je er gewoon niet op.
bonuskaart
Amerika-ontdekker

Bericht door bonuskaart »

cloggie68 schreef:Het kan wel hoor, wij zaten vlak bij een business lounge (Continental?) te wachten op onze Continental vlucht naar Amsterdam en daar konden we zo met Wifi het internet op (signaal van de business lounge). Dit was in Feb. 2010. Waarschijnlijk mazzel gehad omdat we juist de gate naast de lounge moesten hebben.
Vorige maand helaas niet bij ons.
Syllvia
Amerikafan

Bericht door Syllvia »

Helaas, bedankt voor de antwoorden:)
Xurk
Amerikafan

Bericht door Xurk »

Ik weet niet of het voor je zoon nog handig is, maar misschien anders voor mensen die dit in de toekomst nog lezen...

Ik las toevallig vanochtend een trucje hoe je wellicht toch gebruik kunt maken van WiFi zonder te betalen op vliegvelden :) Geen idee of het werkt want ik zit op mijn werk, maar het is wel de moeite van het proberen waard en de volgende keer probeer ik het ook uit denk ik.

Het werkt zo: achter het adres van een pagina zet je "?.jpg". De meeste vliegveld-netwerken redirecten geen afbeeldingen naar hun betaalscherm, waardoor je zo alle pagina's kunt bezoeken doordat het op JPG eindigt maar dat de pagina niet beïnvloedt aangezien de browser denkt dat het geen onderdeel van het adres is (door de vraagteken)! Als dit ingewikkeld klinkt, het zou bijvoorbeeld zo moeten: http://www.allesamerika.com/?.jpg :P

Het zou leuk zijn als het inderdaad zo werkt!
1985 - 1990 Naperville, Illinois
1990 - 1995 Hopewell Junction, New York
Zomer 2008 NYC, Las Vegas, Hawaï
Zomer 2010 Rondreis Florida
Maart 2011 New York City
Zomer 2012 NYC + Southwest
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer