Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
volgende week NY
volgende week NY
Hallo iedereen,
Ik vertrek zondag naar NY. Vanuit JFK ga ik eerst enkele dagen naar Cyracuse (een vriend opzoeken) met de auto (wat ik eigenlijk niet helemaal zie zitten maar ja, ... we overleven het wel) en de laatste dagen ga ik nog wat in NYC rondhangen.
aangezien de meesten hier wel van wanten weten vroeg ik mij af of iemand enkele sites kan aanbevelen waar ik wat interessante bezienswaardigheden kan vinden voor een 25'er? (niet de mainsteamsites die je via google en 'NYC' vindt natuurlijk)
Ik zoek naar enkele adresjes (in manhattan eventueel) voor een bar die wat moderne rock speelt (live?).
Goedkope maar heerlijke eetgelegenheden?
Waar is de beste donut en Baggle?
En zijn er ook mooie plekjes die niet in de gidsen staan?
Zijn er nog nieuwe shoppingarea's die nog niet in de gidsen vermeld staan?
Heeft iemand een site met bekende filmlocaties in NY?
Veel vragen en ik hoef niet echt op alles een antwoord, denk dat ik gewoon wat excited ben over de trip.
groeten,
sebastiaan
Ik vertrek zondag naar NY. Vanuit JFK ga ik eerst enkele dagen naar Cyracuse (een vriend opzoeken) met de auto (wat ik eigenlijk niet helemaal zie zitten maar ja, ... we overleven het wel) en de laatste dagen ga ik nog wat in NYC rondhangen.
aangezien de meesten hier wel van wanten weten vroeg ik mij af of iemand enkele sites kan aanbevelen waar ik wat interessante bezienswaardigheden kan vinden voor een 25'er? (niet de mainsteamsites die je via google en 'NYC' vindt natuurlijk)
Ik zoek naar enkele adresjes (in manhattan eventueel) voor een bar die wat moderne rock speelt (live?).
Waar is de beste donut en Baggle?
En zijn er ook mooie plekjes die niet in de gidsen staan?
Veel vragen en ik hoef niet echt op alles een antwoord, denk dat ik gewoon wat excited ben over de trip.
groeten,
sebastiaan
Re: volgende week NY
Waarom niet? Ik vind autorijden in Amerika geweldig!cco schreef:Hallo iedereen,
Ik vertrek zondag naar NY. Vanuit JFK ga ik eerst enkele dagen naar Cyracuse (een vriend opzoeken) met de auto (wat ik eigenlijk niet helemaal zie zitten maar ja, ... we overleven het wel)
goede eetgelegenheden vind je overal wel, is mijn ervaringen de laatste dagen ga ik nog wat in NYC rondhangen.
Dunkin' Donuts!Waar is de beste donut en Baggle?
Staat vast in de gids: Broadway is erg goed winkelen, ikzelf vond de Manhattan Mall ook leuk.En zijn er ook mooie plekjes die niet in de gidsen staan?
groeten,
sebastiaan
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA