Gezocht: Plaats tussen Lincoln (NH) en Boston

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
arnovdb
Amerikafan
Berichten: 195
Lid geworden op: 07 aug 2008, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Purmerend

Gezocht: Plaats tussen Lincoln (NH) en Boston

Bericht door arnovdb »

Wij zoeken nog een kustplaats op onze route tussen Lincoln in de White Mountains en Boston.
Vrijdag 30 juli willen we daar aankomen en maandag 2 augustus weer vertrekken, dus 3 nachten verblijven.
Maandag 2 augustus zakken we af naar Boston waar we de auto inleveren en nog eens 4 nachten verblijven.

1 van de dingen die we in de kustplaats tussen Lincoln en Boston nog willen doen is een Whale watch trip.

Weet iemand een centrale plaats waar we die 3 nachten kunnen verblijven en van waaruit we leuke dagtrips kunnen maken?
Ik had zelf Portsmouth in gedachten.
OscarG
Amerikakenner
Berichten: 1432
Lid geworden op: 25 feb 2009, 06:34
Locatie: Franklin,NH

Re: Gezocht: Plaats tussen Lincoln (NH) en Boston

Bericht door OscarG »

Ben er zelf nog niet geweest (staat zeker op de planning), maar wat ik van de vrienden van mijn verloofde (komen allemaal uit NH) heb begrepen is Portsmouth een hele leuke plek om enkele dagen te verblijven!
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Gebruikersavatar
Bandido
Amerika-expert
Berichten: 5065
Lid geworden op: 21 jan 2007, 13:49
Locatie: Atlanta, Georgia, USA

Re: Gezocht: Plaats tussen Lincoln (NH) en Boston

Bericht door Bandido »

Je zou eens kunnen kijken bij Salisbury Beach of Newbury Port. Salisbury is erg toeristisch, maar er is daardoor misschien wel wat meer keuze qua accommodatie. Newbury vond ik persoonlijk wat charmanter.
"Keep Georgia On Your Mind"
Hellen
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jun 2009, 19:46

Re: Gezocht: Plaats tussen Lincoln (NH) en Boston

Bericht door Hellen »

In augustus rijden wij via Boston naar Portland. Vandaar naar North Conway en dan door naar Lincoln.
Ik denk dat Portland een leuke tussenstop is op weg naar Boston. Je kunt veel leuke plekjes boven Portland bezoeken en daaronder.
Zie mijn route voor verschillende mogelijke leuke plekjes in mijn plaatsing op 16 mei reis Hellen: route New Enland zomer 2010.
Via Google maps heb ik berekend dat het ongeveer Van Lincoln naar Portland twee en een half uur rijden is.
Van Portland naar Boston 1.15.
Portmouth ligt erg dicht bij Boston en kun je van daaruit bezoeken.
Succes.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer