Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

wat gaan we doen in Bethesda?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
duifke
Amerika-newbie
Contacteer:

wat gaan we doen in Bethesda?

Bericht door duifke »

Hallo
23 september vertrekken wij naar Bethesda omdat we daar met ons zoontje het National institute of Health gaan bezoeken.
We houden ook nog wat dagen over om wat leuks te gaan doen maar wat is er te beleven?
We hebben twee kinderen van 4 en 5 jaar bij ons en willen graag activiteiten met de kinderen.
Wie kan ons wat leuks vertellen?
groetjes
Duifke
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Je kan Washington in gaan. Petra kan je er meer van vertellen, maar met kleine kinderen denk ik dat het Museum of National History, Air and Space Museum, Steven Udvar-Hazy center bij Dulles airport en de Washington Zoo grote hits zullen zijn.
Annemiek
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

De tips van Annemiek zijn inderdaad erg leuk met kinderen. Houd er wel rekening mee, dat de musea gigantisch zijn en het is beter je op een klein stuk ervan te concentreren met kleinere kinderen.
Niet te missen: de Mammal Hall in het Natural History Museum, de dinosauriers in datzelfde museum, de Hands on Science of Hands on History in het American History museum.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
duifke
Amerika-newbie
Contacteer:

Het zal de ZOO wel worden, en de dinosauriers

Bericht door duifke »

Hoi
Ik denk dat we ons zullen beperken tot de Zoo maar mijn jongste is mogelijk ook wel geinteresseerd in de dinos.
Verder zitten we hier een beetje te brainstormen over een (binnenlands) vluchtje als het er in zit naar Florida...
Mogelijk dat we daar wel weten wat we kunnen gaan doen :D
Het is even bekijken wat dat gaat kosten.
Misschien dat iemand even met me mee kan rekenen?
en me kan adviseren welke maatschappy en dergelijke. En welke tickets voor Disney ik zou moeten kopen.
Hier zijn we bijvoorbeeld in de Efteling met ons zoontje gigantisch geholpen door een soort van pasje wat hij mee krijgt zodat we met hem via de invalidenpoortjes kunnen bestaat zoiets ook in disney?
Ik ben heel benieuwd....

Het aftellen is begonnen vandaag over een maand vertrekken we

Groetjes Duifke
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Invalidepasje

Bericht door nieuwenoord »

Hier zijn we bijvoorbeeld in de Efteling met ons zoontje gigantisch geholpen door een soort van pasje wat hij mee krijgt zodat we met hem via de invalidenpoortjes kunnen bestaat zoiets ook in disney?
Denk het wel hoor! Wij kregen er in elk geval één in Disneyland Parijs. Eén kind met rolstoel betekende met vier personen zo overal door de achteruitgang binnen, da's lekker opschieten. En dat ons gezin uit vijf personen bestond? Geen probleem, meestal ging nr. 5 met een knipoog mee.

Ik hoop voor jullie dat dit gaat lukken. Een ziek kind is ellendig genoeg en als je dan van zo'n reis nog wat leuks kan maken, gun ik het jullie van harte!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer