Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring Hotel 31?
-
kapiteintje
- Amerika-ontdekker
Ervaring Hotel 31?
Wij gaan in augustus voor een klein weekje naar New York! Joehoe, voor mij de 2e keer (eerste keer was 5 jaar geleden), maar voor hubby de eerste keer. En ook nog eens zonder kleine, dus we hebben er zin in!
Na lang zoeken hebben we gekozen voor Hotel 31. Centraal gelegen, en met een (betaalbare) eigen badkamer. Kent iemand dit hotel/is iemand er wel eens geweest? Ben benieuwd naar ervaringen. Tripadvisor geeft best goede reviews, dus ik heb er op zich wel vertrouwen in. Misschien willen we de laatste nacht in een luxe hotel, maar dan wel echt luxe... Ik dacht eraan om via Priceline iets te proberen, maar moet me daar wel echt in verdiepen zag ik. Ik zie alleen veel 3,5 ster-hotels; kun je met Priceline ook 4 sterren 'winnen'?
Na lang zoeken hebben we gekozen voor Hotel 31. Centraal gelegen, en met een (betaalbare) eigen badkamer. Kent iemand dit hotel/is iemand er wel eens geweest? Ben benieuwd naar ervaringen. Tripadvisor geeft best goede reviews, dus ik heb er op zich wel vertrouwen in. Misschien willen we de laatste nacht in een luxe hotel, maar dan wel echt luxe... Ik dacht eraan om via Priceline iets te proberen, maar moet me daar wel echt in verdiepen zag ik. Ik zie alleen veel 3,5 ster-hotels; kun je met Priceline ook 4 sterren 'winnen'?
-
PhoebeCaulfield
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: Ervaring Hotel 31?
Eind 2006 verbleef ik een kleine week in dit hotel en ik was er erg tevreden over. Schone kamer + badkamer, vriendelijk personeel, het ligt vlak bij een metrostation van waaruit je overal snel bent en er zitten veel zaakjes in de buurt waar je een bagel o.i.d. kunt halen (er zit geen ontbijtgelegenheid in het hotel). En ik voelde me veilig als ik 's avonds laat naar het hotel toe liep, ook een grote plus voor mij. Mocht ik weer naar New York gaan, dan zou ik zo weer voor dit hotel kiezen.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Ervaring Hotel 31?
Wij hebben er eind mei 2006 geslapen. Kamer is niet echt groot maar dat kun je ook niet verwachten in NYC.
Verder sluit ik me volledig aan bij Phoebe.
Je kan ook 4* hotels winnen in New York.
Verder sluit ik me volledig aan bij Phoebe.
Je kan ook 4* hotels winnen in New York.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 4829 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-