Hotel in New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Gebruikersavatar
californian girl
Amerikafan
Berichten: 227
Lid geworden op: 31 aug 2007, 21:24

Re: Hotel in New York

Bericht door californian girl »

toscabreeschoten schreef: Ik ben geen Priceline expert, maar volgens mij moet je daar juist wel op de sterren letten!
Het hangt natuurlijk ook van je budget af, tot hoever wil je gaan bij priceline en aan de hand daarvan bepaal je volgens mij wat je waar zoekt. Gemiddeld wordt denk ik toch wel het meest geboden op 4* en 3,5* accomodaties
Katja
Amerika-expert
Berichten: 3080
Lid geworden op: 18 apr 2009, 12:32
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Hotel in New York

Bericht door Katja »

Je kunt altijd pech hebben maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een 4 sterren hotel minder van kwaliteit was als een 2 sterren. Een hele goede 2 sterren zal misschien in de buurt van een mindere 3 sterren komen maar meer ook niet.
Mussina
Amerika-ontdekker
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 aug 2010, 14:02
Locatie: Tarrytown, NY

Re: Hotel in New York

Bericht door Mussina »

Excuses, ik las even over "priceline" heen.
'k Dacht dat het om een 'reguliere' reservering ging.. (booking.com b.v.)

NL & VS
Igby
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2008, 13:39

Re: Hotel in New York

Bericht door Igby »

Wij zijn van plan om de laatste week van oktober 6 nachten naar New York te gaan, vlucht al gevonden maar nog niet geboekt want dure hotelovernachtingen! Ik zoek me suf, dat klinkt negatief maar eigenlijk is dit gewoon alvast vakantie-voorpret! :wink:

We zijn er vaker geweest, en sliepen dan in St. James Hotel, stelt niet veel voor, maar heeft vooral een superligging aan Times Square. Zoals gewoonlijk hebben we gebeld, om te reserveren, maar nu blijken de prijzen enorm te zijn gestegen in vergelijking met 2 jaar geleden! Ik heb de reacties hier gelezen, en volgens mij heeft iedereen deze conclusie getrokken.

Nu denk ik erover om maar eens uit te wijken, en dus niet op het eiland zelf te logeren maar in Brooklyn, New Jersey of id. Weet iemand daar een leuk hotel? Kwaliteit is niet heel belangrijk, we slapen er alleen maar. Bereikbaarheid is wel belangrijk, en misschien is het leuk om in een beetje gezellige buurt te zitten, zodat je 's avonds nog naar buiten kan.

Suggesties??
Gebruikersavatar
john ny
Amerikakenner
Berichten: 726
Lid geworden op: 02 jun 2010, 15:29
Locatie: Rotterdam , Barcelona en New York (veel te weinig)

Re: Hotel in New York

Bericht door john ny »

Er is pas een topic gemaakt over het sheraton new jersey.

misschien is dit iets.
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Mel79
Amerikakenner
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 jan 2010, 22:34

Re: Hotel in New York

Bericht door Mel79 »

Wij zaten 2 dagen geleden nog in het BW Presidental hotel op 48th street. Geweldige locatie, goedt hotel ook. Maar de kamers zijn veel te klein en de badkamer, nou onze wc is nog groter ;) Ik vond het dus te duur voor wat je kreeg. Het was allemaal wel netjes en schoon, maar we zijn beide best lang en konden onze kont nauwelijks keren in de kamer. De koffers paste niet eens in de kamer, die hebben we in de kast moesten zetten. Niet dat een kleine kamer een ramp is, dit omdat we toch weinig op de kamer waren. Maar na 3 weken reizen was dit onze duurste en kleinste kamer. Toch wel jammer.

Het personeel was wel vriendelijk. Op het congierge wijf na, het kwam er min of meer op neer dat ze mij voor leugenaar uit maakte. Dat pik ik natuurlijk niet en dat heeft ze geweten. Stomme doos.

Of ik het zou aanraden.. wil je een goede locatie ja dan raad ik het aan. Geef je daar niet veel om kies dan voor een ander hotel.
Gebruikersavatar
tosca
Amerika-expert
Berichten: 3212
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:30

Re: Hotel in New York

Bericht door tosca »

Klinkt als bijna elk hotel op Manhattan ;)..
Mel79
Amerikakenner
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 jan 2010, 22:34

Re: Hotel in New York

Bericht door Mel79 »

toscabreeschoten schreef:Klinkt als bijna elk hotel op Manhattan ;)..
Ben er nu 3 keer geweest en dit is toch wel het kleinste hok ooit. Van alle hotelkamers die ik ooit gezien heb was dit zelfs de kleinste ;) maar goed, het was wel een toplocatie :)
Freya*
Amerika-ontdekker
Berichten: 84
Lid geworden op: 26 dec 2009, 20:12
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Hotel in New York

Bericht door Freya* »

We hebben via priceline uiteindelijk Holiday Inn Midtown gewonnen voor 785$ voor 4 nachten.
Grote kamers, netjes en gratis krant.
Iets verder van Times Square gelegen (57th street), maar wij hebben het toch enkele keren te voet gedaan...
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Hotel in New York

Bericht door MattRob »

Freya* schreef:We hebben via priceline uiteindelijk Holiday Inn Midtown gewonnen voor 785$ voor 4 nachten.
Netjes hoor !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
pepilein
Amerikafan
Berichten: 134
Lid geworden op: 07 mei 2009, 09:07
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Hotel in New York

Bericht door pepilein »

Voor komende zomer Affinia Manhattan gewonnen (3 1/2 *) op 7th av. en 31ste st. voor $165. Totaal $600 voor 3 nachten. Voor komende zomer... (eind juli) had niet verwacht te winnen en weet ook nog niet of dit een goede deal is. We zullen het zien....

gr. Peter
Gebruikersavatar
Harry-Carla
Amerikafan
Berichten: 327
Lid geworden op: 21 feb 2008, 15:12
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Hotel in New York

Bericht door Harry-Carla »

Even dit Topic weer ophalen :wink:

Vraagje, is er een site (zoals bij Las Vegas) waar je op kunt zien of er grote evenementen in New York gepland staan?
Alvast bedankt voor het lezen en je eventuele bijdrage,

Harry & Carla

2009: NV, AZ, UT, CA
2012: WA, ID, MT, WY, SD, NE, CO
Atjeuh
Amerika-ontdekker
Berichten: 69
Lid geworden op: 21 nov 2010, 20:01
Locatie: Den Bosch

Re: Hotel in New York

Bericht door Atjeuh »

2001: Florida rondreis
2004: Las Vegas, San Francisco, Los Angeles & Tucson
2007: Las Vegas stedentrip
2010: Boston, Cape Cod, Springfield, Niagara Falls, Philadelphia, Lancaster, Washington DC, Jackson & New York
2011: New York stedentrip
walhans
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2011, 21:14

Re: Hotel in New York

Bericht door walhans »

Mooie aanbieding bij La Quinta inn in Queens. Vlakbij Metro, veel eetgelegenheden, binnen 15 minuten centrum manhattan. Booek via booking.com, zijn op dit moment goedkoper dan La Quinta zelf.
myste87
Amerikakenner
Berichten: 892
Lid geworden op: 22 jul 2007, 15:48
Contacteer:

Re: Hotel in New York

Bericht door myste87 »

Wij gaan op 20 juli naar New York, en willen aan het begin of het einde van onze reis 3 dagen in New York verblijven.

Heeft er iemand goede tips voor een hotel met 2 kinderen?
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
iverson
Amerikafan
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 jun 2007, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Hotel in New York

Bericht door iverson »

Heeft er iemand goede tips voor een hotel met 2 kinderen?
Ik verblijf voor mijn komende reis in het La Quinta Manhattan. Zeer centrale ligging (belangrijk metrostation met vele lijnen, 1 metrostop van Times Square, veel restaurants en winkels in de buurt).
Verder is het één van de goedkoopste hotels die ik ben tegen gekomen op Manhattan, met een goede beoordeling...+ gratis ontbijt.

http://www.lq.com/lq/properties/propert ... propId=751

Let wel op! Bij de prijzen op de site zitten de taxen niet in. Deze is 14,75% + 3,5 dollar per nacht...

iverson
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Hotel in New York

Bericht door roelb »

Girl_2004 schreef:Wij waren vorig jaar in New York en hebben een weekje in een klein zakenhotel gezeten. Eén block vanaf Macy's in de 35e straat W.
Is ons prima bevallen, ruime moderne kamer, gratis krant, gratis ontbijt (was niet zo heel uitgebreid, maar genoeg om de dag te beginnen) Om de hoek de metro en verder Time Square en alle andere bezienswaardigheden in Midtown op loopafstand.

Hotel is geboekt via Ebookers, incl verzekering en de tickets. Het Wingate by Windham. Vanaf JFK met de taxi er naar toe gegaan. Tegenover de aankomsthal is de taxistandplaats waar je voor $ 50 bij je hotel wordt afgezet.
Een hotel met om de hoek een subway station. Dan kun je toch ook gewoon de subway pakken vanaf JFK..

Scheelt je (met z'n tweeen) toch zo'n $36 en is zeker net zo snel. Naja..

Roel.
Gebruikersavatar
Harry-Carla
Amerikafan
Berichten: 327
Lid geworden op: 21 feb 2008, 15:12
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Hotel in New York

Bericht door Harry-Carla »

iverson schreef:
Heeft er iemand goede tips voor een hotel met 2 kinderen?
Ik verblijf voor mijn komende reis in het La Quinta Manhattan. Zeer centrale ligging (belangrijk metrostation met vele lijnen, 1 metrostop van Times Square, veel restaurants en winkels in de buurt).
Verder is het één van de goedkoopste hotels die ik ben tegen gekomen op Manhattan, met een goede beoordeling...+ gratis ontbijt.

http://www.lq.com/lq/properties/propert ... propId=751

Let wel op! Bij de prijzen op de site zitten de taxen niet in. Deze is 14,75% + 3,5 dollar per nacht...

iverson
Tjonge zeg, wij hebben even gekeken (gedaan alsof wij dit jaar NY aandoen) wat een week in September kost in dit hotel: ca. 320 Doller per nacht :o (voor 2 personen in Queensbed).
Als dit 'normale' prijzen zijn, gaan we er toch nog even over nadenken of wij NY überhaupt wel zullen bezoeken.
Alvast bedankt voor het lezen en je eventuele bijdrage,

Harry & Carla

2009: NV, AZ, UT, CA
2012: WA, ID, MT, WY, SD, NE, CO
iverson
Amerikafan
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 jun 2007, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Hotel in New York

Bericht door iverson »

Als dit 'normale' prijzen zijn, gaan we er toch nog even over nadenken of wij NY überhaupt wel zullen bezoeken
Zeker doen! Is echt een prachtige stad :thumbup:
Die 320 dollar is wel heel veel, goedkoper moet zeker kunnen! Probeer eens booking.com, daar vind je regelmatig wel wat deals...
Onze kamer in het La Quinta is voor begin juli zo'n 200 dollar per nacht, voor NYC dus goedkoop.

Wat je ook kan doen is een hotel zoeken in Queens of Brooklyn ofzo dat dicht bij de metro ligt. Deze zijn vaak een stuk goedkoper als op Manhattan.
Het is juist wat zoekwerk, maar je kan er wel serieus op besparen!! :wink:

iverson
Gebruikersavatar
Harry-Carla
Amerikafan
Berichten: 327
Lid geworden op: 21 feb 2008, 15:12
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Hotel in New York

Bericht door Harry-Carla »

iverson schreef:
Als dit 'normale' prijzen zijn, gaan we er toch nog even over nadenken of wij NY überhaupt wel zullen bezoeken
Zeker doen! Is echt een prachtige stad :thumbup:

Wat je ook kan doen is een hotel zoeken in Queens of Brooklyn ofzo dat dicht bij de metro ligt. Deze zijn vaak een stuk goedkoper als op Manhattan.
Het is juist wat zoekwerk, maar je kan er wel serieus op besparen!! :wink:

iverson
Dat maakt het weer interessanter :thumbup:
Alvast bedankt voor het lezen en je eventuele bijdrage,

Harry & Carla

2009: NV, AZ, UT, CA
2012: WA, ID, MT, WY, SD, NE, CO
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer