Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel in New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
riette
Amerika-newbie

Hotel in New York

Bericht door riette »

Voor ons is dit de eerste keer dat we naar New York gaan, wie kan ons vertellen
wat een goed ,centraal Hotel is in down town New York.Alvast bedankt Riette
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Hotel in New York

Bericht door headhunterke »

Ik ben héél erg te spreken over Wellington Hotel.
Het ligt op letterlijk 5 minuutjes van Central Park, 10 minuutjes van Times Square, en een van de belangrijkste metro-verbindingen stopt letterlijk aan de deur.
Ook het personeel is er zeer vriendelijk en behulpzaam.

Maar er zijn zoooovele goede hotels in deze geweldige stad ;-)
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Wanneer gaan jullie?
rrrick
Amerikafan

Bericht door rrrick »

Let even op dat "down town" New York niet het hart van Manhattan is. Als je centraal in Manhattan wil zitten, dus zeg maar rond Times Square moet je in MidTown zoeken. De eerste keer dat ik naar New York ging ging ik hier ook de fout mee in :)
Sing
Amerikafan

Bericht door Sing »

Wij zaten in The Wolcott, 'naast' Empire State building, metro dichtbij en veel op loopafstand.
Hotel was niet duur maar prima verzorgd met goede service en muffins met koffie 's morgens :)
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
Iris1990
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Iris1990 »

Ik heb het new york helmsley hotel geboekt voor in juli. Lees erg positieve reacties en een aantal forummers zijn er ook al geweest!
Moet zeggen vind de prijs erg netjes voor een hotel in midtown new york vvoor een viersterren hotel.
Misschien een tip?
Ik heb het via booking.com geboekt en dat scheelde 125 (positief voor mij) euro ivp gewoon rechtstreeks via het hotel boeken.(wat ik normaal wel altijd doe!)

Hopelijk heb je hier wat aan!
Reisverslagen
http://irispoelman.blogspot.com/"
http://irispoelman2015.blogspot.com/"
http://irispoelman2017.blogspot.nl/

2010 New York en Philadelphia
2013 Florida
2015 Florida
2017 Boston en New York
2019 Florida
2022 New York
2022 Florida
californian girl
Amerikafan

Bericht door californian girl »

Wij gaan eind deze maand en via bieden op priceline hebben we het roosevelt hotel (45 east 45th street) gewonnen. De reviews zijn wisselend dus ik ben benieuwd.
didierc
Amerika-ontdekker

Bericht door didierc »

Hoi Californian girl
laat je even weten hoe het Roosevelt was? Zit er eind mei.
Probeer je nog een leuke upgrade te krijgen?

Gr. Didier en veel plezier
californian girl
Amerikafan

Hoi Didier, ga so wie so mijn blog bijhouden maar zal ook zeker hier na afloop komen melden hoe het hotel bevallen is. Heb je nog tips om een upgrade te krijgen (was nog niet in me opgekomen) groetjes, nita
didierc
Amerika-ontdekker

Bericht door didierc »

Hoi

Gewoon vragen om een complimentary upgrade, omdat je een lange reis hebt gehad of omdat het een speciale gelegenheid is etc.
Kan ook de 20 dollar trick proberen, 20 dollar in je paspoort en vragen om een "gratis" upgrade.

Succes Didier
didierc
Amerika-ontdekker

Bericht door didierc »

Hoi Anita

Ga zeker je blog volgen maar ga eerst vanaf half april 3 weken naar Costa Rica en Panama voordat ik eind mei naar New York ga :D
Nog veel plezier met je voorbereidingen

Gr. Didier
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

@ Californiagirl. Je hebt een mooi blog. Ben benieuwd naar je verslag.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jur
Amerikafan

Bericht door Jur »

hotel the newyorker is ook een zeer mooi goed hotel op een perfecte locatie, namelijk 8 avenue 34th street. ligt tegenover madison square garden en penn station. Metro om de hoek, treinverbindingen overal naar toe en hotel biedt goede service. Met beetje geluk heb je een kamer met uitzicht op empire state
maart - juli 2010: 5 maanden rondreis --> New York 4wk, Washington, Florida 2wk, 2weekse cruise, West kust 5 weken, Vancouver 2wk Canada
april 2013: Florida 3wk
april 2015: NYC 2.5 wk
april 2016 NYC
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Wij waren vorig jaar in New York en hebben een weekje in een klein zakenhotel gezeten. Eén block vanaf Macy's in de 35e straat W.
Is ons prima bevallen, ruime moderne kamer, gratis krant, gratis ontbijt (was niet zo heel uitgebreid, maar genoeg om de dag te beginnen) Om de hoek de metro en verder Time Square en alle andere bezienswaardigheden in Midtown op loopafstand.

Hotel is geboekt via Ebookers, incl verzekering en de tickets. Het Wingate by Windham. Vanaf JFK met de taxi er naar toe gegaan. Tegenover de aankomsthal is de taxistandplaats waar je voor $ 50 bij je hotel wordt afgezet.
Groetjes, Nel
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Ik sluit mij geheel bij Headhunterke aan vwb het Wellington. (Borat was er ook erg tevreden over :lol: )
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
californian girl
Amerikafan

didierc schreef:Hoi

Gewoon vragen om een complimentary upgrade, omdat je een lange reis hebt gehad of omdat het een speciale gelegenheid is etc.
Kan ook de 20 dollar trick proberen, 20 dollar in je paspoort en vragen om een "gratis" upgrade.

Succes Didier
:mrgreen: Ga kijken of ik iets geritseld kan krijgen LOL bedankt voor de tips en ik hou je op de hoogte!
Corry schreef:@ Californiagirl. Je hebt een mooi blog. Ben benieuwd naar je verslag.
Dank je wel Corry!
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door headhunterke »

Ruud2004 schreef:Ik sluit mij geheel bij Headhunterke aan vwb het Wellington. (Borat was er ook erg tevreden over :lol: )
Daar heb ik nog een leuk verhaaltje over.
Mag ik héél even off topic gaan? :p

Wij zaten in de kamer waat naar TV te kijken. We zapten wat, en plots zagen we Borat beginnen. Ik had hem nog nooit gezien, en mijn maat zei dat hij best wel ok was.
Goed, de film gingen we dus uitkijken en dan slapen, na een lange dag NY.
Hahaha, en toen kwam er een shot van een hotel dat ons wel héél erg bekend voor kwam :p
We hebben elkaar denk ik 20 seconden aangestaard, en zijn nadien in een lachbui geschoten waar we nog vaak over spreken :p
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Ik verbleef in het Sheraton Hotel & Towers. Een uitstekend hotel met een werkelijke toplocatie maar misschien dat de prijs/kwaliteit-verhouding niet helemaal goed is.
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Zelf ben ik een fan van de Club Quarters hotels. Zijn hotels voor zakenreizigers, waarbij (mijn ervaring is) dat de meeste hotels op een centrale locatie liggen. New York downtown, midtown en rockefeller. Let wel op, deze zijn alleen óf in advance of in de weekenden te boeken zonder corporate membership. Veel plezier!
tinkerbeliii
Amerikafan

Bericht door tinkerbeliii »

wij hebben al twee keer in hotel Metro geslapen, vlakbij Macy's, 5th av, & Empire State Building, is ook gelegen op 20 m van het hotel een metro stop

mooie kamers, heerlijke bedden, nette badkamer, hotel heeft een dakterras waar je iets kan drinken met uitzicht op empire state & macy's, ontbijt is inbegrepen (zeer lekker)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer