Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

SatC tour

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Mrs. Jones
Amerika-newbie

SatC tour

Bericht door Mrs. Jones »

Hallo allemaal,
Wie van jullie heeft de SatC tour gedaan? Ben een echte fan, maar twijfel of deze tour echt de moeite waard is. Heb gelezen dat het zo'n 3,5 uur duurt. Ik lees er op dit forum erg weinig over.
Wij gaan maar van maandag tot en met zaterdag (landen om 06.00 uur alweer op schiphol)

Groetjes,
Marion
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: SatC tour

Bericht door Ceetje »

Ik heb de tour niet gedaan en ben wel SatC fan. Zoek eens bij 'Ask a New Yorker" daar geven echte New Yorkers antwoorden op vragen van bezoekers. Ook over SatC is al veel verteld. Ben zelf bij het 'huis' van Carry geweest (Perrystreet, nummer weet ik niet meer, maar het huis is te herkennen aan het bordje 'no trespassing' :lol: ) Daar in de buurt is ook de Magnolia Bakery. Veel plezier in New York!
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
nikky_vv
Amerikafan

Re: SatC tour

Bericht door nikky_vv »

Het lijkt mij erg commercieel, zo'n georganiseerde tour. Probeer zelf zoveel mogelijk plekken te ontdekken (via internet) en drink een cosmopolitan in een coctailbar en je bent al een heel eind....
-------------------------------------------------------------------------------------------
New York: 2004-2006-2008-2010
Westen: 2007-2009
Florida: 2008
Oosten: 2004

http://vangeldrop.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer