Broadway Tickets

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Vincent Morit
Amerikafan
Berichten: 332
Lid geworden op: 21 mar 2007, 20:22

Broadway Tickets

Bericht door Vincent Morit »

Ik heb wat vragen over tickets voor Broadway, en zag dat hier nog geen topic voor was(of misschien vinden jullie hem wel).


Ik zou graag naar 1 of 2 musicals willen gaan in New York, maar ik zou graag willen weten of ik dit het beste van te voren kan boeken of dat ik dit daar ook kan doen, maar dan voor de halve prijs(zoals je ook in Las Vegas kan doen).
Ik zou graag naar Lion King, Grease, Little Mermaid of Mamma Mia! gaan, maar ik weet niet of dit uberhaupt verkrijgbaar gaat zijn voor de halve prijs.

Iemand die hier een antwoord op weet dmv eigen ervaring??


Bedankt voor de moeite
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
Emenem
Amerikakenner
Berichten: 848
Lid geworden op: 06 jul 2006, 19:05

Re: Broadway Tickets

Bericht door Emenem »

Het blijft natuurlijk een gok of de voorstelling die jullie willen zien op die dag ook bij de TKTS Booth verkocht worden,
het zijn namelijk de nog niet verkochte kaartjes van de voorstellingen voor die dag die er op de valreep met korting
de deur uit gaan (20 tot 50%). Aangezien jullie een aardig lijstje hebben met voorstellingen zou je het kunnen gokken.
Maar als je zeker wilt zijn van tickets zou ik ze van te voren boeken (broadway.com). De keus is natuurlijk aan jullie.

Onder deze link vindt je overigens nog wel het één en ander over de TKTS Booth op dit forum.
Vincent Morit
Amerikafan
Berichten: 332
Lid geworden op: 21 mar 2007, 20:22

Re: Broadway Tickets

Bericht door Vincent Morit »

Volgens de dingen die ik gehoord had heb je bijna nooit kans dat "the lionking" in de uitverkoop ligt.
Bedankt voor je tip, heb nu het volgende gevonden: http://www.tdf.org/TDF_SupportPage.aspx?id=68&do=v
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
Gebruikersavatar
Nati
Amerikakenner
Berichten: 1109
Lid geworden op: 24 mei 2005, 16:40
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: aan de Nederlandse /Belgische grens

Re: Broadway Tickets

Bericht door Nati »

Op Times Square is een klein informationcenter waar je kortingsbonnen kan krijgen voor musicals en daar ga je dan mee naar de kassa van het theater naar keuze. Wij waren in mei in NYC en zijn op maandag tickets gaan boeken voor de voorstelling van Mamma Mia op woensdag .De beste plaatsen waren het niet ,want die zullen wel lang op voorhand uitverkocht zijn,maar toch wel redelijk goeie.
Gebruikersavatar
Susie one
Amerikakenner
Berichten: 1472
Lid geworden op: 03 feb 2008, 17:39
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Omgeving Alkmaar

Re: Broadway Tickets

Bericht door Susie one »

Wij hebben vorig jaar (september) 2 musical tickets via Keith Prowse voor de Lion King besteld.

Lion King muscial op broadway is prachtig. de sfeer erom heen is al prachtig. wij hadden 1e rangskaarten besteld en hadden goede zitplaatsen.

Succes met de leuke keuze.

Susie One
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vincent Morit
Amerikafan
Berichten: 332
Lid geworden op: 21 mar 2007, 20:22

Re: Broadway Tickets

Bericht door Vincent Morit »

Maar je ziet daar niet waar je plek is? Ik zie althans geen plekken die je toegewezen krijgt.
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Broadway Tickets

Bericht door Martin & Marianne »

je moet geluk hebben of de jouw gewenste musical er bij staat op het lijstje van TKTS Discount Booths op de dag dat jij een musical wil bezoeken. Vorig jaar wilden onze kinderen graag naar Chicago (de musical :wink: ). Daar kon je inderdaad kaartjes voor krijgen met 50% korting. Het betrof de zaterdagmiddagmatinee. Het waren goede plaatsen.

Je kon uit een redelijk aanbod kiezen.

Afbeelding

Van jouw lijstje stonden Grease en Mamma Mia ook op het bord.

Martin
Vincent Morit
Amerikafan
Berichten: 332
Lid geworden op: 21 mar 2007, 20:22

Re: Broadway Tickets

Bericht door Vincent Morit »

Heb al het idee dat The Lion King nooit in de uitverkoop is, en inderdaad Mamma Mia! en Grease, eigenlijk, altijd!
Ik vind het ook geen straf om naar die te gaan, en dan zal in The Lion King eind augustus maar in Londen doen....

Tja...je kan niet alles willen zeker :lol:
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Broadway Tickets

Bericht door roelb »

Vincent,

Wat ook goed werkt, wellicht soms nog wel beter dan de TKTS stand, is gewoon op de dag dat je de musical wilt zien naar de box office gaan van het theater waar de show draait. Als er nog plaatsen zijn kun je ook daar meestal wel een goede prijs onderhandelen en je hebt vaak betere plaatsen dan via TKTS. Natuurlijk moet je wel even onderhandelen en niet te snel happen, maar na het eerste aanbod gaat de prijs meestal snel omlaag, zeker als het ergens in de middag is. Maar probeer dit niet bij de nieuwere, enorm populaire musicals zoals bijvoorbeeld Wicked. Voor Lion King en Mama Mia zal dit meestal geen probleem zijn, maar ook daar geldt dat je kansen op kaartjes in een weekend een stuk kleiner zijn dan op een doordeweekse dag.

Je kunt voordat je naar het theater loopt eventueel online (via de officiele website!, meestal loopt het via ticketmaster of telecharge) even kijken of er nog kaartjes zijn (en hoeveel), dan weet je ook een beetje wat je onderhandelingspositie is.

Roel.
ludwig
Amerikakenner
Berichten: 641
Lid geworden op: 05 jan 2009, 15:05
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Groene Hart

Re: Broadway Tickets

Bericht door ludwig »

kijk ook eens op www.broadwaybox.com , daar vind je heel veel kortingscodes waar mee je oa via ticketmaster vaak van te voren met korting tickets kunt kopen. In de periode dat wij in NY waren (begin mei) waren daar aantrekkelijke kortingen te vinden. Deze kortingen waren hoger dan bij TKTS. Vaak kun je je met een gevonden kortingscode ook bij een boxoffice van het theater melden.
rrrick
Amerikafan
Berichten: 197
Lid geworden op: 25 jan 2009, 15:54

Re: Broadway Tickets

Bericht door rrrick »

Registreer je gratis bij www.playbill.com, dan krijg je toegang tot de voordeel sectie. Kortingen kunnen oplopen tot 40%. Wij hebben vanuit nederland via Playbill tickets gekocht. Deze kun je op de dag van de voorstelling ophalen bij het betreffende theater. TKTS op Times Square kan ook, maar er staan over het algemeen hele lange rijen....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer