Dank voor alle leuke reacties!

De meningen zijn dus enigszins verdeeld, maar Washington, Vancouver en Chicago zijn volgens mij 'favoriet'...
Misschien maakt uitleg over mijn selectie van steden wat meer duidelijk; ik werk bij KLM en kan vooralsnog alleen met KLM-vluchten goedkoop vliegen

..Moet nog een half jaartje wachten tot ik ook met partners goedkoop de wereld rond kan. Nog even geduld hebben dus, hihi...Mijn eerste keus was/is veruit Boston van de Amerikaanse steden, maar helaas wordt er niet rechtstreeks op Boston gevlogen en dus ben ik verder gaan kijken. De bestemmingen waar KLM wel rechtstreeks op vliegt in Noord-Amerika en die mij wel aanspreken zijn: Chicago, New York JFK, Los Angeles, Seattle, San Francisco, Washington. In Canada vliegt KLM naar Montreal, Toronto, Vancouver en Calgary.
San Francisco ben ik vorig jaar al een week geweest, naar LA drie dagen en naar NY een week. Van deze steden zou ik op korte termijn alleen NY nog een keer willen aandoen. Ik moet jullie eerlijk bekennen dat Washinton me in eerste instantie niet zo heel erg trekt/trok. Wat is er zo leuk aan deze stad?
Ik ben zelf enorm fan van NY en ook al ben ik er al meerdere keren geweest, blijf ik het een geweldige stad vinden. Sterker nog, als het aan mij ligt, verhuis ik er morgen naartoe
Qua vliegtijden maakt het me niet zo veel uit; vind het niet erg om te vliegen en heb zelden last van een jetlag. Maar Washington en Chicago zijn inderdaad wel logische keuzes!
Hoor niemand over Toronto. Is niemand hier ooit geweest of is het minder de moeite waard?
Ook Vancouver kan ik maar niet uit mijn hoofd zetten, maar is wellicht interessanter als ik een paar weken hebben. Dan zou ik ook wat kunnen rondreizen in de omgeving.
Vind het overigens best spannend om voor het eerst alleen weg te gaan!!