Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rondreis Amerika en Canada

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Dezz
Amerikafan
Contacteer:

Rondreis Amerika en Canada

Bericht door Dezz »

Beste mensen,

Vanaf september ga ik een half jaar in Toronto studeren en dit leek ons een goede reden om vantevoren met het gezin een rondreis van 31 dagen door Canada en het noord-oosten van de VS te maken. Na een hoop posts op deze site en nog een aantal reisgidsen te hebben doorgelezen heb ik de volgende route samengesteld:

Ik hoor graag jullie opmerkingen over onderstaande reis! (Bv. zijn de afstanden goed te doen, missen we iets op onderstaande route etc.)

Afbeelding

Dag 1 - Brussel - Toronto

Dag 2 - Toronto

Dag 3 - Toronto- Huntsville

Dag 4 - Huntsville – Ottawa

Dag 5 - Ottawa

Dag 6 - Ottawa- Montreal

Dag 7 - Montreal

Dag 8 - Montreal – Quebec City

Dag 9 - Quebec City

Dag 10 - Quebec City – Bar Harbor

Dag 11 - Bar Harbor – Bretton Woods

Dag 12 - Bretton Woods - Boston

Dag 13 - Boston

Dag 14 - Boston – Provincetown

Dag 15 - Provincetown – New York

Dag 16 - New York

Dag 17 - New York

Dag 18 - New York

Dag 19 - New York

Dag 20 - New York

Dag 21 - New York – Philadelphia

Dag 22 - Philadelphia

Dag 23 - Philadelphia – Washington

Dag 24 - Washington

Dag 25 - Washington

Dag 26 - Washington – Hershey

Dag 27 - Hershey – Ithaca

Dag 28 - Ithaca – Niagara falls

Dag 29 - Niagara falls

Dag 30 - Niagara falls – Toronto

Dag 31 - Toronto

Route op google maps: http://tiny.cc/O3wet

Het enige waar ik zelf een beetje over twijfel is dag 29. Is het echt nodig/de moeite waard om 1 hele dag bij de niagara falls rond te brengen of zou het slimmer zijn om in plaats van deze dag een extra dagje aan Boston toe te voegen? Heb namelijk gehoord dat Boston ook wel een zéér interessante stad is om langer te bezichtigen...

ps. dit bericht is gepost door het broertje van Dezz ;)
betti
Amerika-ontdekker

Re: Rondreis Amerika en Canada

Bericht door betti »

Wij zijn in 2007 bij de Niagara Falls geweest. Wij vonden 1 dag meer dan genoeg. Wij vonden het veel te toeristisch!
Misschien heb je er wat aan, als je route tenminste niet helemaal vast staat, maar wij vonden het 1000 eilandenrijk heel erg mooi (in de buurt van Kingston).
Ik weet niet of een van jullie van motoren houdt? In York (vlakbij Hershey) zit een Harley Davidson fabriek, deze kun je kosteloos bezoeken. Man en puberzonen vonden dit fantastisch.
Wij hebben ongeveer hetzelfde rondje gedaan in 2007 en hadden op gegeven moment wel een beetje genoeg van de steden. Wij reisden met een camper en hebben ter plaatse ons bedacht en een tweetal steden links laten liggen.
Wel fijn dat jullie zoveel tijd hebben voor jullie trip!
Veel succes verder met plannen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer