Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Combi-trip New York
Combi-trip New York
Hallo Amerika-liefhebbers,
Bij deze een vraag. Ik en mijn vriendin willen ZEER graag een keer naar New-York. Alleen niet voor een korte trip van 4/5 dagen. Dat lijkt ons veel te kort. Nu zag ik op http://www.exitreizen.nl/ een combi-reis van 3 dagen New York en 6 dagen Hawaï. Zoiets lijkt ons geweldig maar dan wel bijvoorbeeld 7 dagen New York, met daaraan gekoppeld 7 dagen Hawaï of gewoon een andere stad als Florida.
Wat is wijsheid? Zelf een vliegticket boeken en hotels regelen of kan ik een soort all-in iets boeken via een reisorganisatie? We willen ergens halverwege juli 2005 weg voor een dag of 14. En, uiteraard, het liefst niet tegen de hoofdprijs. Wie heeft DE tip?
Alvast bedankt!!
Prince
Bij deze een vraag. Ik en mijn vriendin willen ZEER graag een keer naar New-York. Alleen niet voor een korte trip van 4/5 dagen. Dat lijkt ons veel te kort. Nu zag ik op http://www.exitreizen.nl/ een combi-reis van 3 dagen New York en 6 dagen Hawaï. Zoiets lijkt ons geweldig maar dan wel bijvoorbeeld 7 dagen New York, met daaraan gekoppeld 7 dagen Hawaï of gewoon een andere stad als Florida.
Wat is wijsheid? Zelf een vliegticket boeken en hotels regelen of kan ik een soort all-in iets boeken via een reisorganisatie? We willen ergens halverwege juli 2005 weg voor een dag of 14. En, uiteraard, het liefst niet tegen de hoofdprijs. Wie heeft DE tip?
Alvast bedankt!!
Prince
-
Marcel
- Amerikakenner
- Contacteer:
Realiseer je dat wanneer je New York met Hawaii zou combineren, je tijdens je vakantie twee keer van een forse jetlag (telkens 6 uur tijdverschil) moet herstellen. Persoonlijk verbaast het me dat reisorganisaties überhaupt zo'n combinatie aanbieden. Ik zou het niet doen. Een combinatie van NY met een andere bestemming aan de oostkust, zoals Florida (wat overigens een staat is en geen stad), ligt dan veel meer voor de hand.
Life is good in the Tarheel State.
Gewoon alles zelf regelen... El cheapo ticket naar NYC proberen te regelen (http://www.vliegwinkel.nl o.i.d.) en een binnenlandse vlucht van NYC naar bijvoorbeeld Miami hoeft absoluut niet veel te kosten. Hotelletjes via internet boeken, hopla.prince schreef:Oké bedankt voor de tip! Of wellicht New York en dan nog Washington? Maar Florida is ook wel lekker daarna denk ik. Na een kickende stad te hebben bezocht, daarna nog even chillen op het strand. Maar ja, dan de big question: Waar vindt je een dergelijke reis tegen een betaalbaar prijsje?
"Ik ben een Nederlander in hart en nieren. Een lever heb ik nauwelijks meer."
mmmmm, maar hotelletjes zijn nog vrij duur lees ik op het internet. Maar wellicht is dit: http://www.wereldcontact.nl/site/reizen ... d=20032756 een optie en dan de 8-dagen variant onderin? Ik denk dat ik dan alleen nog zelf een cheap vluchtje moet boeken. En vervolgens in new york een vluchtje naar florida en vanuit daar weer terug naar a'dam.
-
enger003
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Combi-trip New York
Mag ik je wat raad geven?
Ik doe wat jij graag wil zeer regelmatig, nl. een paar dagen naar de Big Apple en combineer het dan met het bezoek aan een andere regio.
Mijn eerste advies: een dag of drie/vier naar New York is echt voldoende, tenzij je alle museas wil aflopen.
Het tweede advies: Combineer zo'n stadstrip met bv. een bezoek aan Florida, zodat je twee compleet verscillende dingen hebt. Het komt ook veel voordeliger uit, als je nl. gewoon een reis naar Florida boekt, en vliegt met een Amerikaanse maatschappij zoals Continental kun je een gratis stopover maken in bv. New York (Newark in dit geval).
Een mooie trip voor twee weken zou bv. kunnen zijn:
New York 3 dagen, Miami 3 dagen, Key West 2 dagen en dan als je van pretparken houdt Orlando een dag of 5. Natuurlijk kun je dit allemaal zelf invullen zoals je wilt.
Combineer (in mijn ogen) niet New York met de westkust en zeker niet met Hawai, anders zit je meer in het vliegtuig dan dat je iets leuks kan doen.
Eric
Ik doe wat jij graag wil zeer regelmatig, nl. een paar dagen naar de Big Apple en combineer het dan met het bezoek aan een andere regio.
Mijn eerste advies: een dag of drie/vier naar New York is echt voldoende, tenzij je alle museas wil aflopen.
Het tweede advies: Combineer zo'n stadstrip met bv. een bezoek aan Florida, zodat je twee compleet verscillende dingen hebt. Het komt ook veel voordeliger uit, als je nl. gewoon een reis naar Florida boekt, en vliegt met een Amerikaanse maatschappij zoals Continental kun je een gratis stopover maken in bv. New York (Newark in dit geval).
Een mooie trip voor twee weken zou bv. kunnen zijn:
New York 3 dagen, Miami 3 dagen, Key West 2 dagen en dan als je van pretparken houdt Orlando een dag of 5. Natuurlijk kun je dit allemaal zelf invullen zoals je wilt.
Combineer (in mijn ogen) niet New York met de westkust en zeker niet met Hawai, anders zit je meer in het vliegtuig dan dat je iets leuks kan doen.
Eric
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Wat misschien een idee is, om een vlucht naar Florida te boeken met als overstap vliegveld New York. Er bestaan mogelijkheden om die overstap een aantal dagen later te doen. Zodat jullie New York kunnen gaan bezoeken en daarna door vliegen naar Miami of Orlando ofzo?
Je moet dan dus wel zelf zorgen voor autohuur en hotels.
Groetjes Petra
Je moet dan dus wel zelf zorgen voor autohuur en hotels.
Groetjes Petra
-
Marcel
- Amerikakenner
- Contacteer:
Inderdaad, een retourtje (Florida) met mogelijkheid voor een 'stop over' (in New York), zoals anderen ook al voorstelden. Een vliegreis in de vorm A naar B, B naar C, C naar A is altijd duur. Vraag me niet waarom, maar zo is het nu eenmaal (enkeltjes zijn vaak duurder dan retourtjes). Het voorstel is dus: A naar B, B naar C, C naar B, B naar A.
Life is good in the Tarheel State.
-
Fioontje
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Beetje offtopic, maar kan ik wel even m'n frustratie uiten.
Enkeltjes zijn idd veel duurder dan retourtjes! Ik heb voor de vriendin die mij in juli komt bezoeken een retourtje New York - Austin gevonden voor 323 dollar, maar als ik dan voor mezelf een enkeltje New York - Austin wil (ik blijf daarna in Texas wonen) dan moet ik 480 dollar neertellen zodat we samen kunnen vliegen.
Nu koop ik dus ook maar een retourtje en gebruik de terugreis gewoon niet
Enkeltjes zijn idd veel duurder dan retourtjes! Ik heb voor de vriendin die mij in juli komt bezoeken een retourtje New York - Austin gevonden voor 323 dollar, maar als ik dan voor mezelf een enkeltje New York - Austin wil (ik blijf daarna in Texas wonen) dan moet ik 480 dollar neertellen zodat we samen kunnen vliegen.
Nu koop ik dus ook maar een retourtje en gebruik de terugreis gewoon niet
Ik snap de logica soms ook niet - wij willen volgend jaar naar L.A. vliegen en een stopover maken in DC op de terugreis. Maar om de één of andere reden is een stopover in DC op de heenreis veel goedkoper dan de terugreis.
Marcel schreef:Inderdaad, een retourtje (Florida) met mogelijkheid voor een 'stop over' (in New York), zoals anderen ook al voorstelden. Een vliegreis in de vorm A naar B, B naar C, C naar A is altijd duur. Vraag me niet waarom, maar zo is het nu eenmaal (enkeltjes zijn vaak duurder dan retourtjes). Het voorstel is dus: A naar B, B naar C, C naar B, B naar A.
Ik persoonlijk vind drie dagen NY echt wel weinig. Maar ik mag jullie niet vergeten te vertellen dat ik echt wel heeeeel veeeel van NY hou. Dus ik krijg er nooit genoeg van. Ik heb in het totaal al veertien dagen doorgebracht in NY en heb het gevoel dat ik nog niet alles gezien en gedaan heb. Maar ik begrijp als je een combi reis wil maken, je moet gaan inkorten!
Ben het met Elske eens: in NYC kun je veel meer doen dan drie-vier dagen. Misschien als je van tourist attraction naar tourist attraction vliegt en zo'n georganiseerde busrit doet, ben je snel klaar, maar volgens mij zie je dan niet New York zoals het echt is.Mijn eerste advies: een dag of drie/vier naar New York is echt voldoende, tenzij je alle museas wil aflopen.
Afgelopen februari waren wij 2 weken op Manhattan en we hadden nog tijd te weinig! En we zijn maar 1 1/2 dag in een museum geweest (het Metropolitan is een must ook voor niet-museumliefhebbers)
Mack
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Ik heb gekeken maar ik kom dus echt niet onder de ¤ 600 p.p. incl. taxes. PFFFFFFFFFFFF Wie helpt me aan een mogelijkheid om en nabij de ¤ 500?? of nog lager?! Onmogelijk zeker. Ik wil om en nabij de 15de juli vertrekken met als uiterste vertrekdatum 1 aug (en wil 14 dagen naar de USA!! liefst een dag of 7 naar New York en dan nog een aantal dagen in Washington, Phily en nog wat steden die wellicht jullie aanbevelen te bezoeken.
HELP!!!
HELP!!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2867 Weergaves
-
Laatste bericht door Mies2301