Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Boeken via Priceline.com

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Gesloten
Lienzz
Amerika-ontdekker

Boeken via Priceline.com

Bericht door Lienzz »

Hallo,

Ik heb een vraagje, we willen naar NY gaan en we zijn aan het kijken op verschillende site's: Ebookers, cheaptickets, priceline, expedia etc.
Maar nu valt mij op dat priceline erg in prijs verschilt en ook vele malen goedkoper is dan de rest van de internetaanbieders.
Nu zou ik graag willen weten wat het verschil is en waar je op moet letten bij het boeken via priceline...
Heeft iemand ervaringen met het boeken via priceline, en wat zijn de voor en nadelen?
Afbeelding
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Boeken via Priceline.com

Bericht door pyca »

Reserveren via Priceline en/of Hotwire kan zeker interessant zijn.

Ik verwijs je graag naar de volgende draadjes: Uitleg boeken priceline/hotwire en Boeken via Hotwire en Priceline , hier kun je heel veel info vinden.

Omdat er in bovengenoemde links uitgebreid op Priceline en Hotwire wordt ingegaan, gaat dit bericht op slot.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer