Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Catskill gebergte
-
- Amerikafan
Catskill gebergte
Volgend jaar willen we tijdens onze vakantie ook het Catskill gebergte bezoeken.
Er zijn daar een paar campings.
Mijn vraag is welke camping kan je het beste nemen, en wat zijn de bezienswaardigheden die je daar niet mag missen.
groeten.
Tom.
Er zijn daar een paar campings.
Mijn vraag is welke camping kan je het beste nemen, en wat zijn de bezienswaardigheden die je daar niet mag missen.
groeten.
Tom.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Catskill gebergte
Let wel even op wanneer je gaat, ik had de Catskill ook in de planning staan voor de reis van de laatste vier weken maar heb hem er uit gehaald omdat de campgrounds in het park al gesloten waren.
Mogelijk zijn er nog een paar private campgrounds open maar de park campgrounds gaat al vroeg in het jaar dicht. ( eind september, begin oktober)
Mogelijk zijn er nog een paar private campgrounds open maar de park campgrounds gaat al vroeg in het jaar dicht. ( eind september, begin oktober)
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
even een kleine overnachtingstip voor het geval je 's een keer NIET op de camping wilt slapen:
In Oneonta (City of the Hills), heeft een Nederlands echtpaar een heel leuk motel!
Ik heb er al een keer op de koffie geweest (niet overnacht, want dat deed ik bij vrienden in Oneonta).
http://vandijkjes.punt.nl/
Petra en Gert Jan
Service hoog in het vaandel
Ook op dit forum actief, overigens...
En nee, ik heb er geen aandelen
In Oneonta (City of the Hills), heeft een Nederlands echtpaar een heel leuk motel!
Ik heb er al een keer op de koffie geweest (niet overnacht, want dat deed ik bij vrienden in Oneonta).
Petra en Gert Jan

"misplaced New Yawkers"
henkbiesheuvel schreef:even een kleine overnachtingstip voor het geval je 's een keer NIET op de camping wilt slapen:
Petra en Gert Jan
Petra en Gert-jan hebben het motel inmiddels verkocht. Zijn mijn ouders.