Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

bedwants

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
yolanda2
Amerika-ontdekker

bedwants

Bericht door yolanda2 »

Hoi,
wij gaan woensdag a.s. voor de 1e keer naar NYC, yeah!!! Nu heb ik net van mijn zoon gehoord dat vriendinnen van hun die net terug zijn last hadden van bedwants in het hotel. De meiden zaten onder de rode plekjes/uitslag.. :? Weet iemand van jullie hier iets van????
Wij gaan naar het Wolcott hotel, en ik weet niet precies welk hotel zij hebben gehad, iig vlakbij Broadway!
Alvast bedankt,

gr.Yolanda.
Color01
Amerika-expert

Re: bedwants

Bericht door Color01 »

Hier zijn de reviews over het hotel.

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... _York.html
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ze worden ook wel bedbugs genoemd, het zijn hele kleine beestjes die in het matras "wonen", en die bijten je dan waardoor je allemaal rode vlekjes krijgt.
Als het hotel netjes alle hygiëne regels toepast heb je er geen last van, je kunt het meestal aan de algehele onderhoudstoestand van een hotelkamer zien of er aandacht besteed wordt aan de kamer of niet.
Ik kijk voor ik in een hotelbed stap altijd heel erg goed of het beddegoed schoon is, met name in de goedkopere hotels wil het nog wel eens niet altijd even schoon zijn, waarmee ik niet wil zeggen dat het in een duur hotel altijd goed schoon is.(Palazzo las vegas bv.)

Harry
yolanda2
Amerika-ontdekker

Bericht door yolanda2 »

Okay, bedankt voor de snelle reactie(s)!
Hopenlijk is ons hotel schoon genoeg...! :?:

Yolanda
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Wij hebben afgelopen mei/juni nog 5 nachten in hotel Wolcott gelogeerd, 2 verschillende kamers gehad en in geen van beide last gehad van beestjes, gelukkig!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
yolanda2
Amerika-ontdekker

Bericht door yolanda2 »

Gelukkig, dat stelt me toch weer 'n beetje geruster!! :P
Dank je wel voor je reactie!
Yolanda
Sing
Amerikafan

Bericht door Sing »

Hoi Yolanda,

Hoor graag of je geen last hebt gehad van beestjes.. wij vertrekken 22-09 voor hotel wolcott!
Wanneer komen jullie terug?

Groetjes en alvast HEEEL VEEEL PLEZIER!
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
yolanda2
Amerika-ontdekker

Bericht door yolanda2 »

Hoi Sing,

wij gaan morgen, de 10e weg en komen maandag de 15e weer terug, ik laat het nog even weten!!
Jij ook heel veel plezier in The Big Apple!! Ben je er al ''ns geweest eigenlijk?? Voor ons is New York de 1e keer, hebben wel al eens een rondreis door het zuidwesten en door Florida gemaakt. Ook erg gaaf!!!
Posse
Amerika-ontdekker

Bericht door Posse »

Ik ben 2 dagen terug van NYC. WIj verbleven in het Seton Hotel en hebben ook last gehad van jeuk/uitslag van het bed. We hadden zelfs een huisdiertje wonen onder ons bed, een muis :|
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Daar was ik toch echt geen twee nachten gebleven! Er zijn grenzen aan wat ik accepteer, en die grenzen liggen toch echt al bij bedwantsen, laat staan ook nog een muis onder het bed!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Posse
Amerika-ontdekker

Bericht door Posse »

En dan het meest ongename was vooral als je op het toilet zat en de bovenbuur draaide zijn kraan open dan liep het water via het plafon gewoon op je hoofd en rug :| Maar we hebben het uiteindelijk toch 7 nachten volgehouden :?
2004 : New York
2006 : West-Coast
2007 : Las Vegas
2008 : New York
2009 : Chicago - Los Angeles
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Posse schreef:En dan het meest ongename was vooral als je op het toilet zat en de bovenbuur draaide zijn kraan open dan liep het water via het plafon gewoon op je hoofd en rug :| Maar we hebben het uiteindelijk toch 7 nachten volgehouden :?
:shock:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Wat was de reden dan dat je bleef? Moet wel een hele goede reden zijn als je het mij vraagt :wink:
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Daar bleef ik dus echt geen minuut langer, al koste het me $ 500 per nacht, maar ik ging echt naar een ander hotel, ik zou dit echt nooit accepteren.

Harry
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Posse schreef:En dan het meest ongename was vooral als je op het toilet zat en de bovenbuur draaide zijn kraan open dan liep het water via het plafon gewoon op je hoofd en rug :| Maar we hebben het uiteindelijk toch 7 nachten volgehouden :?
Ieks, ik zou een andere kamer eisen of weggaan
yolanda2
Amerika-ontdekker

Bericht door yolanda2 »

Sing, ik zou nog even doorgeven of ik last had van bedwants in Hotel The Wolcott, maar wees gerust!! Geen beestjes of andere enge dingen te zien daar. Wij hadden een schone, nette, kamer met ruime badkamer. Je kreeg elke dag schone handdoeken en kunt elke dag schone lakens krijgen als je dat wilt! Onze kamer lag op de 3e verdieping, en het enige dat we niet hadden was een mooi uitzicht, maar in principe kom je daar ook niet voor. De kamer is om te slapen, wij waren vanaf zo'n 8.00u 's morgens op pad (jetlag, ik heb daar altijd last van! Dan maar vroeg uit de veren!!) en 's avonds weer terug. Je kunt 's morgens een "ontbijtje" krijgen, koffie/thee en muffins, niet echt super, maar je maag is gevuld en ze zijn goed te eten, iedereen doet dat, schhelt je een hoop tijd.
Vanaf de ingang heb je een mooi uitzicht op het ESB!! :P
Heel veel plezier in NYC, wij hebben het al gehad, helaas zit het er op, maar we komen er zeker terug!! :wink:
gr. Yolanda.
fred.emmy
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door fred.emmy »

Moet je voor die huisdieren ook bijbetalen? Vooral voor zo'n muisje? :mrgreen:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

fred.emmy schreef:Moet je voor die huisdieren ook bijbetalen? Vooral voor zo'n muisje? :mrgreen:
Nahhh, deze ongekende luxe zal vast bij de prijs inbegrepen zitten - alleen als je ze ook nog wilt voeren dan kost het extra... (roomservice) :wink:

Onze website | Mijn blog
Sing
Amerikafan

Bericht door Sing »

Hey Yolanda,

Bedankt dat je aan me dacht :wink:

Dat stelt me gerust.. we zitten er wel 10 nachten.. dus als het niet aan staat.....
Goed om te horen dat je het mooi hebt gehad! En het klinkt allemaal helemaal perfect!
Wij hadden wel verzocht om een kamer "met uitzicht" maarja, zoals je al zegt kom je daar niet voor.. maar leuk zou het wel zijn :mrgreen:

En ik heb ontzettend veel butterflies... pffffffffffffffffffffffff
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer