Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

1 jaar naar Maryland!!

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Tess
Amerika-newbie

1 jaar naar Maryland!!

Bericht door Tess »

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, naja niet helemaal aangezien ik al een tijdje meelees (heel erg bedankt voor alle info die ik al heb gevonden op deze site :D ). Door een super aanbod, vertrek ik 21 september voor een jaar naar Amerika! Mn B2 visum voor 6 maanden is binnen en ik zal na die zes maanden opnieuw een visum voor 6 maanden aanvragen (dat wordt dus nog spannend). Ik ga ergens in Maryland de verzorging van een paar paarden op me nemen, wat voor mij als zeer enthousiaste paardrijdster natuurlijk helemaal geweldig is. Ik hoop dat ik naast mn "werk" (tis meer tegen kost en inwoning) nog een beetje tijd over heb om toch nog iets van dit prachtige land te zien, want echt hoe meer ik me erin hebt verdiept, hoe geweldiger het me lijkt!!

Groetjes Tess
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: 1 jaar naar Maryland!!

Bericht door nieuwenoord »

Welkom!

Wat gaaf, zo een paar maanden helemaal 'in de paarden'. Ga je nog ergens online een verslag bijhouden of zo?

Mooi gebied waar je heen gaat, wij waren vorig jaar daar, in oktober, helemaal top.

Als paardenmens ( zie www.nieuwenoord.nl ) zou ik je met veel plezier volgen!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Leuk, zeg! Waar in Maryland is het? Ik woon in buurstaat Virginia, dichtbij Washington DC.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
dutchamerican82
Amerika-ontdekker

Bericht door dutchamerican82 »

Wat tof zeg!!

Dat gaat vast een hele ervaring worden!!
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Wat leuk zeg !!!!!!!
Hoe kwam je aan dat visum? Ik heb namelijk ook geprobeerd in die "branche" te werken (heb de HAS gedaan) maar was erg moeilijk. Is daarom maar bij een stage van 3 maanden gebleven op een trainingscenter voor jonge paarden en paarden met (gedrags)problemen.

Heel veel plezier !!!!!!!!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer