Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
voorstelling op broadway vooraf boeken?
voorstelling op broadway vooraf boeken?
Hallo,
Mijn vriend en ik zouden graag een voorstelling op broadway bijwonen als we in NY zijn (22-25 juli). Ik heb gelezen dat het niet voordelig is als je tickets vooraf besteld. Het zou goedkoper zijn om de dag zelf naar het theater zelf te bellen. Ook aanschuiven aan tks-booth op Times Square zou geen goed idee zijn volgens mijn reisgids.
Iemand ervaring hiermee?
Groetjes,
Gwendy
Mijn vriend en ik zouden graag een voorstelling op broadway bijwonen als we in NY zijn (22-25 juli). Ik heb gelezen dat het niet voordelig is als je tickets vooraf besteld. Het zou goedkoper zijn om de dag zelf naar het theater zelf te bellen. Ook aanschuiven aan tks-booth op Times Square zou geen goed idee zijn volgens mijn reisgids.
Iemand ervaring hiermee?
Groetjes,
Gwendy
- mopar
- Amerika-ontdekker
Re: voorstelling op broadway vooraf boeken?
Wij hebben (6-24 tm 6-28 in NYC) op een woensdag gewoon kaartjes gehaald voor de vrijdag bij het theater zelf, amper een rij en nog keuze genoeg.
mede omdat we pas terplekke een planning hebben gemaakt waneer we nar een musical zouden gaan
tenminste bij het Majestic theater voor Gipsy.
mede omdat we pas terplekke een planning hebben gemaakt waneer we nar een musical zouden gaan
tenminste bij het Majestic theater voor Gipsy.
grab life by the horns
OK, dan zullen we het ook zo doen. Mijn reisgids heeft dan toch gelijk ;° )
Op basis waarvan hebben jullie voor die voorstelling gekozen toen? Gelezen in de krant of delen ze daar folders uit?
Bedankt!
Groetjes
Op basis waarvan hebben jullie voor die voorstelling gekozen toen? Gelezen in de krant of delen ze daar folders uit?
Bedankt!
Groetjes
- mopar
- Amerika-ontdekker
Wij hebben een beetje op goed geluk een musical uitgezocht, eentje die we allebij niet konden (nu zijn we niet zo thuis in musicalland).
maar er is zowiezo heel veel keus.
succes , en veel plezier.
maar er is zowiezo heel veel keus.
succes , en veel plezier.
grab life by the horns
Misschien nog een tip.
Wij hebben pas kaartjes voor een musical geboekt bij www.BroadwayBox.com.
Voordeel: zij geven een aanzienlijke korting én je kunt naar de musical waar je voorkeur naar uitgaat.
Wij hebben pas kaartjes voor een musical geboekt bij www.BroadwayBox.com.
Voordeel: zij geven een aanzienlijke korting én je kunt naar de musical waar je voorkeur naar uitgaat.
Ik heb zelf mijn kaartjes bij TKTS gekocht. Ze verkopen 's ochtends geen kaartjes voor de voorstelling 's avonds. Geen problemen mee gehad, wel erg veel drukte op de straat voor de Booth zelf.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2589 Weergaves
-
Laatste bericht door AnnInBC
-
- 3 Reacties