Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Newyorkhotel.nl Hotels vergelijken

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Peter3
Amerika-newbie

Newyorkhotel.nl Hotels vergelijken

Bericht door Peter3 »

Hallo Iedereen,

Ik heb het volgende al eens op een ander forum ter sprake gebracht maar nooit een reactie mogen onvangen. Bij deze dus nog een keer proberen :D

Wij gaan binnenkort een roadtrip maken door de VS en willen in iedere stad een leuk hotelletje boeken maar kunnen moeilijk voor iedere bestemming 20 verschillende websites afgaan om de beste prijs te vinden. Nu heb ik via new york startpagina de pagina http://www.newyorkhotel.nl gevonden. Hier worden prijzen vergeleken van alle websites.

Heeft iemand ervaring met deze website en kloppen de prijzen of kan ik beter rechtstreeks zoeken?

Alvast bedankt,

Peter
annebel
Amerika-ontdekker

Re: Newyorkhotel.nl Hotels vergelijken

Bericht door annebel »

Peter3 schreef:Hallo Iedereen,

Heeft iemand ervaring met deze website en kloppen de prijzen of kan ik beter rechtstreeks zoeken?

Alvast bedankt,

Peter
Hoi

Ik heb geen ervaring met deze site,maar heb even gekeken en de hotels die bij mij bekend zijn,zijn op deze site goedkoper.Dus hij staat nu bij mijn favorieten :lol:

Succes
Peter3
Amerika-newbie

Bericht door Peter3 »

Dank je Annebel,

Ga de website gebruiken voor onze hotels.

We beginnen onze trip in New York overigens, nog een tip voor een betaalbaar hotel daar? Het hoeft niet middenin Manhattan te zijn trouwens.

Groeten
annebel
Amerika-ontdekker

Bericht door annebel »

Hoi peter

Wij zitten altijd in hotel Belvedere niet de goedkoopste maar wij willen graag een beetje centraal zitten,
hoef je niet iedere keer de metro te nemen.

Groetjes
deh78
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door deh78 »

annebel schreef:Hoi peter

Wij zitten altijd in hotel Belvedere niet de goedkoopste maar wij willen graag een beetje centraal zitten,
hoef je niet iedere keer de metro te nemen.

Groetjes
Leuk om te horen wij ziten vanaf 1 Sept. t/m 4 sept. ook in dit hotel.
Wat is je ervaring met dit hotel,heb je nog leuke tips voor ons.

Gr. Dennis
bea
Amerika-ontdekker

Bericht door bea »

Hoi
Mijn dochter heeft van 6/9 tot 11/9 in new york het murray hill east suites gehuurd voor 149 dollar per nacht, via
hotwire.com.
Staat beschreven als 3 sterren midsouth hotel.
Het is op de 39th street tussen 3th & lexinghton ave.
Goede reviews bij tripadvisor.
groetjes
Peter3
Amerika-newbie

Bericht door Peter3 »

Hartelijk dank voor de suggesties iedereen, ik ga er mee aan de slag.

Schrikbarend trouwens nog hoe duur hotels in New York zijn alhoewel het met de koers van de USD wel weer meevalt.
Esther van der Veen
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Esther van der Veen »

Wij hebben drie nachten geslapen in het Sohotel dit nhotel ligt tussen Little Italy en Chinatown en is ons erg goed bevallen.
De kamers zijn niet groot maar groot genoeg en wij waren toch de hele dag op pad en het voldeed ons prima (gezin met twee grote kinderen). Prijs van $ 189,= per nacht voor een vier persoonskamer. Dit is excl tax.

's Avonds is het in Little Italy erg gezellig om te eten en te wandelen. Als je veel acitiviteiten in de buurt van Times Square hebt moet je wel rekening houden met taxikosten.
Groeten Esther

Volg onze reis live op: http://wiestojo.spaces.live.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer