Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overnachten in NY
Overnachten in NY
Hoi!
Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een goedkoop en proper hotel of motel in New York (22 juli tem 25juli). Omdat we ons verplaatsen met het openbaar vervoer, zou onze overnachtingsplaats het best vrij centraal gelegen zijn.
Iemand tips? Waarop moeten we letten qua ligging in NY? Welke regio's zijn aan of af te raden?
Verder vragen we ons af of iemand ons kan vertellen hoe wij tickets voor een baseball of american football match kunnen versieren.
Alvast bedankt!
Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een goedkoop en proper hotel of motel in New York (22 juli tem 25juli). Omdat we ons verplaatsen met het openbaar vervoer, zou onze overnachtingsplaats het best vrij centraal gelegen zijn.
Iemand tips? Waarop moeten we letten qua ligging in NY? Welke regio's zijn aan of af te raden?
Verder vragen we ons af of iemand ons kan vertellen hoe wij tickets voor een baseball of american football match kunnen versieren.
Alvast bedankt!
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Overnachten in NY
Royal Park hotel is een aanrader. Erg centraal en goedkoop. Gebruik de zoekfunctie eens, dit hotel (en meerdere adressen in NY) is al vaker besproken.
Goede reis
Goede reis

yups.. hier verblijven mijn vriend en ik ook in dezelfde periodephillybilly schreef:Royal Park hotel is een aanrader. Erg centraal en goedkoop. Gebruik de zoekfunctie eens, dit hotel (en meerdere adressen in NY) is al vaker besproken.
Goede reis

echt donders goedkoop.. en zit om de hoek van de metro.. dus je bent in no time echt overal

(nou moet je alleen niet enorm veel luxe verwachten, maarja voor ons is het ook alleen een slaapkamer.. en we willen niets meer dan dat
Groetjes, Nadia
Bedankt voor de tip!
Anders is Hotel Carter een tip. Echt een topper!
Bedankt voor de tip, ziet er goed uit voor dat geld. Ik heb er net voor 2 weken in september geboekt en het hotel wat oorspronkelijk geboekt was snel gecancelled (ik had daar achteraf toch wat twijfels over). Thanks!Batman schreef:Anders is Hotel Carter een tip. Echt een topper!
Misschien moet je eens de reviews lezen op tripadvisor. Ook op dit forum is er trouwens genoeg over dit hotel geschreven. Het staat trouwens ook bovenaan de lijst van dirtiest hotels bij tripadvisor. http://www.tripadvisor.com/GoListDetail ... otels.html
Hehe ja ik had het al gezien, brrrr we kregen er jeuk van, heb toch maar weer een ander hotel geboekt... The pod is het deze keer geworden, stuk duurder maar ook een stuk frisser... We kunnen nu iig met een gerust hart op vakantie.Aïda schreef:Misschien moet je eens de reviews lezen op tripadvisor.
Ik snap niet wat mis is met Hotel Carter......
Gr.
Gr.
Heb al verschillende reviews gelezen over "holland motor lodge" hotel. We gaan er volgende week naartoe en aan de reviews te zien kan het gewoon niet tegenvallen. Zeer scherpe (low budget) prijs! Gemakkelijke en redelijk centrale ligging. Tip, zoek via expedia.com, hotels.com enz maar boek bij het hotel zelf door hun website te bezoeken of door te bellen. Bespaard héél wat geld. Die websites moeten daar immers ook op verdienen...
Grtz,
A
Grtz,
A
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht