Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Skaten in NewYork

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Dianne Wind
Amerika-ontdekker

Skaten in NewYork

Bericht door Dianne Wind »

Wie heeft er wel eens met de wednesday- skate tochten meegedaan in New York? Binnenkort ga ik naar New York en het lijkt mij geweldig om een keer mee te doen. Is het Centralpark ook evt te doen op de skate's ?
Tevens ga ik nog naar Miami en zou daar ook graag rijden. Wie heeft informatie voor mij???
Emenem
Amerikakenner

Re: Skaten in NewYork

Bericht door Emenem »

Ik weet iig dat ik ze heb zien skaten in Central Park...
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

Ik heb geen ervaring met skaten [nou ja ... een keer met een gebroken/gekneusde stuit als gevolg :oops: ] maar heb wel ervaring met Central park. Volgens mij kan je daar geweldig skaten, want veel geasfalteerde paden. Zeker doen dus.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Sytske
Amerika-ontdekker

Bericht door Sytske »

Skaten gebeurt hier overal. In ieder geval in Central Park en zeker nu het weer mooi weer is. Hardlopers, fietsers en skaters zijn de belangrijkste weggebruikers van de grotere wegen in Central Park. Er zijn ook vaak pleintjes in het park waar geoefend wordt en altijd op dezelfde plek staan skaters (skates en rolschaatsen) te dansen. Van de Wednesday skate tocht heb ik nooit gehoord, maar die is er vast.
Ik zie ook mensen door de Manhattanse straten skaten, maar niet zoveel. Ik denk echter dat je prima een rondje of half rondje Manhattan kunt doen, onder meer langs het ideale pad langs de Hudson (ziet eruit als een goed fietspad). En daar wordt inderdaad ook geskate, net als een paar meter hoger in River Side Park.
Skate-ze!
Sytske

Zit t/m september 2008 in NYC!!
Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer