Ik heb al geprobeerd te zoeken, maar ik kon zo 1-2-3 geen topics hierover terugvinden.
Heeft iemand een goede tip waar je lekker kan ontbijten in downtown DC/The Mall? En dan voornamelijk Amerikaans ontbijt Sausages, eggs, pancakes, hash browns etc
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
Met stip op nummer een staat bij mij de Old Ebbitt Grillvlakbij het Witte Huis. Het is een gezellig restaurant met heerlijk eten. Ik ben er nog nooit voor het ontbijt geweest, wel voor lunch en diner, maar heb van anderen gehoord, dat dat ook erg goed is. En heel goedkoop en leuk is Ollie's Trolley.
Vlakbij het Witte Huis heb je bij het Willard Hotel een winkeltje met allerlei gekke zaken mbt de Amerikaanse presidenten, daartegenover of naast heb je een hotel (petra zal wel weten hoe het heet) maar daar heb je een restaurantje waar ik heerlijk heb ontbeten....
NY John schreef:Vlakbij het Witte Huis heb je bij het Willard Hotel een winkeltje met allerlei gekke zaken mbt de Amerikaanse presidenten, daartegenover of naast heb je een hotel (petra zal wel weten hoe het heet) maar daar heb je een restaurantje waar ik heerlijk heb ontbeten....
Zou kunnen dat je het JW Marriott bedoelt... Daar vlakbij heb je ook het food court van het Ronald Reagan gebouw. Daar kun je eenvoudig Amerikaans ontbijten. Je moet wel door een security screening om in het gebouw te komen. In die omgeving is verder niet zo enorm veel qua ontbijtgelegenheden (heb er nl. zelf ook al naar lopen zoeken ). Wel Starbucks e.d. natuurlijk voor koffie en een muffin.
Als je op een weekend komt is het leuk om rond te lopen in Penn Quarter. Daar zijn heel wat restaurantjes open voor brunch. Ik denk, dat je ook een beetje moet weten, waar te zijn, want de straatblokken in DC zijn nogal groot! In de meeste hotels heb je trouwens goede restaurants om te eten. Ook in het Old Post Office Pavillion zit een food court met allerlei restaurantjes, waar vast ook ontbijt wordt geserveerd.
Ik zal er idd in een weekend zijn.. als mijn salaris er volgende week is ga ik boeken bedankt voor alle tips! ik denk dat we zeker wat leuke tentjes zullen vinden!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
Eindelijk m'n reisverslag van 2001 opgediept om te kijken hoe toch ook alweer dat leuke diner-achtige zaakje heette waar wij aan de counter zij aan zij met DC's finest aten. The Waffle Shop.... gegoogled.... gesloten
NY John schreef:Vlakbij het Witte Huis heb je bij het Willard Hotel een winkeltje met allerlei gekke zaken mbt de Amerikaanse presidenten, daartegenover of naast heb je een hotel (petra zal wel weten hoe het heet) maar daar heb je een restaurantje waar ik heerlijk heb ontbeten....
Zou kunnen dat je het JW Marriott bedoelt... .
Yes dat is hem, nog even mijn oude amex afschriften bekeken.... was heel goed, uitgebreide keuze... niet goedkoop zie ik nu
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.