Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ontbijten downtown DC

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Clint
Amerika-expert

Ontbijten downtown DC

Bericht door Clint »

Ik heb al geprobeerd te zoeken, maar ik kon zo 1-2-3 geen topics hierover terugvinden.
Heeft iemand een goede tip waar je lekker kan ontbijten in downtown DC/The Mall? En dan voornamelijk Amerikaans ontbijt ;) Sausages, eggs, pancakes, hash browns etc :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Ontbijten downtown DC

Bericht door Petra/VS »

Met stip op nummer een staat bij mij de Old Ebbitt Grillvlakbij het Witte Huis. Het is een gezellig restaurant met heerlijk eten. Ik ben er nog nooit voor het ontbijt geweest, wel voor lunch en diner, maar heb van anderen gehoord, dat dat ook erg goed is. En heel goedkoop en leuk is Ollie's Trolley.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
NY John
Amerika-ontdekker

Bericht door NY John »

Vlakbij het Witte Huis heb je bij het Willard Hotel een winkeltje met allerlei gekke zaken mbt de Amerikaanse presidenten, daartegenover of naast heb je een hotel (petra zal wel weten hoe het heet) maar daar heb je een restaurantje waar ik heerlijk heb ontbeten....
dujardin
Amerikafan

Bericht door dujardin »

NY John schreef:Vlakbij het Witte Huis heb je bij het Willard Hotel een winkeltje met allerlei gekke zaken mbt de Amerikaanse presidenten, daartegenover of naast heb je een hotel (petra zal wel weten hoe het heet) maar daar heb je een restaurantje waar ik heerlijk heb ontbeten....
Zou kunnen dat je het JW Marriott bedoelt... Daar vlakbij heb je ook het food court van het Ronald Reagan gebouw. Daar kun je eenvoudig Amerikaans ontbijten. Je moet wel door een security screening om in het gebouw te komen. In die omgeving is verder niet zo enorm veel qua ontbijtgelegenheden (heb er nl. zelf ook al naar lopen zoeken :) ). Wel Starbucks e.d. natuurlijk voor koffie en een muffin.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Als je op een weekend komt is het leuk om rond te lopen in Penn Quarter. Daar zijn heel wat restaurantjes open voor brunch. Ik denk, dat je ook een beetje moet weten, waar te zijn, want de straatblokken in DC zijn nogal groot! In de meeste hotels heb je trouwens goede restaurants om te eten. Ook in het Old Post Office Pavillion zit een food court met allerlei restaurantjes, waar vast ook ontbijt wordt geserveerd.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik zal er idd in een weekend zijn.. als mijn salaris er volgende week is ga ik boeken :D bedankt voor alle tips! ik denk dat we zeker wat leuke tentjes zullen vinden!
Clint's Thoughts
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Eindelijk m'n reisverslag van 2001 opgediept om te kijken hoe toch ook alweer dat leuke diner-achtige zaakje heette waar wij aan de counter zij aan zij met DC's finest aten. The Waffle Shop.... gegoogled.... gesloten :(

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/co ... 01391.html
NY John
Amerika-ontdekker

Bericht door NY John »

dujardin schreef:
NY John schreef:Vlakbij het Witte Huis heb je bij het Willard Hotel een winkeltje met allerlei gekke zaken mbt de Amerikaanse presidenten, daartegenover of naast heb je een hotel (petra zal wel weten hoe het heet) maar daar heb je een restaurantje waar ik heerlijk heb ontbeten....
Zou kunnen dat je het JW Marriott bedoelt... .
Yes dat is hem, nog even mijn oude amex afschriften bekeken.... was heel goed, uitgebreide keuze... niet goedkoop zie ik nu :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer