Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

wonen in Connecticut

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Dharma
Amerika-newbie

wonen in Connecticut

Bericht door Dharma »

Hallo allemaal,
Volgende week gaat het echt gebeuren. Dan ga ik voor in ieder geval 1 jaar wonen in Windsor, CT. Mijn vriend werkt daar en ik vlieg hem nu achterna. Ik vind het allemaal superspannend, vooral omdat ik nog nooit in Amerika ben geweest. Mijn vriend woont er nu vanaf september en begint het steeds meer naar zijn zin te krijgen. Zijn er anderen die in de buurt wonen, waar ik wat ervaringen mee uit kan wisselen? Of zijn er mensen die mij goede tips kunnen geven voor het ontdekken van New England? Ik ben erg nieuwsgierig! :D Groetjes!
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Je zegt daar een jaar bij je vriend te blijven. Welk visum heb je? Als je vriend bijvoorbeeld een tijdelijk werk visum heeft, geldt dat niet voor jou. De visum waiver geldt maar voor 90 dagen, daarna moet je het land weer uit.
Dharma
Amerika-newbie

Bericht door Dharma »

He hallo,
Ik bedoel mijn man.........sorry, net getrouwd, maar ik kan dus gewoon blijven!
Hoi,
Ik ga voor in ieder geval 1 jaar in Connecticut wonen. Ik ben erg benieuwd hoe het Amerikaanse leven me gaat bevallen en ben erg nieuwsgierig naar ervaringen van anderen! Zeker mensen die in of in de omgeving van New England zijn geweest!
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Dharma schreef:He hallo,
Ik bedoel mijn man.........sorry, net getrouwd, maar ik kan dus gewoon blijven!
Nou, ik hoop voor jou dat hij hier niet meeleest... :roll:

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer