Ik zit begin juni in New York met een vriend en we zijn op zoek naar hostels.
Via hostelworld.com kom ik bij genoeg hostels..maar misschien hebben mensen hier tips of aanraders.
Heb positieve dingen gehoord, ben er zelf nog niet eerder geweest, maar er staat wel ergens een topic over een paar bladzijden terug, misschien heb je daar wat aan..
het is trouwens supergoedkoop!
Liefs, Nadia
Laatst gewijzigd door nadiaU op 01 apr 2008, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen hostel, maar wel een goed hotel. Wij gaan in augustus naar het Salisbury Hotel. Goede score op tripadvisor, betaalbaar, en een super locatie! Wat wil je nog meer!?
Laatst gewijzigd door aspers op 01 apr 2008, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
nadiaU schreef:Wij gaan in julie naar het Royal Park Hostel
Hier ben ik ook geweest! Echt een aanrader als je een hostel wilt om alleen je spullen te dumpen en te slapen. Toplocatie en vriendelijk personeel!
om ff offtopic te gaan (sorry)
nog tips om daar in de buurt te gaan stappen op bijvoorbeeld zaterdag ?
ik ga samen met mijn vriend, dus iets waar we ons samen kunnen vermaken, haha
phillybilly schreef:
Hier ben ik ook geweest! Echt een aanrader als je een hostel wilt om alleen je spullen te dumpen en te slapen. Toplocatie en vriendelijk personeel!
om ff offtopic te gaan (sorry)
nog tips om daar in de buurt te gaan stappen op bijvoorbeeld zaterdag ?
ik ga samen met mijn vriend, dus iets waar we ons samen kunnen vermaken, haha
Liefs, Nadia
Wij zijn gewoon naar Tomes Square gegaan en vandaaruit wat cafeetjes enzo afgegaan......ik heb geen gerichte uitgaans-tips....sorry........ wij waren er van 20 t/m 26 december, dus niet zo lang en geen echte weekenden....
maakt niets uit hoor..
We gaan uiteraard zelf wel op onderzoek uit, maar er is daar zoveel keuze, dat het altijd handig is om een naam al eens van iemand te hebben gehoord, haha, dat maakt de keuze weer wat makkelijker
Leuke cafeetjes zitten overal, maar in de buurt van Times Square en Financial District zijn ze wat moeilijker te vinden.
Voor gegarandeerd succes , ga naar Bleeckerstreet en omgeving (een van mijn favo jazz cafeetjes zit bijv. op Christopher str: 55 Bar), of omgeving 2nd Avenue in East Village en sowieso op veel plekken in East Village (afzakken vanaf 14de straat bijvoorbeeld). Ook leuk: Cafees in Williamsburg (lijn L en taxi terug bijv.) en 2nd en 3rd Ave. van Upper East Side of omgeving Amst. Ave. in Upper West Side. Je hoeft niet perse in de buurt van je hotel te zitten voor cafees, want je kunt altijd met de taxi terug, zeker samen is het niet bijzonder prijzig, en ook de subways rijden zowat de hele nacht.
Foei, daar ging ik ook even off-topic. Sorry, ik had het niet goed door (de cafeetjes zijn hier ook zo leuk!).
Dus laten we maar weer even on-topic gaan: Is het YMCA-hostel een idee? Vrienden van mij hebben er gelogeerd en waren tevreden, het was er schoon en het was niet zo duur als veel hotels. Ze kozen voor het YMCA hostel op de 63ste straat en dit is dichtbij de subway en andere dingen die je wilt doen. De kamertjes zijn klein met een stapelbed, een tafeltje, spiegel en TV. Geen ontbijt, maar er zijn zat leuke ontbijtplekken in de buurt. Een plek om spullen te droppen en slapen dus.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.