Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route Amerika en Canada

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Glorious
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Route Amerika en Canada

Bericht door Glorious »

In september willen mijn man en ik onderstaande route rijden. De retourvlucht naar Detroit is al geboekt. Graag ontvang ik jullie tips of mogelijke aanpassingen op deze planning. Is bv het aantal overnachtingen per bestemming de moeite waard of kunnen we deze beter anders besteden? Zijn er misschien redenen om de route andersom te rijden? New York willen we niet te bezoeken want daar zijn we al een aantal keren geweest.
Alvast heel erg bedankt!!

1 DETROIT

2 CHICAGO
3 CHICAGO

4 TOLEDO

5 PITTSBURGH

6 WASHINGTON
7 WASHINGTON

8 PHILADELPHIA

9 NEW YORK OF OMGEVING

10 PROVIDENCE OF CAPE COD

11 BOSTON
12 BOSTON

13 BAR HARBOR OF OMGEVING
14 BAR HARBOR OF OMGEVING

15 QUEBEC
16 QUEBEC

17 MONTREAL

18 OTTAWA

19 TORONTO
20 TORONTO

21 DETROIT (TERUGVLUCHT)
Airmiles
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Route Amerika en Canada

Bericht door Airmiles »

Geen idee welk budget jullie in gedachten hebben, maar voor Chicago heb ik nog wel een goedkope hoteltip: het Chinatown SRO Ltd. Hotel. Betaalbaar en netjes. Kamer voor 2 personen kost iets minder dan 100 dollar per nacht per kamer.
Koen70
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Koen70 »

Dat ziet er leuk uit. Wij hebben een ietwat gelijkaardige route gedaan, maar dan in omgekeerde richting (New York – Atlantic City – Washington – Niagara Falls – Toronto – Montréal – Quebec – White Mountains – Boston – New York). Wij hebben toen specifiek die volgorde aangehouden in de hoop toch nog iets van de fall colors in New England te kunnen meemaken, maar helaas waren we toch nog iets te vroeg (eind september). Bij jullie zit dit ook tamelijk op het einde, dus als het verkleuren van de bladeren dit jaar iets vroeger is, heb je misschien nog een kans.

Wij hebben Philadelphia vervangen door de mooie kusten van Atlantic City en omgeving en een rit door Amish land. Voor echte Amerikanen wellicht pure godslastering, maar een bel met een scheurtje in sprak ons echt niet zo aan. :) Maar da’s natuurlijk puur persoonlijke voorkeur.

Ik zie de Niagara Falls niet staan. Akkoord, super toeristisch, maar ik zou er toch een dag Toronto voor opofferen.
Glorious
Amerikafan

Bericht door Glorious »

Koen bedankt voor de reactie.
De route heb ik in deze richting gepland zodat we misschien een klein beetje van de herfstkleuren meepikken. Maar dan moet het idd zeer vroeg zijn zoals je zegt. We vliegen nl. 26 september alweer terug.
Atlantic City is misschien wel een goed idee aangezien we graag een gokje wagen...
De Niagara Falls willen we ook graag zien. Dus we zullen overwegen om 1 nachtje Toronto te laten vallen.
dutchamerican82
Amerika-ontdekker

Bericht door dutchamerican82 »

Ik weet niet of jullie stadsmensen zijn maar 1 dag New York is naar mijn mening erg kort :mrgreen:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ze zeggen al, dat ze dat niet willen bezoeken, omdat ze daar al zijn geweest :).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
flannk
Amerika-ontdekker

Bericht door flannk »

Hoe gaat dat eigenlijk met de douana, van USA naar Canada, duurt dat lang?
En andersom, van Canada de USA weer in?
2008 - Juli, 18 dagen Oost USA: NYC-WDC-Niagara-Toronto-Adirondacks-oostkust-NYC
2007 - Augustus, 8 dagen Florida, Kissimmee

For there you have been,
and there you long to return.
Glorious
Amerikafan

Bericht door Glorious »

Dat zou geen problemen moeten opleveren. Ze willen je paspoort zien en vragen of je weer terugkeert naar de VS. Ik kan me voorstellen dat ze ook nog je koffers willen doorzoeken o.i.d. maar dat overkwam ons ook toen we van Californie naar Arizona reden...
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Glorious schreef:Dat zou geen problemen moeten opleveren. Ze willen je paspoort zien en vragen of je weer terugkeert naar de VS. Ik kan me voorstellen dat ze ook nog je koffers willen doorzoeken o.i.d. maar dat overkwam ons ook toen we van Californie naar Arizona reden...
:shock: :shock:
Wat zochten ze dan?
Zagen jullie er zo ongeschoren en verdacht uit misschien?? :?
Glorious
Amerikafan

Bericht door Glorious »

Geen idee wat ze zochten...
Het was bij een politie post op de highway 8 van California naar Arizona.
Iedereen werd staande gehouden en gevraagd waar waar men vandaan kwam.
Toen we Nederland zeiden moesten we even apart gaan staan en werd de bagage doorzocht.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer